![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
| Lid sinds: 3 maart 2010 Locatie: zaandam
|
waterproof bedoelen ze altijd spat proef mee. als je door diepe plassen water wil, koop dan een boot of een onderzeeer.
__________________ **Soon: TT Mt4G3 4S Gens Ace**Hobbytech STR8-EP 4s LiPo DX3S**www.wondertiger.com |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Lid sinds: 4 juni 2010 Locatie: diepenveen, overijsel Leeftijd: 14
|
ach, ik vind het gewoon leuk om door water een keer te rijden. trouwens, ik dacht dat het ondiep was maar het was drijfzand, dus ik deed het niet helemaal expres.
__________________ TRX RUSTLER + YR ESC 35A (2.0) + YR 9T BRUSHLESS MOTOR = |
| | |
| | #35 (permalink) |
| Lid sinds: 3 maart 2010 Locatie: zaandam
|
......
__________________ **Soon: TT Mt4G3 4S Gens Ace**Hobbytech STR8-EP 4s LiPo DX3S**www.wondertiger.com |
| | |
| | #36 (permalink) |
| Lid sinds: 25 juli 2009
|
ik wacht nog steeds op antwoord weet echt NIEMAND dit? komop reageer sorry dat ik zooooo genaaid doe maar echt komop ik ziy nog steeds te wachte! iemd heeeft dit probleem tog oowkk wel gehad en opgelostd??? JA?
__________________ Traxxas Rustler VXL 2s lipo = FUN |
| | |
| | #37 (permalink) |
| Lid sinds: 12 september 2009 Locatie: Utrechtse Heuvelrug Leeftijd: 16
|
Als ik jou was zou ik gewoon een nieuw motortje kopen en volgende keer geduld hebben totdat het natte weg is ik heb m'n ezrun via Ebay gekocht bij een duitser maar ik zie dat hij alleen nog 1:18 EZruns verkoopt , ik zoek wel een andere goede verkoper even op EDIT : ik heb hier ook een duitse verkoper die verkoopt ze voor 30 euro. (excl. verzendkosten) ik heb mijne niet hier gekocht dus ik weet niks van de verkoper af of van de service maar het is alleen een voorbeeld / suggestie : EZrun 9T 4300KV Brushless Motor. EDIT 2 : met de service zal het wel goed zitten , van de 29306 feedbacks , 99.2% Positief.
__________________ ''Aerodynamics are for people who can't build engines.'' - Enzo Ferrari Laatst gewijzigd door Hackroader; 13 januari 2011 om 16:58 |
| | |
| | #38 (permalink) | |
| Lid sinds: 11 januari 2010 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 26
| Citaat:
Bij de LHS kun je misschien ook wel even een andere regelaar testen om uit te sluiten of deze het is | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| ezrun, motortje, niet, water, werkt |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |