![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) | |
| Lid sinds: 26 maart 2009 Locatie: middelharnis (ZH) Leeftijd: 18
| Citaat:
__________________ Rustler VXL + 8000mAh = | |
| |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 22 maart 2005
|
de hoofdmoot van mijn lichtelijk geďrriteerde post was voor de 8 geboden van micropuller. Het forum draait toch al lang genoeg. Alsof die managmenthandboekwetenswaardigheden niet allang bekend zijn (of totaal niet opgaan) bij de moderatoren en de rest van de mensen die het forum onderhouden. Maar wat betreft het onderwerp van het geheel, schaar ik me achter Roelof(past makkelijk het is een beetje dubbel op. |
| |
| | #18 (permalink) | |
| Lid sinds: 26 december 2008 Locatie: alphen aan den rijn , zuidholland Leeftijd: 37
| Citaat:
| |
| |
| | #19 (permalink) | |
| Lid sinds: 22 maart 2005
| Citaat:
Nee dat zeg ik niet. Ik zeg dat een forum niet de plaats is om iemand te beleren. Want je weet geen achtergronden of niks. Als ik in de krant lees dat pabo studenten niet meer kunnen rekenen, waarom dan verwachten van een dwarsdoorsnee van de nederlandse bevolking dat ze foutloos kunnen schrijven. En inderdaad als ik iemand br€€zah taal zie schrijven negeer ik het ook. | |
| |
| | #20 (permalink) |
| Lid sinds: 26 maart 2009 Locatie: middelharnis (ZH) Leeftijd: 18
|
het gaat niet om foutloos maar de dingen die je hardop moet lezen omdat je het anders niet begrijpt, je komt met msn-taal ook niet zo over dat je graag hulp oid wilt.
__________________ Rustler VXL + 8000mAh = |
| |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |