![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) | |
| Lid sinds: 7 februari 2009 Locatie: Maastricht Airport. Leeftijd: 43
| Citaat:
Als je hem besteld hebt, kun je 'm dan afzeggen ? Lijkt mij wel zo verstandig om dit na te vragen voor je ergens anders iets besteld....... Kijk anders eens als er met slashes gereden wordt....... Een wagen waar bijna op elk terrein mee kunt rijden, ook in de tuin of voor op de straat.....is maar een tip. Zie je in de toekomst wel op de baan bij MBS..... | |
| | |
| | #32 (permalink) | |
| Lid sinds: 15 juni 2010 Locatie: Meerssen (Zuid-Limburg) Leeftijd: 17
| Citaat:
als je die vind/hebt | |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Lid sinds: 7 februari 2009 Locatie: Maastricht Airport. Leeftijd: 43
|
Persoonlijk vindt ik het niet zo netjes om iets via een mail af te zeggen wat je besteld hebt ( als dit al mogelijk is....). Een link met ervaringen heb ik niet voor je, qua link zit je hier bij MBF al goed. Het is nu een kwestie van topics doornemen en kijken wat het meeste bij jouw voorkeur komt. Vandaardat ik je het advies geef van ga eens kijken als ergens gereden wordt. Ervaring kan ik wel met je delen, ik heb van 1/5 ( brandstof) tot 1/16 ( electro) gereden (en rij nog) on- en off-road. Het is maar net wat jij leuker vindt. Ik moet zeggen dat de beste keuze de slash is geweest ! zowel 2wd als 4x4. Super kwaliteit voor het geld en mega rijplezier. |
| | |
| | #34 (permalink) | |
| Citaat:
| |
| | |
| | #39 (permalink) |
|
Ik heb een andere winkel gemailt bij mij in de buurt en ze hadden hem op voorraad (Zeiden ze) Dus ik ga na het werk meteen kijken en kopen als ze hem hebben. Dan zal ik PROBEREN Foto's en een filmpje te maken. FandL |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |