![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #121 (permalink) |
| Lid sinds: 11 januari 2010 Locatie: Assendelft Leeftijd: 27
|
Is ook niet handig ivm garantie. Als je bij de eerste rit een motor of esc affakkel moet je het opsturen naar amerika of waar dan ook. Als het tegen zit komt er ook nog weer eens inklaringskosten bij.
__________________ Off-Road Boekelermeer, Alkmaar Mugen MBX5E; Mamba Monster, 2200kv DB01; Mamba Max Pro+5700kv |
| | |
| | #122 (permalink) |
| Lid sinds: 12 juli 2010 Locatie: Ridderkerk Leeftijd: 28
|
Is ook niet mijn keuze geweest bij een nieuwe auto, inderdaad omrede van garantie. Welke soms ook per mail met de USA op te lossen is waarna zxe onderdelen toesturen, maar reken daar niet op. Ik vind de meerprijs in nl/be het garantie verhaal waard, al is het alleen voor mijn eigen gemoedsrust.
__________________ DX2S - HongNor X10-E@ 5.5T Brushless Corally Merlin Tracer 90 Micro Heli :: KDS 450S K7X-II TX |
| | |
| | #123 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 26 oktober 2008 Locatie: Alkmaar
|
@xsky: wat is er mis met ponden, waarom perse dollars ? @basb84: voor de versturing van vervangende onderdelen onder garantie zijn belastingformulieren voor die je dan vrijwaren van BTW. In regeltjes Nederland is dat natuurlijk geregeld. Info is te vinden op de site van de douane
__________________ Crawlers | XR10 BJ4 | AX10 FB2 | MRC | Scalers | SCX10 Honhco | SCX10 Blazer | CC01 Dodge | |
| | |
| | #124 (permalink) | |
| Lid sinds: 29 augustus 2010
| Citaat:
| |
| | |
| | #125 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 26 oktober 2008 Locatie: Alkmaar
|
De douane is de laatste tijd erg scherp op zendingen uit de US, en een auto is een grote doos. Imo 100% kans op douane kosten, dus +19% over totaal orderbedrag (incl. verzendkosten, de bloedzuigers Succes man !
__________________ Crawlers | XR10 BJ4 | AX10 FB2 | MRC | Scalers | SCX10 Honhco | SCX10 Blazer | CC01 Dodge | |
| | |
| | #130 (permalink) |
| Lid sinds: 12 september 2009 Locatie: Utrechtse Heuvelrug Leeftijd: 16
|
ik ben hiernaar aan het kijken : 2 x HobbyKing Online R/C Hobby Store : ZIPPY Flightmax 4000mAh 2S1P 25C Car Lipoly 1 x HobbyKing Online R/C Hobby Store : Turnigy Accucel-6 50W 6A Balancer/Charger w/ accessories en dan gewoon pakjes van 10 connectors van degene die je wilt erbij en een lipo safety bag (die ik zo snel niet kan vinden bij HK maar die hebben ze wel...) voor de veiligheid. volgens mij is dat een redelijk instap setje en je kan altijd een andere lipo nemen maar ik heb gehoord dat vrij veel mensen deze lader gebruiken @ nard , je hebt helemaal gelijk ik heb ook eerst nimh gekocht nu spijt van ... btw wel al 5 jaar plezier van nimh maar volges mij is lipo toch net iets sterker en beter...
__________________ ''Aerodynamics are for people who can't build engines.'' - Enzo Ferrari |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |