![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 22 april 2009 Locatie: Haarlem. Parcours: Alkmaar Leeftijd: 32
|
Hallo, de Lazer wil graag de straat op, maar wil de nopjes op zijn banden niet kwijt. Nu kan ik nergens straatbanden vinden voor deze auto. Gewone 1:10 straatbanden zijn te klein; het is een buggy en die hebben ietsje grotere wielen en banden. Ik had de Traxxas Anacondas gevonden, maar die hebben geen zeshoekige gaten voor de wielmeenemers (hex). Heeft iemand suggesties welke wielen met straatbanden passen? Vooral als het besteld kan worden bij Modelsport UK of RcMart wordt de tip zeer gewaardeerd (anders ook hoor)!
__________________ Snelheid zegt niets op een kleine baan... |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 17 oktober 2003 Locatie: Mechelen/Gent,Belgie Onderschijtingen: al zeker 3 Leeftijd: 25
|
Gebruikte zachte compound banden waar de noppen al deels afgesleten zijn? Of anders moet je eens zoeken bij schumacher, die hebben/hadden straatbanden. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 22 april 2009 Locatie: Haarlem. Parcours: Alkmaar Leeftijd: 32
|
Stom, ik had over deze heen gekeken: HobbyPro (#H39) 1:10 On Road Front Tire For Buggy (F) - Tire & Wheel | Off Road Wheels 1:10 - rcMart.com - Redelijk breed, maar misschien wel goed...
__________________ Snelheid zegt niets op een kleine baan... |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 5 juli 2007 Locatie: Landen (BE)
|
Dit zijn enkel de voorste banden. Koop je gewoon een setje Kyosho Lazer velgen en dan die Traxxas Anaconda of wat dan ook, zonder velg.
__________________ Tamiya; DB01/TT01/TA04/DF03Ra - Losi; XXX-BK2 - Traxxas; Slash BL & 2.4Ghz & 7.4v Laatst gewijzigd door Joris R.; 28 september 2009 om 16:12 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| kyosho, lazer, slicks, street, zx-5 |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |