![]() |
| | #151 (permalink) |
| Lid sinds: 24 december 2010 Locatie: Nederland, Blaricum, Bijvanck Leeftijd: 13
|
Ik wou net even alle assen uit de Bullet halen, dus ik pak een schroevendraaier van het juiste formaat, steek hem in een schroefje dat de motor mount vasthoud, draai en... De schroef draaide niet, maar de kop stripte... Zucht... Ik heb nu geen enkele auto die het doet...
__________________ Voertuigen: past niet meer! |
| | |
| | #152 (permalink) |
| Lid sinds: 8 september 2009 Locatie: Hoboken, Antwerpen, Belgie Leeftijd: 37
|
lolz dat is pech natuurlijk. nu ja er bestaan nog altijd mogelijkheden om dat vijsje eruit te halen hoor.
__________________ Mijn video kanaal ===> http://www.youtube.com/user/DaveBalliu Powered by futaba and hobbyking |
| | |
| | #154 (permalink) |
| Lid sinds: 24 december 2010 Locatie: Nederland, Blaricum, Bijvanck Leeftijd: 13
|
@rubenbosman: Gewoon wat heen en weer rijden in de straat, over een hobbelig zandweggetje scheuren, wat kleine sprongetjes en wat wheelie's. Inmiddels heeft mijn vader het schroefje eruit gekregen met een dremel (ik wist niet dat hij er 1 had) en een grote platte schroevendraaier. Ik ben ook erachter gekomen wat ervoor zorgde dat het schroefje zo vast zat: er zat veel te veel threadlock op! Zeker een arbeider.
| | |
| | #156 (permalink) |
| Lid sinds: 23 januari 2009 Leeftijd: 26
|
Ik heb ze ook nog niet gezien. De vraag is natuurlijk ook of het noodzakelijk is of niet. Heb me niet echt verdiept in de auto maar volgens mij is het vrij degelijk. Mijn Savage heeft slechts 1 hop-up (chassis/TVP's) en je weet wat die allemaal te verduren krijgt.
|
| | |
| | #157 (permalink) | |
| Lid sinds: 8 september 2009 Locatie: Hoboken, Antwerpen, Belgie Leeftijd: 37
| Citaat:
Buiten de 12t pinion en de zilveren dogbones is er niets te krijgen. Nu gaat dat mss wel komen als ze deze wagen zullen releasen in de usa want volgens iemand die ik goed ken zou hpi het overwegen om hem daar ook ui te brengen en dan zullen we wel wat hopups kunnen krijgen hopelijk. Maar eigenlijk heeft de wagen geen hopups nodig want hij is zeer stevig en breekt nooit iets buiten de dogbones (dat met de zilveren dogbones is opgelost)
__________________ Mijn video kanaal ===> http://www.youtube.com/user/DaveBalliu Powered by futaba and hobbyking | |
| | |
| | #159 (permalink) |
| ![]() ![]() !!!!! Ik ben er net (zonder rijden) achter gekomen dat mijn voor diff lockt. Ik heb wat op een ander forum gelezen en blijkbaar zijn er wat tandjes van mijn diff afgebroken, die gaan dan in het diff zitten en blokkeren de boel. Mijn Bullet heeft nog niet eens 2 accu's leeggereden en de remkracht staat op 50%! Ik ben echt een pechvogel.
| | |
| | #160 (permalink) | |
| Lid sinds: 24 december 2009 Locatie: Zuid-Oost Brabant Leeftijd: 43
| Citaat:
Of je gaat terug naar de winkel, zal wel onder garantie vallen. Het is tot nu toe toch eigenlijk geen weer geweest om te rijden. | |
| | |
| | #161 (permalink) |
|
Terug naar de winkel brengen wordt lastig. Ik heb hem gekocht bij Welcome To Modelsport UK. The UKs largest stockists of R/C Model Cars by Tamiya, HPI, Traxxas, Schumacher and many more.. Ik word wel een beetje moe van alles dat er kapot gaat. Eerst geeft mijn Losi Mini Desert Buggy de geest, dan krijgt mijn Traxxas 1/16 Summit VXL problemen met de esc, dan breekt er een dogbone en een differentieel van mijn Bullet, dan krijgt mijn brushless Losi Micro Rally Car last van het "cutout virus" en dan (±5 minuten geleden gebeurd) breek ik bij 's werelds lichtste crash ooit 2 a-armen van mijn Traxxas 1/16 Summit VXL.
| | |
| | #162 (permalink) |
|
Nu probeerde ik het differentieel eruit te halen, dus ik pakte de hoogste kwaliteit schroevendraaier die ik heb, keek of hij het juiste formaat is, duwde hem er stevig in, draaide zachtjes en... ![]() ![]() Weer een gestripte schroefkop! En als je deze eruit wilt halen het een dremel, kan de halve voorkant de prullenbak in. Waarom heb ik nou telkens pech?
| | |
| | #163 (permalink) |
| Lid sinds: 10 november 2008 Locatie: drunen, noord-brabant Leeftijd: 23
|
die kopjes strip je echt niet zomaar. Dan zal je vast iets verkeerd doen. Om het schroefje eruit te halen heb je geen dremel nodig. Ik heb laatst ook een paar schroeven dolgedraaid op mijn slash 4x4 op onbereikbare plaatsen. Ik heb precies in het midden van de schroeven geboord totdat het kopje eraf kwam. Dan kon alles uit elkaar en het draadeindje wat uitsteekt kan je dan met een tangetje eruit draaien. Zo hoef je niet je hele voorzijde uit elkaar te slijpen
__________________ phaser4rs met picco p3 .28, wild dagger customized, sprint2 drift, marui coors melling, samenbaksel van whizzer/stadium thunder, slash 4x4, associated b4, tamiya quickdrive |
| | |
| | #164 (permalink) | |
| Lid sinds: 24 december 2009 Locatie: Zuid-Oost Brabant Leeftijd: 43
| Citaat:
| |
| | |
| | #165 (permalink) | |
| Lid sinds: 3 augustus 2010 Locatie: Lexmond Leeftijd: 33
| Citaat:
Hed je ze gemailt? zo ja welk mail adres moet je dan hebben, ik heb zelf ook nog de zwarte en er is er een krom en een echt afgesleten Zijn de onderdelen die je nu kan kopen dan ook zilveren, of zijn die zilveren echt upgrade onderdelen? Wat een vragen he | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |