![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 januari 2004 Locatie: Prov. Drenthe. Leeftijd: 34
|
De eerste 2 minuten, dus het is tijd gerelateeerd. Lezen blijft een vak apart. Lijkt me gewoon niet in orde.
__________________ | Traxxas Stampede VXL | DJI F450 Naza| Gens ACE lipo's | TX: T3pk Assan, Spectrum DX3r & Graupner MX-16 HOTT | |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 10 mei 2003 Locatie: Nieuwerkerk Leeftijd: 30
|
Wat is dan volgens jou het probleem waarom je bepaalt dat dit niet in orde is? Dat het tijd gerelateerd is zegt ook niet veel. Je accu spanning is ook tijd gerelateerd en kan dus minder zijn geworden waardoor het coggen niet meer naar boven komt/merkbaar is.
__________________ Website: Psql.nl Schumacher: Cat SX, Mi1, Mi2, Mi3, Mi4lp XRay: M18 Pro Robitronic: Scalpel Tamiya: F104 Pro, Grasshopper, Dyna Storm, M-03M, Xevo, Top Force, Top Force Evolution |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 januari 2004 Locatie: Prov. Drenthe. Leeftijd: 34
|
Zo te lezen, of wat ik eruit opmaak, is dat het gewoon 2 minuten hakkelt, en dan pas goed rijd. Dus goed rijden, zal dus inclusief het (minimale) coggen zijn. Aan de andere kant een 35 ampere regelaar wat een auto tot 75km vooruit moet "roetsjen" lijkt me gewoon een te lichte regelaar. Helemaal als het om de monsterbuggy gaat welke hij in zijn profiel heeft zitten. Zou idd, een combi probleem kunnen zijn. Een te lixchte regelaar, en in verhouding een te groot vermogen wat hij trekt van de accu. Na een 2 minuten is de kop eraf, en kan de regelaar het behapstuken, maar goed ik zit er niet zo in, in dat BL gebeuren..... Iig niet in de ez run setjes...
__________________ | Traxxas Stampede VXL | DJI F450 Naza| Gens ACE lipo's | TX: T3pk Assan, Spectrum DX3r & Graupner MX-16 HOTT | |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Lid sinds: 5 februari 2003 Locatie: drenthe
|
Tot dat we weten wat voor accu er gebruikt word zitten we maar te raden. Mijn idee is dat er een goedkope nimri accu gebruikt word die koud de stroom niet kan leveren. Na een minuut of 2 word die warm en levert hij wel genoeg stroom .voor de regelaar. Het blijft gissen zonder info!! groeten wiebe.
__________________ robbe hunter /picojet combat /graupner bussard/twinstarr /easystarr/smiley/jpower cessna /poppy. |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Lid sinds: 10 mei 2003 Locatie: Nieuwerkerk Leeftijd: 30
|
Tot dat je ziet wat er gebeurt is er een veel betere conclusie te trekken. Zo over het internet is en blijft het vaak gissen, zelfs met voldoende informatie. Daarbij blijft gewoon dat een brushless set kan coggen/stotteren vanuit stilstand. Om welke reden dan ook. Dit is gewoon een eigenschap van brushless sets en zeker als het om een sensorless setje gaat. Dit is in de loop van de tijd wel verbeterd maar ja hij hoeft er maar naast te zitten met zijn rotor positie bepaling en je komt wat moeilijker weg vanuit stilstand. Zeker bij gelijk vol gas vanuit stilstand. Probeer het in de eerste 2 minuten met wat rustiger gas geven gaat het dan beter?
__________________ Website: Psql.nl Schumacher: Cat SX, Mi1, Mi2, Mi3, Mi4lp XRay: M18 Pro Robitronic: Scalpel Tamiya: F104 Pro, Grasshopper, Dyna Storm, M-03M, Xevo, Top Force, Top Force Evolution |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Lid sinds: 12 april 2009
|
hey monsterbuggy volgenmij heb jij 2 accounts kijk maar http://www.modelbouwforum.nl/forums/...t-maken-2.html er staat groetjes mike vermeulen
|
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| 70km/h, ezrun, royal flash, stotteren |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |