Modelbouwforum.nl

Ga terug   Modelbouwforum.nl > Auto's en andere voertuigen (graag duidelijke topic-titels!) > Electro auto's

Discussie gesloten

Discussietools Weergave
Oud 22 december 2009, 21:10   #16 (permalink)

superboe's schermafbeelding

Leeftijd: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roelof Bekijk bericht
er zijn (gelukkig) weinig mensen die het een taalontwikkeling vinden, de meeste noemen het gewoon een verkrachting.
helemaal mee eens of iemand nu iets verkeerd typt maakt niet uit maar die agtelukku (achtelijke voor het geval dat het niet begrepen wordt) figuren die niet normaal typen daar word ik niet vrolijk van
Oud 22 december 2009, 21:11   #17 (permalink)

beksie's schermafbeelding

Standaard

de hoofdmoot van mijn lichtelijk geďrriteerde post was voor de 8 geboden van micropuller.
Het forum draait toch al lang genoeg. Alsof die managmenthandboekwetenswaardigheden niet allang bekend zijn (of totaal niet opgaan) bij de moderatoren en de rest van de mensen die het forum onderhouden.

Maar wat betreft het onderwerp van het geheel, schaar ik me achter Roelof(past makkelijk )

het is een beetje dubbel op.
beksie is offline  
Oud 22 december 2009, 21:13   #18 (permalink)

murky123's schermafbeelding

Leeftijd: 37
Standaard

Citaat:
OK, dus jij vindt het prima dat men nog amper fatsoenlijk Nederlandsch kan schrijven en ook nog eens zeer gebrekkig hun vragen kunnen stellen.
Van een 10-jarige kan ik het nog begrijpen maar van 16 jaar en ouder mag ik verwachten dat een Nederlandsch leraar zijn best heeft gedaan om goed ABN over te brengen aan zijn leerlingen. Het is gewoon triest dat MSN/SMS de Nederlandsche taal verloederd, er zijn (gelukkig) weinig mensen die het een taalontwikkeling vinden, de meeste noemen het gewoon een verkrachting. Ik ben dan ook blij dat ik geen sollicitatiebrieven hoeft in te zien, ik zou mij rot ergen en om je een idee te geven, ik heb dus ook last van woordblindheid maar ik gebruik het niet als excuus om te beroerd te schrijven.
ehhhh sorry maar je schrijft het zo : er·ge·ren ergerde, h geërgerd 1 tot ontstemming prikkelen 2 zich ~ geprikkeld worden; zich aan (of: over) iets ~

Oud 22 december 2009, 21:16   #19 (permalink)

beksie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
OK, dus jij vindt het prima dat men nog amper fatsoenlijk Nederlandsch kan schrijven en ook nog eens zeer gebrekkig hun vragen kunnen stellen.
.

Nee dat zeg ik niet. Ik zeg dat een forum niet de plaats is om iemand te beleren. Want je weet geen achtergronden of niks. Als ik in de krant lees dat pabo studenten niet meer kunnen rekenen, waarom dan verwachten van een dwarsdoorsnee van de nederlandse bevolking dat ze foutloos kunnen schrijven.
En inderdaad als ik iemand br€€zah taal zie schrijven negeer ik het ook.
beksie is offline  
Oud 22 december 2009, 21:21   #20 (permalink)

superboe's schermafbeelding

Leeftijd: 18
Standaard

het gaat niet om foutloos maar de dingen die je hardop moet lezen omdat je het anders niet begrijpt, je komt met msn-taal ook niet zo over dat je graag hulp oid wilt.
Oud 22 december 2009, 21:37   #21 (permalink)

wiebe's schermafbeelding

Standaard

Voordat het hier uit de hand loopt hierbij een slotje .
Groeten wiebe.
Discussie gesloten

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten