![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 29 augustus 2010
|
Hoi, Ben net nieuw hier en wil misschien een begin maken met een offroad rc auto. Dus ben even wezen zoeken en kwam er 2 tegen die me wel aanspraken: http://www.monstercars.nl/product_info.php?products_id=891&osCsid=02afbb4712 238a5875c0bd2bcc88e2e3 of http://online-winkels.info/nitrorc/index.php?main_page=product_info&cPath=66&products _id=205 Ik wil in iedergeval 4wd erop hebben. Wel vraag ik me af waarom je een brandstof auto zal nemen, terwijl ze bij monstercars zeggen dat een lipo accu veel beter is? Zouden jullie mij daarop een antwoord kunnen geven? Zouden jullie verder ook jullie mening willen geven? Zijn de motortjes, veren, frame enz. goed? En welke zouden jullie kiezen van deze 2? Alvast bedankt! Groetjes Mark P.s. ik wil niet te veel geld uitgeven, daarom heb ik deze gekozen. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 4 juni 2010 Locatie: diepenveen, overijsel Leeftijd: 14
|
als je een begin auto wilt kan je het best kijken bij traxxas. ze zijn snel of ze zijn 4wd of ze zijn echte springmachines of allemaal natuurlijk! en zijn altijd waterproof en waard voor je geld!
__________________ TRX RUSTLER + YR ESC 35A (2.0) + YR 9T BRUSHLESS MOTOR = Laatst gewijzigd door darkfire; 29 augustus 2010 om 20:14 |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 22 juni 2009 Leeftijd: 25
|
ik heb ervaring met die autos (buddy van me heeft ze, en heeft er spijt van:P) en ze zijn enorm fragiel, parts support is lastig (ie je kan niet alle parts krijgen) en al met al zou ik een andere kopen... Kijk anders eens in de 2e hands segment van het forum hier misschien vind je daar iets goedkoops van betere kwaliteit... Maarja goedkoop zal deze hobbie nooit worden, kijk anders een naar een 2 wheel drive traxxas slash ding is absoluut bulletproof en als je er een andere body op wil zetten voor de "monster truck" feel of andere banden/wielen kost het ongeveer even veel...
__________________ Ultimate klasse backslash, Bouwen/aanpassen>>>>>"facory team kit evo 2.0" versies |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Citaat:
| |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Citaat:
Eisen: Elektro, 4wd, 70km per uur is hard genoeg, aluminium frame als het kan. Ik wil niet een buggy vorm, ik wil wel een monstertruck of jeep vorm. Want het voornaamste doel is dus niet racen over het zand. AANGEPAST Laatst gewijzigd door xSky; 29 augustus 2010 om 20:39 | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 22 juni 2009 Leeftijd: 25
|
70 is al vrij hard... maar het is niet on mogelijk... Ik vraag me alleen af of dat met jou budget gaat lukken (en ik kan je uit ervaring garanderen dat die monstercar autos dat nooit gaan halen)
__________________ Ultimate klasse backslash, Bouwen/aanpassen>>>>>"facory team kit evo 2.0" versies |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 26 oktober 2008 Locatie: Alkmaar
|
Het is beter te kiezen voor een bekend merk (Traxxas, HPI, Kyosho, Losi, associated etc.), dan weet je in ieder geval dat reserve onderdelen goed en breed verkrijgbaar zijn. Misschien is dit iets voor je: HPI Bullet MT Flux RTR 101403 Omgerekend 315 euro excl. verzenden. HPI is altijd degelijk spul. Enneh 70 km/uur offroad is wel erg snel hoor. Die ga je niet makkelijk op koers houden
__________________ Crawlers | XR10 BJ4 | AX10 FB2 | MRC | Scalers | SCX10 Honhco | SCX10 Blazer | CC01 Dodge | |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 3 maart 2010 Locatie: zaandam
|
zoveeeel draadjes zijn met deze vraag geopend kom we maken een draadje van wwelk merk is goed om mee tee beginnen hpi,traxxas, etc klaar. nooit meer nieuwe draadjes.
__________________ **Soon: TT Mt4G3 4S Gens Ace**Hobbytech STR8-EP 4s LiPo DX3S**www.wondertiger.com |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 14 februari 2009 Locatie: Lier BE Leeftijd: 19
|
Dat vind ik wat stom.. Dan moet je continu liggen aanpassen en gaan er helse discussie's bestaan.. Omdat de ene wel slechte ervaringen heeft en de ander niet. Ps; die bullet flux lijkt me wel een goede wagen!
__________________ Tamiya TRF417X - Tamiya TRF416WE - Tamiya F103 - Team Associated B4.1 WWW.TAMIYA.BE |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Lid sinds: 14 februari 2009 Locatie: Lier BE Leeftijd: 19
| Kun je doen. Is mss wel klein maar heeft een zéér hoge fun factor en op zand is die zeker goed genoeg.
__________________ Tamiya TRF417X - Tamiya TRF416WE - Tamiya F103 - Team Associated B4.1 WWW.TAMIYA.BE |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |