![]() |
| | #33 (permalink) |
| Lid sinds: 3 december 2007 Locatie: Utrecht
|
Tralalalalala: YouTube - Chad Bradley Wins 2010 Silver State 4wd SC Main |
| | |
| | #34 (permalink) | |
| Lid sinds: 26 december 2008 Locatie: alphen aan den rijn , zuidholland Leeftijd: 37
| Citaat:
had jij anders verwacht van hem? hij hoort dit ook te winnen met een NIKKO 12 miljoen dollar prijzengeld per jaar het is gewoon niet leuk als je een wedstrijd rijd en hij doet mee. dan weet je vooraf al dat je het niet gaat winnen | |
| | |
| | #35 (permalink) | |
| Lid sinds: 10 augustus 2009 Leeftijd: 28
| Citaat:
Maar d'r valt een heel stuk diepte weg met die lampen inderdaad.
__________________ mvbracing.nl - Rij eens mee bij de MVB! | |
| | |
| | #37 (permalink) |
| Lid sinds: 18 februari 2010 Locatie: brabant,omgeving oss Leeftijd: 35
| wat gaat die hard op de baan is het even wennen kwa snelheid maar vind hem nu stock al beter jumpen als de slash. maar de slash is op het korte baantje van mij nu nog wel sneller omdat ik nog niet met de power vd SCRT10 kan omgaan. hier een filmpje vd 2e run op het gras want ik wilde voorzichtig beginnen op het handbalveld maar hij sloeg na 2 min al om en schoof een meter of 4 door op zijn dak ![]() YouTube - hongnor 010.AVI
__________________ Hong-Nor SCRT10,TRAXXAS Slash 4x4,2wd.,Hong-Nor X10-E,SPEKTRUM-DX3R.http://www.macvlijmen.nl/ Laatst gewijzigd door slashbasher; 26 maart 2010 om 14:25 |
| | |
| | #39 (permalink) |
| Lid sinds: 3 maart 2008 Locatie: Westerhaar Leeftijd: 25
|
Ik vraag me alleen af, of je dit chassis nog een SC kunt noemen. in het principe is het gewoon een 4wd Buggy met een SC kap er op (en bumpers), of heb ik dat nu verkeerd? Ik persoonlijk vind het mooie aan de Slash dat deze uitziet qua rijbeeld als de echte SC's. heb zelf dan ook niets aan de ophanging gedaan. Deze zal lang niet zo hellen in de bochten etc. Ik vind het chassis wel leuk uitzien. alleen vind ik de kap niet echt mooi van de Hong Nor, de koplampen vind ik erg raar uitzien om een of andere reden. (lijkt net alsof de auto teveel gerookt heeft oid. mja, da's persoonlijke smaak, gelukkig. maar zeker een snelle wagen.
__________________ I've made up my own mind, so please dont bother me with facts. |
| | |
| | #40 (permalink) |
| Lid sinds: 7 maart 2009 Locatie: Rijsenhout Leeftijd: 47
|
Tsja, het lijkt wel op het begin van het einde van een eens zo'n leuke laagdrempelige klasse. Dit schrijvende realiseer ik me ook een beetje boter op mijn hoofd te hebben. Heb immers ook meteen voor de 4wd slash gekozen. Eerdaags zullen we wel een echte buggy met een slashkap tijden de wedstrijden zien opduiken.
__________________ www.machheemstede.nl Andre van der Steen Tamiya M-03/ X-ray T3-011/Transponder 6609697 |
| | |
| | #41 (permalink) |
| Lid sinds: 26 december 2008 Locatie: alphen aan den rijn , zuidholland Leeftijd: 37
|
dat is de eeuwige evolutie van alles . vroeger had je genoeg aan een knuppel op je eten uit het land te slaan en je vrouw mee naar je grot. ondertussen moeten we meer dan 40 uur per week werken en is alles hi-tech |
| | |
| | #42 (permalink) |
| Lid sinds: 7 maart 2009 Locatie: Rijsenhout Leeftijd: 47
|
Maar ondertussen tijdens het werk wel lekker op het forum slettenbakken
__________________ www.machheemstede.nl Andre van der Steen Tamiya M-03/ X-ray T3-011/Transponder 6609697 |
| | |
| | #44 (permalink) |
| Lid sinds: 10 november 2008 Locatie: drunen, noord-brabant Leeftijd: 23
| haha en zo hoort het
__________________ phaser4rs met picco p3 .28, wild dagger customized, sprint2 drift, marui coors melling, samenbaksel van whizzer/stadium thunder, slash 4x4, associated b4, tamiya quickdrive |
| | |
| | #45 (permalink) | |
| Lid sinds: 24 december 2009 Locatie: Zuid-Oost Brabant Leeftijd: 43
| Citaat:
Maar echt voordeel van zulke autos zul je pas op een 1/8 baan hebben denk ik. Laat nou de No-Nitro cup op 1/8 banen gehouden worden, beetje jammer. | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |