![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #751 (permalink) |
| Lid sinds: 28 augustus 2008 Leeftijd: 30
| MACH-One - Index Als je na Mol gaat wil ik gerust ook wel eens afkomen... zondag geven ze wat minder weer, dus denk ik dat we naar Charleroi gaan... Hou er wel rekening mee dat de week erop in Mol de Exceed cup is, en het weekend ervoor nogal wat mensen gaan oefenen
__________________ Mugen MBX6R OS / Mugen MBX6T OS / Mugen MBX6 ECO / Schumacher Cougar SV2 / Sanwa M11X |
| | |
| | #752 (permalink) |
| Lid sinds: 24 augustus 2009 Locatie: Maldegem, België Leeftijd: 21
|
Hopelijk veranderen de voorspellingen nog. Zondag wedstrijd, maar ga niet door de plassen knallen met m'n regelaar
__________________ Mugen mbx6 OS speed // Tekno V4 Mugen mbx6 Tekin RX8 & T8 1900kv/1700kv Xray T3 2011 SP 10.5T & 17.5T // Durango Dex410 LRP Octa x12 5.5T // Scrubbing Speed |
| | |
| | #753 (permalink) |
| Lid sinds: 12 juli 2010 Locatie: Ridderkerk Leeftijd: 28
|
Kan je bij Mach ook doordeweeks rijden soms? Of is het niet een openbare baan?
__________________ DX2S - HongNor X10-E@ 5.5T Brushless Corally Merlin Tracer 90 Micro Heli :: KDS 450S K7X-II TX |
| | |
| | #754 (permalink) | |
|
1min zoeken was dit... Citaat:
__________________ Mugen mbx6 OS speed // Tekno V4 Mugen mbx6 Tekin RX8 & T8 1900kv/1700kv Xray T3 2011 SP 10.5T & 17.5T // Durango Dex410 LRP Octa x12 5.5T // Scrubbing Speed | |
| | |
| | #758 (permalink) |
| Lid sinds: 12 juli 2010 Locatie: Ridderkerk Leeftijd: 28
| Dat had ik ook op de site gezien. Hetzelfde is met MBV Berschenhoek waar ze op Zondag en Dinsdag rijden. Echter kan er wel gereden worden op andere dagen wat ook niet op de site vermeld staat aangezien het openbaar terrein is. Dus zo gek is mijn vraag nog niet En verwar me aub niet met mensen die niets uitzoeken In de Shoutbox op de site staat namelijk dat iemand ook doordeweeks rijd, vandaar mijn vraag.
__________________ DX2S - HongNor X10-E@ 5.5T Brushless Corally Merlin Tracer 90 Micro Heli :: KDS 450S K7X-II TX Laatst gewijzigd door Lakigucci; 6 september 2010 om 20:37 |
| | |
| | #759 (permalink) |
| Helaas kom ik niet naar Pumerend. Wou eerst komen met een kennis die ook rijdt, maar die gaat NRW in Oberhausen rijden. Bij ons op de club is er een 1/8 wedstrijd in de voormiddag en namiddag 1/6 dus wou ik daarheen. Moet alleen een keer m'n regelaar waterdicht maken.
__________________ Mugen mbx6 OS speed // Tekno V4 Mugen mbx6 Tekin RX8 & T8 1900kv/1700kv Xray T3 2011 SP 10.5T & 17.5T // Durango Dex410 LRP Octa x12 5.5T // Scrubbing Speed |
| | |
| | #760 (permalink) |
| Lid sinds: 14 februari 2009 Locatie: Lier BE Leeftijd: 19
|
@ SII ; idd was meer sleutelen dan rijden. En heb het probleem nog steeds niet gevonden. @ Dafke ; moet donderdag werken vrijdag werken zaterdag werken en zondag wedstrijd. DRUK dus (Ik werk na de schooluren van 6 tot 11 savonds Ik kan met stickzender en pistoolzender rijden wat best handig is. Stickzender is gewoon een uitdaging omdat ik het ook iets moeilijker vind dan stuurwiel raar maar waar , maar ik ben ook gene gewone @ Stewie ; Ikke geluk ? Nee @ Snoebel ; De vorza moet gewoon nog wat beter afgesteld worden. Wachtend op Diff olie en wrs ook nog andere banden.. Jaja het is me nogal wat. Ik ga nu nog ff werken. Tot nieuwjaar zwaar op de tandjes bijten en dan wil ik zo een voituurke zoals SII. Egt een prachtig bakske! En dan gaat dieje vorza eruit zene Mijn EPA staat gewoon op max , heeft dafke gemerkt haha. Gij verschoot nogal precies toen ge is mocht rijde ! Ik ben het gewoon van met heel gevoelig autokes te rijden he (onroad) En dat scherp sturen zal ook liggen aan het omkantelen maar ik laat die zo staan omdat ik het zo gewent ben! Heb gisteren ook ff een Castle link gekocht van Roni. Esc eraan gehangen en ff in de rapte getest. Man man man waarom ni eerder gedaan ??? Grote verbetering. Nog sneller in reactie Heb zelf gisteren ook wat mooie salto's gedaan. Maar het was dan ook de eerste keer met de vorza op parcour en ik houdt van risico's dus dan gebeurt dat sneller he
__________________ Tamiya TRF417X - Tamiya TRF416WE - Tamiya F103 - Team Associated B4.1 WWW.TAMIYA.BE Laatst gewijzigd door Olii; 6 september 2010 om 21:19 |
| | |
| | #763 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 12 augustus 2005 Locatie: Geleen, Limburg Leeftijd: 44
|
@ Olii Maar de EPA regelt alleen de maximale uitslag van de servo, niet de mate van uitslag van de servo als reactie op het stuur, al zal de zender wel iets minder 'snel' aanvoelen omdat hij de gehele uitslag van het stuur aanpast aan de servo uitslag. Om dat weer recht te trekken moet je spelen met EXP, daar kun je de servo zo snel als je wilt zetten op het begin van zijn bereik ! Een servo die te hard duwt gaat snel kapot en de auto stuurt niet lekker als je continue in iedere bocht hem de servosaver in duwt. @ Joeribar, De Inferno VE is een 1:8 buggy, dat vraagt ook om een 1:8 motor setup, een 540 size motor (1:10) is simpelweg gewoon te licht voor zo'n buggy. Maar wat is mis met de standaard motor (orion set) die er standaard op zit, ok, is wat aan de lichte kant vinden de meesten, maar zeker veel beter als een 1:10 motor.
__________________ Pa : HPI Vorza + Parrot AR Drone / Zoon : Traxxas Slash Platinum + MCX / Dochter : Traxxas Revo 1/16 Laatst gewijzigd door snoebel; 6 september 2010 om 21:55 |
| | |
| | #764 (permalink) |
| Lid sinds: 11 januari 2010 Locatie: Assendelft Leeftijd: 27
|
@pinky; Zaterdag zal ik aanwezig zijn. Zit er al even aan te denken om bij een club aan te sluiten en de opendagen lijken me een mooie gelegenheid. Ik heb begrepen dat je als gast tussendoor ook op het circuit kan? Nog even connectors solderen aan de nieuwe accu's en zal ik de mbx5 eens uitlaten daar. Zondag met de caravan race helaas niet, andere bezigheden. Ben er nog nooit geweest ondanks dat het zo dichtbij is.
__________________ Off-Road Boekelermeer, Alkmaar Mugen MBX5E; Mamba Monster, 2200kv DB01; Mamba Max Pro+5700kv |
| | |
| | #765 (permalink) |
|
@Olii: Epa is iets anders dan expo. Echt zorgt voor een exponentiele curve ipv liniare curve. Ik heb in tegen stelling tot de meesten geen expo op het stuur en super veel op de gas
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |