![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #647 (permalink) |
| Lid sinds: 3 december 2007 Locatie: Utrecht
|
@Geralt we zijn ook bezig om oa met Ad in contact te komen maar weinig reply dus vermoedelijk vakantie ? Anyway top dat je de aggregaat voor je rekening neemt we zullen RC-Store Online dan ook bij de wedstrijd vermelden natuurlijk. |
| |
| | #648 (permalink) |
| Lid sinds: 3 april 2009 Locatie: Diploville, LZA Leeftijd: 23
|
Ad is al enige tijd geen voorzitter meer. Hugo is dat nu, ik pm je even het mail adres. Dat ga ik niet publiekelijk op het forum zetten. Laatst gewijzigd door skyaflake; 30 juli 2010 om 13:58 |
| |
| | #649 (permalink) | |
| Lid sinds: 25 februari 2009 Leeftijd: 27
| Citaat:
Als je echt oprecht die mening zou delen had je 10 pagina's geleden al je mond moeten houden toen ze vanuit de organisatie zeiden dat ze kontakt op zouden nemen met het bestuur.. Echter kies je er toch zelf voor om maar eindeloos door te discuseren(samen met dennis) en ga je nu opeens slachtoffertje spelen dat de club niet onnodig in diskrediet gebracht moet worden. Door de hele houding van jou en hem op de verscheidene forums breng je je club meer onnodig in diskrediet.Denk daar eens een keer over na.. Helmond is een prachtige baan met leuke leden.(op een enkeling na dan).Houd dat zo.. | |
| |
| | #650 (permalink) |
| Lid sinds: 3 april 2009 Locatie: Diploville, LZA Leeftijd: 23
|
Volgens mij typt Geralt ook diverse malen dat hij namens zichzelf spreekt en niet namens de club. ps: met jou en hem praat je lekker vaag, noem gewoon (in dit geval: Geralt en ik Laatst gewijzigd door skyaflake; 30 juli 2010 om 15:02 |
| |
| | #651 (permalink) | |
| Lid sinds: 18 mei 2009 Locatie: Cranendonck (tussen Eindhoven en Weert langs de A2)
| Citaat:
Ik kan slecht nu gaan roepen of jou censureren: dat jij dit en dat moet doen. Een ieder mag op een forum zijn mening/commentaar/wijsheid en/of kritiek uiten ook jij Jan. Nog een heel belangrijke tip voor je Jan: Goed lezen zonder vooroordeel...iets wat uitgesproken is en niet relevant is op jou persoon of jou organisatie hoeft toch niet eindeloos terug te keren om weer off-topic te gaan kwaken tegen elkaar? Jan doe jij je best maar om te blijven porren, voor mij is het goed zo...er is nu een oplossing voor de stroom, reden van datumverplaatsing is tevens toegelicht door Jerome dus wat nu nog? Nu een datum prikken en knallen, dat lijken me DE wijze woorden om mee af te sluiten...leuk lid óf niet!!! PS Jan: Op wel meer plaatsen hebben ze minder leuke leden (op een enkeling na dan)!!! Laatst gewijzigd door GK-Racing; 30 juli 2010 om 17:02 | |
| |
| | #652 (permalink) |
| Lid sinds: 12 mei 2008 Locatie: Helmond
| ![]() Deze is 28KVA dus om deze te stelen hebben ze zowiezo een aanhanger nodig en wat mankracht om hem erop te krijgen. Is in ieder geval genoeg om de no-nitro door te laten gaan, mooi dat het weer geregelt is. Goed gedaan Geralt en zijn disputen
__________________ Associated RC8B ,.21 R&B cross10, .21PICCO P3 |
| |
| | #654 (permalink) | |
| Lid sinds: 18 mei 2009 Locatie: Cranendonck (tussen Eindhoven en Weert langs de A2)
| Citaat: Maar zal makkelijker zijn want degene die ik geregeld heb staat op wielen, maar ook dat is geregeld, zal moeilijk worden om 'm te jatten. Trouwens 30KVA is genoeg voor een aantal (groei)"lampen" Laatst gewijzigd door GK-Racing; 30 juli 2010 om 20:53 | |
| |
| | #655 (permalink) | |
| Citaat:
Maar dan ook precies zoals jij het omschrijft, JIJ met een tentje en een Rambomes in de hand. Wel uitkijken met dat mes als je een sanitaire uitstap moet maken buiten je tentje. Voor je het weet ligt je "joystick" in het gras hahahaha. Laatst gewijzigd door GK-Racing; 30 juli 2010 om 20:55 | |
| |
| | #658 (permalink) |
| Lid sinds: 19 februari 2010 Locatie: brabant,omgeving oss Leeftijd: 35
|
en de slash aan de andere kant ofnie Gies
__________________ Hong-Nor SCRT10,TRAXXAS Slash 4x4,2wd.,Hong-Nor X10-E,SPEKTRUM-DX3R.http://www.macvlijmen.nl/ |
| |
| | #659 (permalink) |
| Lid sinds: 28 april 2009 Locatie: Den Bosch Leeftijd: 39
|
Al een datum? Ik moet dit weekend de eerste 2 weken van sept gaan vol plannen met werk. Als ik nu iets weet kan ik misschien een zondag vrij houden!!! Volgende week za en zo ben ik vrij gaan er nog mensen in Helmond rijden? En kan dat?
__________________ RC for sale!!! |
| |
| | #660 (permalink) |
| Lid sinds: 10 december 2009 Leeftijd: 42
|
dinsdag avond, zaterdag en zondag is de baan in helmond open, je kunt voor de zekerheid kijken op MACH-One - Index voor meer info , |
| |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |