![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) | |
| Lid sinds: 25 april 2007 Locatie: Dworp - Brabant - België Leeftijd: 43
|
Er werd ondertussen ook een deur gemaakt in de achterste muur van de hal waardoor we een rechtstreekse toegang hebben naar het toilet dat we delen met de tafeltennisclub. Normaliter doen we deze deur op slot maar de sleutel blijft in het slot steken (of wordt al eens bovenop de Willem-Jan gelegd Er zijn dus mooie nette tafels ... maar die zijn voorbehouden voor de VIP-leden. Het is zelfs zo dat momenteel al bijna ALLE plaatsen ingenomen werden. Je dient dus wel je eigen tafelke en stoeltje mee te brengen. Je kan even een vrije plaats innemen ... maar loopt het stevige risico dat de eigenaar alsnog opduikt en hij/zij niet content gaat zijn. Ivm het lidmaatschap: in de laatste documenten die ik vertaalde (teksten voor de BCA-website waaraan men momenteel werkt) werd er geen vermelding meer gemaakt van het "gewone" lidmaatschap. Er zal dus nog enkel het VIP-lidmaatschap bestaan, naast een gewone dagbeurt. Het VIP-lidmaatschap zal € 70,00 kosten maar daarin inbegrepen zit dus je eigen persoonlijke pitplek én voor volgend winterseizoen een korting bij de wedstrijden van de BRCC Winter Challenge. Daarnaast zullen de VIP-leden ook voorrang hebben bij de inschrijvingen voor andere evenementen. Een pitplek heeft een ruimte van 60 x 80cm + een schapje + een stoel en ruime beenruimte Even een passage uit de tekst die ik reeds vertaalde: Citaat:
De prijs voor die dagkaart ken ik nog niet maar ik stuurde JP daaromtrent een berichtje. Voor de mensen die het nog niet wisten, BRCC is van oorsprong een Franstalige Waalse club. Jean-Paul Voumard is onze voorman en de goede man spreekt geen deftig woord Nederlands. ter zijner verdediging wil ik er wél bij vermelden dat de goede man eigenlijk Zwitsers is Contact met BRCC o.a. ivm de BCA kan dus best via mij lopen. Mails in het Nl, gericht aan JP komen vaak toch bij mij terecht en vandaar dat er soms nog even wat tijd loopt tussen ons contacteren en het antwoord in het Nl of Eng krijgen. Ik heb daarom ook gevraagd of het de bedoeling is dat mensen ook aan mij kunnen betalen (via paypal) voor bvb een dagkaart, en dat ik dan de dagpas doormail en de toegangscodes. !! Het is natuurlijk heel evident dat deze codes PERSOONLIJK zijn en niet doorgegeven worden. Sowieso zal er sprake zijn van verschillende codes en zullen deze regelmatig wijzigen om onrechtmatig gebruik tegen te gaan. Daarnaast zal er ook een permanente webcam geïnstalleerd worden zodat de mensen van het bestuur kunnen zien wie er wanneer aanwezig is, zelfs als ze lijfelijk niet aanwezig kunnen zijn. Ook nog iets nieuw en heel leuk: We hebben onze infrastructuur permanenter gemaakt en dus bvb ook de belichting aangepast (95% ervan naar de piste dus een eigen bureaulampke is geen overbodige luxe) maar ook de geluidsinstallatie. Zo ligt er nu op het bureau van de timekeeping (op het einde van de rijdersstelling) een aansluit-stekker klaar die je kan aansluiten op je eigen laptop, mp3-speler ... en dan heb je dus je eigen muziek in de BCA Als er iemand van het bestuur aanwezig is zal het wellicht ook mogelijk zijn om ter plekke frisdrank aan te kopen, maar meer details daarvan ken ik nog niet. Ook is er sprake van een aanwezige SENSEO-koffiemachine waarmee je dus je eigen koffie kan zetten. Ik ben zelf gisteren gaan trainen met een vriend en het werd een leuke dag. Dat scheelt al als je je eigen plekje hebt waar ik een verdeelstekker en lampje achterliet. De piste is inderdaad nog erg vlak op sommige plaatsen maar daar kan altijd nog verandering in komen hé
__________________ - ludo ... ergo sum - Laatst gewijzigd door Low_E; 26 augustus 2010 om 15:28 | |
| | |
| | #32 (permalink) |
|
Nog ivm de toegang en materiaal versleuren van de parking tot de hal: bij wedstrijden zullen we de toegangspoort openzetten zodat iedereen met zijn wagen tot aan de hal kan rijden, het materiaal uitladen ... en vervolgens zijn wagen terug gaat zetten op de parking!
__________________ - ludo ... ergo sum - |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Lid sinds: 24 augustus 2009 Locatie: Maldegem, België Leeftijd: 21
|
Kun je ook gewoon ter plaatse betalen voor een dag vergunning? En hoe zit het met de site? Als die up is is het ook makkelijker om informatie te winnen.
__________________ Mugen mbx6 OS speed // Tekno V4 Mugen mbx6 Tekin RX8 & T8 1900kv/1700kv Xray T3 2011 SP 10.5T & 17.5T // Durango Dex410 LRP Octa x12 5.5T // Scrubbing Speed |
| | |
| | #35 (permalink) |
| Lid sinds: 28 augustus 2008 Leeftijd: 30
|
Nee ter plaatse is niet mogelijk SSI, net ook via mail gevraagd... Ik wacht ook op het bedrag van een dagprijs, zodat we die kunnen overschrijven en zondag kunnen gaan rijden. Het weer valt toch vies tegen dit weekend... Wou morgen in Mol ook gaan crossen met Stewie, echter als het regent is dit niet aan te raden eh Hoe is astro eigenlijk na een regenbui? Droogt dat vlug op of...???
__________________ Mugen MBX6R OS / Mugen MBX6T OS / Mugen MBX6 ECO / Schumacher Cougar SV2 / Sanwa M11X |
| | |
| | #36 (permalink) |
|
Ik had gehoord dat er op Mol geen plassen zijn. Op natte astro rijden is leuk, maar als er echt plassen zijn moet je er niet droogcrossen met met je regelaar. Ik heb een spatbordje gemaakt op Tekno voor m'n ESC. Die wordt niet meer nat als ik in de regen rij. Natuurlijk als er echt plassen gaat het niet, maar zolang de baan nat is werkt het prima.
__________________ Mugen mbx6 OS speed // Tekno V4 Mugen mbx6 Tekin RX8 & T8 1900kv/1700kv Xray T3 2011 SP 10.5T & 17.5T // Durango Dex410 LRP Octa x12 5.5T // Scrubbing Speed |
| | |
| | #37 (permalink) |
|
Oh maar morgen zou ik met de nitro (Ishima + MBX6 verder inrijden) op mol rijden als ze zondag naar Charleroi gaan Kwestie van in Mol de Vorza niet stuk te rijden en zondag niet te kunnen gaan haha Ik heb geen idee wat astro doet als het nat is, zullen morgen wel eens zien... Rotweer
__________________ Mugen MBX6R OS / Mugen MBX6T OS / Mugen MBX6 ECO / Schumacher Cougar SV2 / Sanwa M11X |
| | |
| | #38 (permalink) |
|
Het schuift iig... Lichtere diffs, dunnere swaybars, lichtere olie, lichere veren, hoger rollcenter helpt. Of gewoon niks veranderen en gewoon zo rijden
| | |
| | #39 (permalink) | |
|
Jongens, hou het hier a.u.b een beetje ontopic. Ik heb wat meer info gekregen van JP: Citaat:
In principe was het nog niet mogelijk om dit weekend met een dagpas te gaan rijden, maar eventueel kan dat wel geregeld worden. De som voor een dagpas is € 10,00, te betalen via paypall aan Mary via mary.draelants@gmail.com Je dient er ZEKER het e-mailadres(sen) (van alle betrokken mensen) en de volledige naam (namen) bij te vermelden. Vanaf de betaling toekomt, stuurt JP de toegangscodes. JP contacteren gebeurt via jpdadandson@gmail.com. .. Mocht je daarna beslissen om een abonnement te nemen, dan wordt de eerste € 10,00 afgetrokken van de € 70,00 van het VIP-lidmaatschap. De BCA-website komt zeer binnenkort online, werd me gemeld.
__________________ - ludo ... ergo sum - Laatst gewijzigd door Low_E; 26 augustus 2010 om 16:48 | |
| | |
| | #40 (permalink) |
|
Dank je wel Ludo Ik ga de gegevens doorgeven en dan de betaling vandaag nog laten uitvoeren. Hopelijk hebben we de codes dan binnen tegen zondag. Erna is het dus mogelijk om een abo te nemen voor 60euro?
| | |
| | #43 (permalink) | |
| Citaat:
Trouwens, zo doen andere clubs dat toch ook, de zaterdag de track vrijhouden voor trainende piloten? And if not, dan zorg ik daar wel voor
__________________ - ludo ... ergo sum - | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |