![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #17 (permalink) | ||
| Lid sinds: 23 januari 2009 Leeftijd: 26
| Citaat:
Citaat:
| ||
| | |
| | #18 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 25 januari 2009 Leeftijd: 41
|
Ook ik heb zitten kwijlen tijdens het volgen van het project "The Stigg" van Joram. Zo ook bij de pics van deze auto... Respect! Knap gedaan.. Hopen dat alles heel blijft.. Eeen, zeer benieuwd naar de body! Super startpost btw
__________________ Upcoming: Tamiya CR-01 Unimog |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Lid sinds: 3 maart 2008 Locatie: Westerhaar Leeftijd: 24
|
Byte, kijk anders eens naar een Body van de LST2.
__________________ I've made up my own mind, so please dont bother me with facts. |
| | |
| | #21 (permalink) | |
| Lid sinds: 9 oktober 2008
| Citaat:
is dit niet iets voor je? http://www.modelbouwforum.nl/forums/...ke-roller.html | |
| | |
| | #24 (permalink) |
| Lid sinds: 31 juli 2009 Locatie: BELGIUM Leeftijd: 36
|
Respect ! Ben zelf van plan om een stuk alluminium te bewerken en zoek al lang achter een goedkope cnc machine (tevergeefs Na jouw resultaat gezien te hebben denk ik er aan om het toch met mijn dremel te proberen. Hoe heb je dat alluminium precies bewerkt met je dremel: . welke kopjes heb je voor de dremel gebruikt . heb je producten gebruikt . ...
__________________ | (HPI E-Firestorm Flux) x 2 | LOSI Mini-LST2 | http://www.modelbouwforum.nl/forums/...itvoering.html | |
| | |
| | #25 (permalink) | ||||
| Lid sinds: 20 december 2007 Locatie: Venlo, Nederland Leeftijd: 18
| Citaat:
Citaat:
Nee hoor, geen probleem, zolang het bij een paar posts blijft. Als ik morgen opeens een pagina vol alleen met Truggy info zie knap ik een beetje af Citaat: Citaat:
De dremel heb ik eigenlijk alleen gebruikt om alles uit te snijden, de rest is gebeurd met een boormachine, een berg vijltjes, waterproof schuurpapier en héél héééél veel tijd en geduld. | ||||
| | |
| | #26 (permalink) |
| Lid sinds: 21 april 2010 Locatie: Utrecht (stad) Leeftijd: 22
|
Mijn respect voor jou Byte! Prachtig ding zeg! Hopelijk heb je er veel plezier van en doe er uiterst voorzichtig mee! Gr, Dennis.
__________________ Tamiya TT-01D Brushless (Mtr: EZRUN 13T, ESC: EZRUN 35A). Himoto Vega Tour. Brushless (Mtr: Robitronic 5,5T, ESC: Robitronic Speedstar 3,5). T.A. B4.1 Buggy Brushless (Mtr: Velineon 3500, ESC: Velineon VXL-3s). |
| | |
| | #28 (permalink) |
| Lid sinds: 16 februari 2009 Leeftijd: 31
|
inderdaad prachtig mooi werk: BREAK IT AS HARD AS YOU CAN! no respect! zoiets dient niet om in de kast te staan
__________________ losi xxx-t cr (6,5T), losi xxx cr (10,5T), 2x x-ray m18 pro (CC sidewinder 8000kV), axial ax-10, t2m dirt devil, Nikko Dictator 3 |
| | |
| | #29 (permalink) |
| Lid sinds: 21 april 2010 Locatie: Utrecht (stad) Leeftijd: 22
|
Ik en sarcastisch? Zou niet durven! Ik vind het serieus knap opgeleverd werk! Er zouden meer van dat soort auto's gebouwd moeten worden! Gr, Dennis.
__________________ Tamiya TT-01D Brushless (Mtr: EZRUN 13T, ESC: EZRUN 35A). Himoto Vega Tour. Brushless (Mtr: Robitronic 5,5T, ESC: Robitronic Speedstar 3,5). T.A. B4.1 Buggy Brushless (Mtr: Velineon 3500, ESC: Velineon VXL-3s). |
| | |
| | #30 (permalink) | |
| Lid sinds: 20 december 2007 Locatie: Venlo, Nederland Leeftijd: 18
| Citaat:
)@Harry, ik zal er flink mee gaan bashen hoor! | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| bigmaxximum, brushless, lst1.5, plettenberg, quark |
| Discussietools | |
| Weergave | |