![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #152 (permalink) |
| Lid sinds: 30 december 2005 Leeftijd: 45
|
Hallo allemaal Foto's van de rallycup zijn opgeload kijk maar op Picasa Web Albums - Randall - Rallycup ERCE
__________________ Mvg. Randall |
| | |
| | #153 (permalink) | ||
| Lid sinds: 22 januari 2005
| Citaat:
Citaat:
__________________ m.vr.gr. Per. | ||
| | |
| | #154 (permalink) |
| Lid sinds: 24 juli 2009 Locatie: Leiden Leeftijd: 17
|
hallo, een vriend van mij vroeg of hij ook 1 of 2 wedstijden in kon schrijven? kan dat. gr, Robert
__________________ hobby tekoop:http://www.modelbouwforum.nl/forums/...ml#post2133185 |
| | |
| | #155 (permalink) |
| Lid sinds: 7 maart 2009 Locatie: Rijsenhout Leeftijd: 47
|
Ja, je kunt zelf kiezen of je meedoet voor het "kampioenschap" of echt alleen voor de fun.
__________________ www.machheemstede.nl Andre van der Steen Tamiya M-03/ X-ray T3-011/Transponder 6609697 |
| | |
| | #156 (permalink) |
| Lid sinds: 14 december 2008 Leeftijd: 45
| Ik begrijp niet dat je je om dit nu zo druk maakt terwijl jij over slijtage/rijtijden e.d. gewoon hetzelfde zegt als wat ik zeg...een aantal oud Unlimited rijders doen dit jaar niet mee door de wijzigingen en wat blijkt....de commentaren waren ongegrond...
__________________ RCWRC PBS Industries Vitisadvies.nl ProVolt RaCing |
| | |
| | #159 (permalink) | ||
| Lid sinds: 22 januari 2005
| Citaat:
Citaat:
Op de vraag of een antie-rollbar (stabi) is toegestaan in de SCT klasse, ik neem aan dat je refereer naar een eerder uitspraak van mij, dat “zwaar gemodificeerde SCT’s” thuis horen in de Unlimited klasse, aanvankelijk is/was dat ook zo, stabi’s behoort niet tot zwaar gemodificeerd. Ik zag wel complete “aluminium chassis” die niet tot het “standaardpakket” behoren, of door een fabriek als uitgevaardigde optie dient, naar “mijn mening” overschrijd men hier wel degelijk het reglement, en zou in de Unlimited klasse uit moeten komen, kennelijk heeft de organisatie hier anders over geoordeeld (wie dicht bij het vuur zit, warmt zich het best), overigens heeft men daar volgens mij geen voordeel uit kunnen slepen, waarschijnlijk waren dat de verzachtende omstandigheden, om ze “niet op de vingers te tikken”. Ali, een aluminium chassis (ook een carbon-fibre chassis) veroorzaken een geheel ander ontvangstpatroon, te gevolge van het verstoren in het zogeheten “ground-effect” van de antenne (+ ontvanger) dit kan ten gunste werken maar ook een negatieve werking hebben (black-spots, verstrooiing, interferentie, richtinggevoeligheid, enz). Wanneer het negatief is, kan het ook voorkomen dat je wel “alleen kan rijden” maar niet met meerdere. Op een hoger frequentie heeft het weer meer effect tov een lagere frequentie, in alle gevallen de ontvanger op het bovendeck plaatsen voor optimale prestatie, en geen antennedraad vlechten door en om het chassis. Zorg dat er geen metalen delen kunnen “schuren of tegen elkaar kunnen tikken”, dit kan “knakpulsen, spikes” veroorzaken. Pulsen, spikes die bv veroorzaakt worden door een motor, zelfs door een elektronische regelunit, kunnen ook “doorklinken” via een goede gelijder zoals aluminium. Soms kan het nuttig wezen om de ontvanger in “aluminiumfolie-tape” te verpakken (zorg er wel voor dat het de antenne niet raakt), dan weer “geïsoleerd met dubbelzijdig tape” op het topdeck plaatsen. Misschien verhelpt mijn tip en uitleg jouw probleem, misschien ook niet!
__________________ m.vr.gr. Per. | ||
| | |
| | #160 (permalink) | |
| Citaat:
alvast bedankt, Robert (koen)
__________________ hobby tekoop:http://www.modelbouwforum.nl/forums/...ml#post2133185 | |
| | |
| | #161 (permalink) |
|
Lijkt mij in theorie geen probleem, maar dat mogen de organisatoren bepalen. Waar je wel rekening mee moet houden zijn de accu's. Ik denk dat je dan of een heleboel accu's moet hebben, of een tweede lader. Maar om een nieuweling lekker te maken voor wedstrijd rijden, zou ik gewoon met een lekkere zondagmiddag training beginnen. Hoef je niet zo lang te wachten, en als er voldoende auto's zijn, krijg je ook wel dat wedstrijd gevoel.
__________________ www.machheemstede.nl Andre van der Steen Tamiya M-03/ X-ray T3-011/Transponder 6609697 |
| | |
| | #162 (permalink) |
|
Weet iemand wie de organisatoren zijn en of iemand ervan op het forum zit? zodat ik die gene een pb kan sturen.
__________________ hobby tekoop:http://www.modelbouwforum.nl/forums/...ml#post2133185 |
| | |
| | #163 (permalink) |
|
de Topic starter?
| | |
| | #164 (permalink) |
|
die heb ik al pm gestuurt.
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |