![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) | |
| Lid sinds: 17 november 2010
| Citaat:
| |
| | |
| | #17 (permalink) | ||
| Lid sinds: 5 februari 2003 Locatie: drenthe
|
__________________ robbe hunter /picojet combat /graupner bussard/twinstarr /easystarr/smiley/jpower cessna /poppy. | ||
| | |
| | #18 (permalink) | |
| Lid sinds: 11 september 2009 Locatie: Arnhem
| Citaat:
De belasting op de motor wordt o.a. bepaald door de rollout. Dit is het aantal mm afgelegde weg per omwenteling van de motor-as. Voor een truck is een roll-out van ong. 26mm/omw gebruikelijk en voor een buggy iets van 30mm/omw. Waarschijnlijk dat je met een efficiëntere motor de waarde iets op kan rekken maar ik weet niet of kosten het waard zijn. Ik dacht dat de Mamba motoren een efficiëntie van 89% hadden. Met een rollout van 30 bij 11cm banden, in de sneeuw dus er was voldoende koeling NB Als je wilt experimenteren met een Mamba 5700kV, laat maar weten ik heb een gereviseerde liggen.
__________________ Standard is so ... not entirelly unlike dull | |
| | |
| | #19 (permalink) | |
| Citaat:
Als iemand nog tips heeft voor het vinden van een passend tandwieltje, ik hoor het graag. | |
| | |
| | #20 (permalink) |
|
Inmiddels ben ik zover dat ik de tandwielen heb, maar ik kan met geen mogelijkheid vinden hoe de tandwielen los te krijgen. Kan iemand me helpen met een uitleg? Moet bijv de as los gehaald worden? Alvast dank voor de mogelijke hulp.
|
| | |
| | #21 (permalink) |
| Lid sinds: 12 september 2009 Locatie: Utrechtse Heuvelrug Leeftijd: 16
|
De pinion zou je met een klein inbus schroefje zo van de motor-as los kunnen maken , de spur daar heb ik geen weet van bij deze auto , kan hem ook zo snel even niet vinden bij conrad.
__________________ ''Aerodynamics are for people who can't build engines.'' - Enzo Ferrari Laatst gewijzigd door Hackroader; 19 maart 2012 om 15:12 Reden: Foutje |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| onderdelen, ranger, reely, tandwiel, voeding |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |