![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 11 mei 2009
|
vandaar dat we barbecue hebben voorzien he pascal: pascal/ barbecue/ leffe = perfecte combinatie voor ongeziene taferelen ! ge moogt anders ook aanvraag indienen om mee te doen met de buikdanseressen hoor ! wel zorgen dat er nie te veel weglopen he ! grtz |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Lid sinds: 27 maart 2007
|
Dzju ik kan niet komen, maar heb de race mee in de kalender gezet van rc-offroad: RC offroad | kalender groetjes! |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Lid sinds: 11 mei 2009
|
hallo, niet vergeten te vermelden bij inschrijving: klasse frequentie transponder nummer voor de barbecue: aantal personen bij overnachting: welke nachten, en aantal plaatsen inschrijvingen naar pascal@lovanrc.be of lorenzo@lovanrc.be dank u |
| | |
| | #24 (permalink) |
| Lid sinds: 29 mei 2006 Locatie: belgie Leeftijd: 39
|
De inschrijvingen lopen momenteel niet slecht!!Hopelijk droog en mooi weer. Inschrijven kan je naar pascal@lovanrc.be lorenzo@lovanrc.be grtz
__________________ schumacher cougar sv pro,Xray T3 2011 |
| | |
| | #26 (permalink) |
| Lid sinds: 25 september 2006 Locatie: Waregem (Belgie) Leeftijd: 48
|
De rally staat reeds klaar gezet. Hoevéél rally's zijn er nu al reeds ingeschreven Lorenzo? Heb je ook link van die rallyclub rijders uit Kortrijk zoals je vertelde ? Dank u.
__________________ GENS ACE RACING : XRAY T3 2012 - Tamiya rc cars. |
| | |
| | #27 (permalink) |
|
Hallo @danny momenteel nog geen rally's ingeschreven maar lorenzo zijn rally gaat zeker rijden.Je gaat al zeker met 3 zijn om te starten. En het antw op je tweede vraag die mensen hebben geen site denk ik,ze gingen uitkomen met een flyer. Grtz
| | |
| | #28 (permalink) |
|
Nog even vermelde dar er nog een mooie hooftprijs is bjgekomen voor de gratis tombola,en aandenking voor de 3 eerste drie pilotenn hun klasse. klasses:2X4 BUGGY 2X4 BUGGY 2X4 TRUCKS EN TRUGGYS EN TRAXXAS SHORTCOURSE 4X4 2X4 RALLY GRTZ
__________________ schumacher cougar sv pro,Xray T3 2011 Laatst gewijzigd door BALKIE202020; 30 juni 2010 om 22:18 |
| | |
| | #29 (permalink) |
| Lid sinds: 25 september 2006 Locatie: Waregem (Belgie) Leeftijd: 48
|
Als ik kan zal ik enkel de zondag rijden met de rally(want zaterdag zit ik op francochamps: btcs,btcc,fun cup),didier zou ook enkel op zondag eventuéél komen met zijn b44.
__________________ GENS ACE RACING : XRAY T3 2012 - Tamiya rc cars. Laatst gewijzigd door MRCTMD; 30 juni 2010 om 10:21 |
| | |
| | #30 (permalink) |
|
Hallo, Er is nog een mooie hoofdprijs bijgekomen voor de gratis tombola!!!Voorinschrijvingen(voor 5 juli)mail met Naam,Klasse,Frequentie,Transpondernummer naar lorenzo@lovanrc.be op pascal@lovanrc.be grtz
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |