![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #61 (permalink) | |
| Lid sinds: 12 juli 2010 Locatie: Ridderkerk Leeftijd: 28
| Citaat:
.Als ik een kleiner budget had zou ik de Bullet MT overwegen
__________________ DX2S - HongNor X10-E@ 5.5T Brushless Corally Merlin Tracer 90 Micro Heli :: KDS 450S K7X-II TX | |
| | |
| | #62 (permalink) |
| Lid sinds: 10 juli 2006 Locatie: Deventer
|
Vandaag de Bullet mogen aanschouwen, lijkt mij toch wel een erg degelijke wagen. De jongen die ermee rondreed had deze pas een week, en was nog steeds overdonderd door de snelheid van het ding. Hij had zover ook nog geen stukken gereden, en met zijn rijstijl mag dat een wonder heten, of dat ding is zo sterk In ieder geval stuk beter dan dat o zo goede traxxas spul, waar ze binnen een week de helft gewijzigd hebben voor rpm spul, omdat dat lelijke traxxas plastic alweer gebarsten is. Met andere woorden de Bullet zeker een aanrader!
__________________ Ik moet dit is bijwerken^^ |
| | |
| | #63 (permalink) |
| Lid sinds: 23 mei 2007 Locatie: Hoogvliet Leeftijd: 42
| Nee, dan zou ik bij de ERBE blijven of een 1:5 conversie van een Savage Flux doen, maar niet de Savage Flux als hij nu is.
__________________ Mvg, Leo van Miert Stampede - Hyper ST brushless - Trophy Flux - Vorza Flux - SCRT10 - XTM Rail - Turnigy SCT 1:16 |
| | |
| | #64 (permalink) | |
| Lid sinds: 23 mei 2007 Locatie: Hoogvliet Leeftijd: 42
| Citaat:
Ik kat HPI niet af, verre van, het zijn prima wagens en de onderdelen ervoor zijn prima te vinden wat niet onbelangrijk is. Maar datzelfde geld ook voor Traxxas.
__________________ Mvg, Leo van Miert Stampede - Hyper ST brushless - Trophy Flux - Vorza Flux - SCRT10 - XTM Rail - Turnigy SCT 1:16 Laatst gewijzigd door leo-rcc; 2 september 2010 om 17:37 Reden: aanvulling | |
| | |
| | #65 (permalink) |
| Lid sinds: 3 augustus 2010 Locatie: Lexmond Leeftijd: 33
|
ik heb bij mijn bullet ook nog geen stukken gereden, wel zijn de boutjes die de shocks boven in vast houden alle 4 krom?!? en er zat een scheur in mijn accubak maar dat was me eigen fout had hem niet goed opgevuld Voor de rest een hele fijne wagen! |
| | |
| | #67 (permalink) | |
| Lid sinds: 12 september 2009 Locatie: Utrechtse Heuvelrug Leeftijd: 16
| Citaat:
traxxas is zeer goed en de slash is al meerdere malen uitgeroepen tot ''onverwoestbaar/undestructable'' dus deze opmerking gaat nergens over. nar mijn mening is traxxas gewoon zeer goed om te beginnen maar ook qua rijgedrag (in ieder geval de slash) en upgrade mogelijkheden ook heel leuk voor de gevorderde rijder. edit : BTW mijn slash is in een jaar ook nog niks kapot gegaan behalve de koolborstels afgesleten.
__________________ ''Aerodynamics are for people who can't build engines.'' - Enzo Ferrari | |
| | |
| | #68 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 26 oktober 2008 Locatie: Alkmaar
|
@hackroader: misschien heeft circusAso wel ervaring met Traxxas en vindt hij het niet zo goed als jij. Jullie hebben dus een verschillende mening, dat kan en mag. Het is fout om een andere mening als de jouwe af te doen als een foute opmerking.
__________________ Crawlers | XR10 BJ4 | AX10 FB2 | MRC | Scalers | SCX10 Honhco | SCX10 Blazer | CC01 Dodge | |
| | |
| | #69 (permalink) |
| Lid sinds: 11 januari 2010 Locatie: Assendelft Leeftijd: 27
|
Aan de de andere kant, CircusAso deed het overkomen als of het vaak zo is. Terwijl hij misschien een van de weinige is met regelmatig schade aan zijn traxxas. Gevalletje miscommunicatie?
__________________ Off-Road Boekelermeer, Alkmaar Mugen MBX5E; Mamba Monster, 2200kv DB01; Mamba Max Pro+5700kv |
| | |
| | #70 (permalink) |
| Lid sinds: 3 augustus 2010 Locatie: Lexmond Leeftijd: 33
| Er zitten schuimpjes bij en als je die goed plaatst zodat de accu goed vast zit tegen de buitenwand dan zal de bak bij een botsing niet scheuren, als die niet goed tegen de buitenwant ligt dan is die bak dus een soort hol en dan wil ie wel scheuren bij een goed klap. bij mij was het dus een andere RC die zich in de zijkant boorde |
| | |
| | #71 (permalink) | |
| Lid sinds: 10 juli 2006 Locatie: Deventer
| Citaat:
Kijk traxxas prima spul hoor, maar de fanboys overdrijven het nog wel is op zijn zachtst gezegd. Tja en dat iemand als leo-rc het dan "sneu" vindt dat ik bij zijn geprezen en geliefde traxxas wagen toch wat kanttekeningen plaats, bevestigd voor mij nog maar is het hoge fanboy gehalte bij het traxxas spul. Voor je dit soort opmerkingen plaatst kun je ook is bij jezelf denken goh wellicht heeft hij WEL ervaring met de verschillende merken. Leuk als je alleen een traxxas hebt gehad om dit als degelijk te bestempelen, maar dat zijn andere merken ook
__________________ Ik moet dit is bijwerken^^ | |
| | |
| | #72 (permalink) |
| Lid sinds: 11 januari 2010 Locatie: Assendelft Leeftijd: 27
|
Ik had je punt al begrepen. Alles kan stuk, dus ook traxxas en modelauto's zijn er niet echt op gemaakt op met 80+km/h ergens tegen aan te rijden. Ik hou me liever op neutraal gebied in zulke discussies
__________________ Off-Road Boekelermeer, Alkmaar Mugen MBX5E; Mamba Monster, 2200kv DB01; Mamba Max Pro+5700kv |
| | |
| | #74 (permalink) | |
| Lid sinds: 12 juli 2010 Locatie: Ridderkerk Leeftijd: 28
| Citaat:
Ik denk dat dit de beste auto is voor jou centen punt.
__________________ DX2S - HongNor X10-E@ 5.5T Brushless Corally Merlin Tracer 90 Micro Heli :: KDS 450S K7X-II TX | |
| | |
| | #75 (permalink) | |
| Lid sinds: 12 september 2009 Locatie: Utrechtse Heuvelrug Leeftijd: 16
| Citaat:
duidelijk aanduide dat het echt zijn mening was maar het leek meer zo van dat dat ook zo is dus , sorry dat ik dat zo opgevat had maar ik blijf een traxxas fan
__________________ ''Aerodynamics are for people who can't build engines.'' - Enzo Ferrari | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |