![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 25 januari 2009 Leeftijd: 41
|
Ik heb de neiging een beetje hebberig te worden van dit soort projecten Ziet er goed uit...Enne mooi verzonnen dat scharnierpunt. Kleine suggestie zou kunnen zijn om de strip aan de voorkant te verwijderen en kleine delen te gebruiken die de kooi aan de bodyposts verbinden. Nu oogt het zo massief. Moet toch iets te zeuren hebben...
__________________ Upcoming: Tamiya CR-01 Unimog Laatst gewijzigd door RCW; 17 december 2009 om 13:08 |
| | |
| | #17 (permalink) | |
| Lid sinds: 23 september 2009 Leeftijd: 64
| Citaat:
De strip aan de voorkant is van zink gemaakt. Het is goed te bewerken en kon daardoor de buis goed vast zetten. Ook het gewicht van de strip is te verwaarlozen. Maar je hebt gelijk, het oogt behoorlijk massief. Misschien dat ik er wat af kan halen.
__________________ Ik weet veel van weinig en van de rest niets! | |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 10 november 2008 Locatie: drunen, noord-brabant Leeftijd: 23
|
ziet er heel mooi uit. netjes en snel gemaakt! Misschien nog een kleine tip. De 4 onafgewerkte uiteindes die op het middenstuk van je chassis rusten zou je misschien af kunnen werken met rubberen dopjes, zodat deze door een crash en/of trillingen je chassis niet teveel beschadigen.
|
| | |
| | #19 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
| |
|
| | #20 (permalink) | ||
| Voor allemaal die mij een compliment hebben gegeven; Dank U wel. Soms heb je een schouderklopje nodig. Citaat:
Citaat:
Tot nu toe heb ik geen idee of alles het houdt als ik ga rijden. Ik heb toch wel het idee dat er soldeerverbinding zullen zijn die het begeven. Maar alleen de praktijk zal het leren. Als er te veel verbindingen kapot gaan, zal ik moeten denken om het te hardsolderen. Het was iig héél leuk om te maken en geeft meteen de mogelijkheid om te kijken of zoiets ook mogelijk is voor mijn E-Maxx. De rollkooien voor dat ding zijn niet te betalen. Het volgende (winter) project zal waarschijnlijk werkende remlichten worden. Ik heb dit gezien op een Amerikaans forum. Voor anderen die interesse hebben; Ik heb ook een Wheeliebar gemaakt. Ik weet dat ze te koop zijn, maar met die dingen moet de bumper er af. En aangezien ik voor en achterlichten heb gemonteerd in de bumpers, kan ik niet zonder de bumpers. ![]() Op deze foto ligt de Slash ondersteboven. Het werkt als een lier!!
__________________ Ik weet veel van weinig en van de rest niets! | ||
| | |
| | #21 (permalink) |
| Lid sinds: 26 maart 2009 Locatie: middelharnis (ZH) Leeftijd: 17
|
die wheeliebar ziet er netjes uit en de rolkooi zal het wel houden denk ik het is tenslote de bedoeling dat hij rolt waardoor er minder kracht op komt te staan
__________________ Rustler VXL + 8000mAh = |
| | |
| | #23 (permalink) | |
| Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=s7qJ071rjwM Oh, bedoel je dat! Nee, de kooi zit niet aan de bodemplaat vast. Dat zou betekenen dat ik de kooi los zou moeten schroeven als ik er een accu in zou willen zetten. De poten staan los op de bodemplaat, maar omdat de kooi behoorlijk stevig is, zit er weinig zijwaartse beweging in.
__________________ Ik weet veel van weinig en van de rest niets! | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| mock-up van rietjes. |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |