![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 15 juni 2010 Locatie: Meerssen (Zuid-Limburg) Leeftijd: 17
|
Ik heb hem gekocht ! De HPI Bullet MT Flux. Hier zijn een paar Foto's: De Doos ![]() De Body ![]() De auto zelf ![]() Zender ![]() Plus Punten. - Stevig en mooi gebouwd - Brushless dus niet meer nodig om te upgraden. - Fan op regelaar. Word niet warm - 8 Schokbrekers dus goede vering Min Punt(en) - Motor word best wel snel warm. Deze Topic word later nog geupdate omdat ik hem pas een dag heb.
__________________ Team Associated TC5 - Vector X11 5.5 & 7.5T - LRP Sphere Competition ESC & HPI Bullet MT Flux Laatst gewijzigd door FandL; 27 juli 2010 om 21:29 |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Ik zal het een keer proberen te meten. Zal in het weekend worden denk ik.
__________________ Team Associated TC5 - Vector X11 5.5 & 7.5T - LRP Sphere Competition ESC & HPI Bullet MT Flux |
| | |
| | #8 (permalink) |
|
@ Wishoe ik zal in het weekend proberen ongeveer de snelheid te meten. @ Patrickbaja Bedankt
__________________ Team Associated TC5 - Vector X11 5.5 & 7.5T - LRP Sphere Competition ESC & HPI Bullet MT Flux |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 30 juni 2010 Locatie: Ypenburg Leeftijd: 14
|
@Wishoe, de electro variant gaan (wat ik op de HPI site lees) ongeveer 80 Km/h met een 3S Lipo batterij. FandL, pas wel op. Als je gaat jumpen springen de clipjes best wel snel weg. Ik heb namelijk, zoals Wishoe, de nitro variant. Zelfs bij het inrijden springen de clipjes eraf! Veel plezier met je wagen en geniet ervan!
__________________ Traxxas Rustler VXL Laatst gewijzigd door Rajeev; 28 juli 2010 om 12:43 |
| | |
| | #11 (permalink) | |
| Citaat:
Ik rij met Nimh en niet met lipo.
__________________ Team Associated TC5 - Vector X11 5.5 & 7.5T - LRP Sphere Competition ESC & HPI Bullet MT Flux | |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 20 april 2008 Locatie: poeldijk geschapen:enorm Leeftijd: 32
|
snelheid die ze vaak opgeven is wel te halen met lipo en andere gearing,maar standaard uit de doos zal hij dat niet snel doen denk.
__________________ hpi savage Flux FLM xl---tamiya ta05 eugle drift conversie---hpi blitz 8,5t |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |