![]() |
| | #1 (permalink) | |
| Lid sinds: 10 augustus 2009 Leeftijd: 28
| Citaat:
![]() ![]() Met dank aan de oplettende mensen van het oOple.com forum Was al wat discussie over de achterin geplaatste motor... En ja coopert de foto's zijn kwalitatief uitermate teleurstellend.
__________________ mvbracing.nl - Rij eens mee bij de MVB! | |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 18 november 2004 Locatie: Zaandijk Leeftijd: 36
| Dat zou in mijn ogen zonde zijn maar niet geheel ondenkbaar Tamiya kennende maar ik hoop op een nieuw ontworpen platform waar misschien later een budget versie van kan komen á la 501X.
__________________ P235-CS '12 Pro10 | KoPropo | GM/Trinity | Hobbywing | Shepherd/Xceed Pro10 4 Ever |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 22 juli 2007 Locatie: Emmen Leeftijd: 36
|
Dat zou inderdaad geweldig zijn Joost. Maar 2WD heeft in de afgelopen jaren niet echt veel nieuws opgebracht bij Tamiya. Er is geexperimenteerd met de TRF201X maar die is volgens mij zo de prullenbak ingegaan. Als het a la 501 zou kunnen zijn wordt het nog wel heel erg leuk denk ik.
|
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 10 augustus 2009 Leeftijd: 28
| Komt volgens mij meer door de kap. Maar ben erg benieuwd wat eronder zit!
__________________ mvbracing.nl - Rij eens mee bij de MVB! |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 10 april 2007
|
Ik ben er zeker van dat dit geen hopped-up DT02 is. Met die auto gaat een fabriekpiloot als MS niet aan die race meedoen. Het was eigenlijk te verwachten dat Tamiya met een rear motor ging komen. Ze zijn vooral gericht op de japanse en Amerikaanse markt en daar prefereert men nog steeds een rear motor. Dit heeft veel te maken met het feit dat zij op heel andere types circuits rijden als de europeanen. |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Lid sinds: 19 januari 2005 Locatie: assen Leeftijd: 36
| Citaat:
en waar een rear motor.
__________________ teamC nederland /team absima de. | |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Lid sinds: 17 oktober 2003 Locatie: Mechelen/Gent,Belgie Onderschijtingen: al zeker 3 Leeftijd: 26
| Citaat:
Wij hebben hier ook low grip 'dirt' banen en daar gaan de midmotors ook beter. | |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 3 maart 2008 Locatie: Westerhaar Leeftijd: 25
|
aha, ok. ach ja, nog even en m'n xxx-4 zit in elkaar, dan kan ik het ook zien.
__________________ I've made up my own mind, so please dont bother me with facts. |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 20 januari 2007 Locatie: Gent Leeftijd: 24
|
Tja, waarom... Goeie vraag, daar kunnen de offroad racers je beter bij helpen. Wat ik schreef heb ik ook van hier op 't forum (of ergens anders op internet). Ik kom na wat redeneren op dit uit: Op low grip banen heb je wat meer gewicht op de vooras nodig voor een betere stuurreactie, gewicht op de achteras komt er vanzelf wel als er geaccelereerd wordt --> midmotor. Hoe het dan zit met high grip banen ben ik nog niet uit :P Maar als ik zou moeten kiezen zou ik ook voor mid gaan. Gewoon omdat het (tot voor kort) nog niet echt standaard is (was)
__________________ <-- Universeel demonteer tooltje. |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Lid sinds: 17 oktober 2003 Locatie: Mechelen/Gent,Belgie Onderschijtingen: al zeker 3 Leeftijd: 26
|
zo'n pendulum aan je gat zorgt ervoor dat als je uitbreekt je véél sneller de controle kwijt bent Met de lichte lipo's van tegenwoordig kan je de gewichtsverdeling prima aanpassen naar een optimale gewichtsverdeling voor-achteras. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |