![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 19 oktober 2009 Locatie: Hengelo (OV) Leeftijd: 16
|
na nog het één en ander zoeken op HobbyKing heb ik nog 3 2200 Turnigy's gevonden, Passen deze wel want ze zijn wat groter dan dat RCracingtwente aanbeveelt. 1 2 3
__________________ stadium thunder, TT-01 (2X), TL-01B, E-revo 1/16 VXL (3 CH silverlit in aanbouw) |
| |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 23 januari 2009 Leeftijd: 26
|
12 minuutjes zoeken ... heel goed!! De eerste passen, maar zitten heel strak. dikke_hond gebruikt deze, dus wacht even tot dat hij dit bevestigd! De 2de weet ik niet, ivm de breedte (1mm meer), de hoogte past wel (1mm minder). Ik verwacht van wel want de mijne zijn 34mm breed en die passen) De derde hebben dezelfde afmetingen als de eerste en zouden dus moeten passen. |
| |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 29 januari 2010 Locatie: Land van Cuijk Leeftijd: 26
|
Ze passen maar dan ook maar net! Het is een paar keer flink duwen om ze erin te krijgen maar ze zitten dan er dan ook goed strak in... Je moet trouwens wel het klepje aanpassen voor de kabels!
__________________ -Vulneratus Nec Victus- |
| |
| | #20 (permalink) |
|
Korte versie: Dankje. Lange versie (en wat ik er van vind): Ik weet het goed omdat het zo simpel is. Alle informatie is HEEL makkelijk online te vinden, zei het via Google of MBF (het E-Revo VXL topic). Bovendien weet ik niet of je niet de sarcastische tonen kunt lezen van de andere reacties of dat je mij gewoon graag ''de les leest''. Mensen die zo maar een topic openen hebben zich geen 15 minuten genomen om het zelf even op te zoeken (want de TS had het binnen 12 minuten al gevonden; 13:33 en 13:45). Gevolg : een forum dat overstroomt van nutteloze topics die met de kleinste moeite niet gepost hoefde te worden. Wellicht dat de TS bij zijn volgende vraag ipv een nieuw topic opent eerst zelf een half uur gaat zoeken naar het antwoord. Gevolg: geen nutteloos topic met nutteloze reacties maar een strak forum waar iedereen zijn steente bijdraagt aan een constructieve discussies over RC gerelateerde onderwerpen. Ik ''lees mensen de les'' omdat ze het allemaal goed zelf kunnen maar in plaats daarvan liever lui dan moe worden en andere het maar op laten zoeken. Na mijn eerste post heeft de TS zich de moeite genomen en is hij zelf met de LiPo's op de proppen gekomen. En dan komt er weer een reactie: ''laat iedereen in zijn/haar waarde'' / ''als je niet wilt helpen post je niet'' / ''als je het niet interessant vind lees je het toch niet''. Ja, laten we zo met zo'n alle gaan doen, eens kijken hoelang het duurt voordat er complete chaos is. Er moet gewoon een duidelijk richtlijn zijn waar iedereen zich aan dient te houden, degene die dat niet doen moeten daar gewoon op gewezen worden (want ik nu doe omdat de MODS het niet gedaan hebben / doen). ps. mijn voorgaande posts voegen wel waarde toe, iets wat ik van jou reactie niet kan zeggen. Dat je weer een persoonlijk reactie tegen mij post schiet je ook niets mee op want ik weet allang wat jij vind van mijn manier van reageren (en het boeit me geen kont tbh). Laatst gewijzigd door Nard Cox; 26 juli 2010 om 13:58 |
| |
| | #21 (permalink) |
| Lid sinds: 15 mei 2005 Locatie: \m/ (-_-) \m/ Leeftijd: 37
|
Wat wij van elkaar vinden (of niet) is niet belangrijk.. Het viel me alleen op dat je regelmatig zo reageert op iemand die IDD WEER de moeite eens NIET neemt om zelf op onderzoek uit te gaan.. Het is nu eenmaal weer vakantietijd he.. Verder was het niet heel serieus bedoeld maar ook een beetje sarcastisch.. Er zijn mensen die er gewoon niet op reageren en jij doet het nu eenmaal wel.. en dat viel mijn op.. |
| |
| | #22 (permalink) |
|
Ja ik vind t gewoon niet chill allemaal die nutteloze posts en topics. Maakt het lezen van een forum een heus carwei en ik doe het liefst zoveel mogelijk in zo weinig mogelijk tijd. Nja, de TS is in ieder geval weer goed geholpen (alwaar niet via de juiste route) en daar gaat t uiteindelijk allemaal om. ps. Sorry, ben ook beetje stressed |
| |
| | #24 (permalink) |
| Lid sinds: 15 mei 2005 Locatie: \m/ (-_-) \m/ Leeftijd: 37
| Stressedddd... niet nodig man... Gewoon lekker chillen en een beetje lachen om die gastjes ... maar idd, de nutteloze topics vliegen je weer om de oren.. En dat duurt nog een paar weken... maar weer nu...
|
| |
| | #28 (permalink) | ||
| Vriend van modelbouwforum.nl |
Edit: laatste postings niet gelezen; zie ik nu pas. Rust in de tent...
__________________ "Degene die ver voor de muziek uitloopt, vindt het orkest waardeloos." Laatst gewijzigd door Roel van Essen; 26 juli 2010 om 14:47 | ||
| |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |