![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 15 juni 2010 Locatie: Meerssen (Zuid-Limburg) Leeftijd: 17
|
Ik zat te denken aan een E-Maxx, Bullet ST, Bullet MT Bullet ST Flux RTR Bullet MT Flux RTR E-Maxx RTR |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 20 april 2008 Locatie: poeldijk geschapen:enorm Leeftijd: 32
|
dan koop je een van die drie ,simpel.ze zijn allemaal goed alleen moet je zelf beslissen welke je het mooist vind en bij je rijstijl/terrein past.ik zou persoonlijk voor een brushless gaan.
__________________ hpi savage Flux FLM xl---tamiya ta05 eugle drift conversie---hpi blitz 8,5t |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 1 augustus 2009 Locatie: Hoogmade (vlakbij Leiden ) Leeftijd: 17
|
En de bullet is brushless..
__________________ HPI E-savage -MMM combo- GCM diffs .Traxxas Rustler - Ezrun 2350 4S |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 15 juni 2010 Locatie: Meerssen (Zuid-Limburg) Leeftijd: 17
|
Zijn de e-maxx en de bullet ongeveer het zelfde qua kwaliteit. Ik zit nog te twijfelen welke ik zou kopen. De e-maxx heeft dual servo dual accu en dual motor. Maar de bullet heeft aluminium en Flux brushless en bullet is ook nog goedkoper. Welke zou ik kopen? |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 25 februari 2008 Locatie: Westland
|
Emaxx, vanwege dat hij groter is en dus op meer plaatsen kan rijden. Kun je later ook nog ombouwen. In een pb schreef je dat je voor 319 incl verz een bullet kan kopen, maar in de winkel kost hij 390. Waar koop je dit dan allemaal? 319 uit het buitenland ofzo? |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 1 augustus 2009 Locatie: Hoogmade (vlakbij Leiden ) Leeftijd: 17
|
Maar het nadeel van de e-maxx is dat die brushed is..
__________________ HPI E-savage -MMM combo- GCM diffs .Traxxas Rustler - Ezrun 2350 4S |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Lid sinds: 25 februari 2008 Locatie: Westland
|
Net ontvangen waar je m wil kopen. Echt goede verkopers zijn het niet Citaat:
Met die 325 ben je niet klaar, als je daar maar op gelet hebt. | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |