![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #33 (permalink) |
| Lid sinds: 2 februari 2010 Locatie: omgeving Rhenen Leeftijd: 34
|
Nee, nog niet, want ik ben nog in afwachting van een motortje. Dat zou mijn kant komen, tenzij de verzending te kostbaar zijn. Dan zal ik vast wel een berichtje krijgen hoop ik. Heel erg bedankt voor je bezorgdheid. Ik hou jullie echt op de hoogte. Groeten, Jean-Baptist.
__________________ Heng Long 1:16 Walker Buldog, Traxxas 1:10 Rustler VXL, 2.4 Ghz, Nimh 9,6v 4200 mah |
| | |
| | #34 (permalink) | |
| Lid sinds: 13 januari 2010 Locatie: Mijn kamer <3
| Citaat:
__________________ Een dag niet gecrasht is een dag €tjes gespaart. | |
| | |
| | #38 (permalink) |
|
Ik heb helaas nog geen motertje mogen ontvangen...... Zodra ik hem binnen heb, laat ik het jullie zeker weten. Groeten, Jean-Baptist.
__________________ Heng Long 1:16 Walker Buldog, Traxxas 1:10 Rustler VXL, 2.4 Ghz, Nimh 9,6v 4200 mah |
| | |
| | #39 (permalink) |
|
Nu is het al een hele lange tijd later, maar ik heb nog steeds geen moterjte mogen ontvangen. Waarschijnlijk verdwenen in een of andere TNT-broekzak? ![]() Mocht iemand anders nog een oud 7.2 volt brushed motertje liggen, houd ik me zeer aanbevolen..... Alvast bedankt, Jean-Baptist.
__________________ Heng Long 1:16 Walker Buldog, Traxxas 1:10 Rustler VXL, 2.4 Ghz, Nimh 9,6v 4200 mah Laatst gewijzigd door Jean-Baptist; 16 oktober 2010 om 19:00 Reden: specs voor motertje |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |