![]() |
| | #16 (permalink) | |
| Lid sinds: 20 december 2007 Locatie: Venlo, Nederland Leeftijd: 18
| Citaat:
Traxxas maakt model = goed HPI maakt zelfde model = mankementje ergens | |
| | |
| | #18 (permalink) | |
| Lid sinds: 28 april 2007 Locatie: AALST Leeftijd: 34
| Citaat: Maar geloof wel dat een leuke goeie auto is, de manier waarop is er over, denken zeker dat we dom zijn.
__________________ NITRO: 1/8 Kyosho inferno GT2. (mclaren)ipanema evolva mod. XRAY NT1 09, RB .12 ELEKTRO:1/14 GT14pro,1/10 TC4 (all BL+ lipo), VRC met 10 tracks) | |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Lid sinds: 21 april 2010 Locatie: weet ik niet precies Leeftijd: 17
|
hee, ik ben opzoek naar een goede electro offroad rc auto van hpi. nou zit ik dus te twijfelen tussen de e firestorm flux en de bullet flux... welke denken jullie dat beter is? en waar kan ik de bullet flux kopen? alvast bedankt!!!! |
| | |
| | #26 (permalink) |
| Lid sinds: 9 april 2009
|
Als ik de website van HPI zo bekijk, dan lijkt het erop dat er een EZrun 9T+35A setje in zit. Dit is een 380 motor en dat lijkt me net een beetje te klein voor een 4WD auto van dit caliber. Verder jammer dat ze er 27Mc bij leveren. Wel een vette car die ik best wel wil hebbe, hebbe, hebbe.... Ik zag een prijs van $499,= staan op internet winkels. |
| | |
| | #27 (permalink) |
| Lid sinds: 21 april 2010 Locatie: weet ik niet precies Leeftijd: 17
|
hallo forumleden weet iemand van jullie wanneer de hpi bullet st flux uitkomt? ik wil hem graag bestellen, en ben een aantal keer bij een winkel langs geweest waar ze zeggen dat hij nog niet uit is... ik hop dat jullie mij meer kunnen vertellen. greetz
__________________ \☻/ . ▌. MiniRevoVxl ▀▄▀▄▀▄▀▄▀ |
| | |
| | #28 (permalink) |
| Lid sinds: 3 november 2008 Locatie: belgie wenduine Leeftijd: 18
|
bullet flux en er gaan problemen komen.. zal bijna onmogelijk zijn of road te gaan rijden. brushless en onbeschermde spur gear... je raad het zelf wel
__________________ savage flux 6s -- rustler vxl 3s -- hpi savage x ss -- E-revo 1/16 vxl -- E-revo 1/10 4s -- slash 4x4 3s |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |