![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 6 september 2008 Locatie: nijmegen Leeftijd: 14
|
ik zou graag een brushless systeem willen dit zijn de voorwarden -rond de 4000 kv -12 cellen nimh -veel koppel - (spat ) waterdicht - moet zonder aanpasingen in de slash passen - moet niet binnen 20 min leeg zijn |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 20 december 2007 Locatie: Venlo, Nederland Leeftijd: 18
| Brushless Motor (click column headings to sort) "Moet niet binnen 20 min leeg zijn" Dat zal voor het grootste deel toch echt aan je accu liggen... |
| | |
| | #6 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 augustus 2004 Leeftijd: 78
| Citaat:
mvg Frederik
__________________ Het leven is kort 14 Jaar dus mvg Frederik | |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 25 februari 2008 Locatie: Hoorn (NH) Leeftijd: 18
|
Waar wil je die 12 nimh cellen in je slash stouwen? Maare, goedkoop is duurkoop... ik zou idd voor het mamba max pro setje gaan, weet je zeker dat het goed is, velineon kan ook=hetzelfde...(toch??)
__________________ Rigidheli.com, Gens Ace Batteries, RCbearings, Rapid Eyewear Hulp of (3D) Vliegles nodig? Heliexpert |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Citaat:
maar is carson een slecht merk ??? en goedkoop is duur koop de ezrun sets zijn 75.00 euro zijn ook topkwalietijd en dan wil ik ook wel 110 euro neerleggen voor een carson set @vanneerven de erzun's kunnen maar 9 cellen aan Laatst gewijzigd door melvin_f1; 14 juli 2010 om 12:43 | |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 25 februari 2008 Locatie: Hoorn (NH) Leeftijd: 18
|
De woorden Ezrun en topkwalietijd* mogen NOOIT in 1 zin gebruikt worden, tenzij er NIET tussen staat... grapjoker.. zijn allemaal kloontjes van goede producten, maar dan met het goede eruit.. zegmaar. Als jij de carson wil, neem de carson, maar voor 40 eurie meer heb je al een Team orion Vortex, of een Corally setje, en voor rond de 70 euro meer kan je al een Castle setje vinden....
__________________ Rigidheli.com, Gens Ace Batteries, RCbearings, Rapid Eyewear Hulp of (3D) Vliegles nodig? Heliexpert |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Citaat:
ik zal kijken voor een corally kijken(gedaan ) de sets kunnen geen 12cell dus ik ga een carson dragster 10t kopen heeft imand er ervaring mee Laatst gewijzigd door melvin_f1; 14 juli 2010 om 13:44 | |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 26 december 2008 Locatie: alphen aan den rijn , zuidholland Leeftijd: 37
|
Ezrun, Xerun. is allemaal topspul. goede kwaliteit voor een lage prijs. ik kan niet anders zeggen. ik zie het om me heen, en heb zelf ook 2 regelaars en 2 motoren en een externe BEC van hun. ook in de 1/8 wereld zijn ze nu met een enorme opmars bezig. |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 22 april 2009 Locatie: Haarlem. Parcours: Alkmaar Leeftijd: 32
|
Dit onderwerp is inderdaad ondertussen al een platgetrapt pad, maar goed, ik zal er nog even over heen walsen: Ik heb Slashes goed (en lang) zien rijden met: EzRun Modelcraft Corally (zelfs met enorme koelgaten er op) Castle Creations (mits nieuw gekocht) EzPower (of zoiets) Ik heb Slashes NIET goed zien rijden met: De standaard Titan set (dan trek ik mijn Slash nog liever aan een touwtje voort) Als je aan een budget zit, koop dan tweedehands. Weet ik veel of ze 12 cellen NiMh aankunnen, wie doet dat nou, koop gewoon 2s LiPo accu's bij HobbyKing. Koop een setje met een aantal turns dat op 'een half' eindigt, anders heb je gewoon een 380 motortje in een 540 can, minder kracht dus. Succes en Slash 'em der in!
__________________ Snelheid zegt niets op een kleine baan... |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Lid sinds: 24 december 2009 Locatie: Zuid-Oost Brabant Leeftijd: 43
|
En om heel eerlijk te zijn, de velineon set (is wel wat duurder) is waterdicht en kan nog het meeste hebben volgens mij. I.i.g. ik heb er verschillende gehad en nog nooit is er 1 kapot gegaan. Als je em nieuw te duur vind koop je em toch gewoon 2e-hands. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |