![]() |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 10 mei 2003 Locatie: Nieuwerkerk Leeftijd: 30
|
Wheely king is toch wel heel anders met zijn starre assen :P Maar is gewoon het chassis van de Hotbodies MiniZilla zeker te zien aan die rare batteryklep op de achterkant van het chassis. Wie weet kunnen ze dit nog voor een leuke prijs RTR verkopen. Hieronder nog een vergelijk waar weinig verschil in te bekennen is op de plaatsing van de elektronica na en de wielen/velgen. De Minizilla: ![]() Savage Nano:
__________________ Website: Psql.nl Schumacher: Cat SX, Mi1, Mi2, Mi3, Mi4lp XRay: M18 Pro Robitronic: Scalpel Tamiya: F104 Pro, Grasshopper, Dyna Storm, M-03M, Xevo, Top Force, Top Force Evolution |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Lid sinds: 19 februari 2010 Locatie: Dronten Leeftijd: 25
|
Idd een regelrechte minizilla kloon.. HPI maakt het zich weer lekker makkelijk.. Maar buiten dat lijkt het me een leuk wagentje (niet dat 'k 'm ooit zal kopen..[niet mijn ding..])
__________________ a.k.a. Jeroen | Spongeinside.nl >> | wut?! |
| | |
| | #21 (permalink) | |
| Lid sinds: 16 december 2008 Locatie: BE, Antwerpen Leeftijd: 16
| Citaat:
--> De Brama 18B. Lijkt mij een stuk beter als deze, kijk maar eens op hun site. Wel die van Amerika, in EU verkopen ze da niet. --> 165$ TowerHobbies.com | HPI Racing Brama 18B RTR Grts | |
| | |
| | #22 (permalink) | |
| Lid sinds: 6 juli 2009 Locatie: noord-holland zaandam Leeftijd: 17
| Citaat:
nog meer keuzes... er is gewoon te veel om uit te kiezen
__________________ hpi e10 drifter / next? | |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Lid sinds: 18 juli 2009 Locatie: Den Haag
|
Zit al een tijdje de E-revo 1/16 VXL te overwegen, maar die is echt belachelijk duur voor zo'n 1/16tje. Ben daarom wel benieuwd naar de prijs van deze Savage, dit vind ik toch wel een hebbedingetje Ik hoop zo rond de €200
__________________ Den Haag 070 |
| | |
| | #25 (permalink) | |
| Lid sinds: 3 maart 2008 Locatie: Westerhaar Leeftijd: 25
| Citaat:
De brushless versie is een stuk duurder. De Savage nano is ook gewoon brushed (teminste, die op de foto.) dus als die ook 200 zou kosten, is die net zo belachelijk duur als de mini Revo/Slayer
__________________ I've made up my own mind, so please dont bother me with facts. | |
| | |
| | #26 (permalink) |
| Lid sinds: 12 oktober 2004 Locatie: Hoek van Holland Leeftijd: 30
|
Ze hebben de HB minizilla nu gewoon onder het HPI label uitgebracht... HB is ook gewoon een tak van HPI , was vroeger vooral gericht op hop-ups voor de HPI's maar zijn langzaam ook met modellen gekomen die wat meer prestatie gericht waren als de HPI's.... Voor de Hop-ups hebben ze nu weer het merk Edit opgericht Om de "strijd" aan te gaan met Traxxas hebben ze de minizilla gewoon afgestoft en voorzien van een nieuw labeltje/stickersetje .... Ze hebben altijd al achter gelopen op Traxxas bij HPI wat dat betreft ... De eerste echte brandstof monster truck (met achteruit) was de T-maxx....
__________________ FG:marder FSracing Baja1000Serpent:impact m2(2),excel,Traxxas:T-maxx2.5R,RevoS23,Jato3.3,Summit Mugen:MBX5R+5T Electro's:ARX 540 dirtbike Losi xx4(2) tamiya's en marui's Micro: Xray:m18mt/NT18T/NT18MT |
| | |
| | #27 (permalink) | |
| Lid sinds: 2 juni 2006 Locatie: Beverwijk Roepnaam: Jeroen Leeftijd: 42
Weblogartikelen: 2 | Citaat:
__________________ Ik discussieer niet, ik probeer je uit te leggen waarom ik gelijk heb. | |
| | |
| | #29 (permalink) |
| Lid sinds: 14 december 2009 Locatie: Rechts van Zwijndrecht & onder Papendrecht
|
Weer eens tot leven wekken. Ik heb ze maar eens een mailtje gestuurd en dit was het antwoord.... ====================================== Dear Sir, The Savage Nano is still undergoing development, but is scheduled for release towards the end of this year. Kind Regards, James Stewart Customer Service Technician ====================================== Ik denk dat ze aan het ontwikkelen zijn als ze er tijd voor hebben en maken. Het zal bij HPI niet de hoogste prioriteit hebben. Toch leek het mij wel een leuke voor mijn dochter. Die vind de grote ook leuk.
__________________ What has been seen.... Cannot be unseen. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |