![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 14 augustus 2010 Leeftijd: 16
|
hoi allemaal ik heb met mijn traxxas slash mee gereden. en nu is er dus een band aan de zijkant los laten. kan ik dit plakken?? want ik kan er nu niet meer mee rijden en dat is wel vervelend. want ik heb ook niet iets in de buurt waar ik speciale lijm kan halen. groeten chiel wil zo snel mogelijk weer rijden |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 18 juni 2010 Locatie: Odijk Leeftijd: 16
|
hmm. niks ergs. gewoon met seconde lijm of bandenlijm plakken en dagje laten staan. dan komt alles goed
__________________ Traxxas Bandit/Rustler VXL(omgebouwd) Met ezrun sc-8 combo @ 147kmh, 2S 4000MAH en 5000MAH 30C Zippy Lipo, 4S 5000MAH 30c Turnigy Lipo, Trophy Truggy Flux |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 3 maart 2008 Locatie: Westerhaar Leeftijd: 25
|
waar woon je dan? (mischien een modelwinkel bij je in de buurt? ) Het beste kun je een vlesje secondenlijm gebruiken (maar wel goede kwaliteit.). ik gebruik zelf Zap secondenlijm, en die houd de banden perfect op de plek. (die blijft ook heel iets flexibel, word niet zo hard als gewone secondenlijm.
__________________ I've made up my own mind, so please dont bother me with facts. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 22 juni 2009 Leeftijd: 25
|
sommige mensen gebruiken hot glue maar daar heb ik zelf geen ervaring mee en zou het ook niet aan raden eigenlijk... gewoon goede secondelijm, ik ben ook enorm fan van de medium zap-a-gap...
__________________ Ultimate klasse backslash, Bouwen/aanpassen>>>>>"facory team kit evo 2.0" versies |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 18 juni 2010 Locatie: Odijk Leeftijd: 16
|
ik zou zeggen probeer het gewoon uit. als het niet blijft plakken gebruik dan zap secondelijm
__________________ Traxxas Bandit/Rustler VXL(omgebouwd) Met ezrun sc-8 combo @ 147kmh, 2S 4000MAH en 5000MAH 30C Zippy Lipo, 4S 5000MAH 30c Turnigy Lipo, Trophy Truggy Flux |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 18 november 2004 Locatie: Zaandijk Leeftijd: 36
|
Ik gebruik gewoon seconde lijm van Bison bij de bouwmarkt vandaan. Gaat perfect! Wel uitkijken voor je vingers én ogen... Met name als je de band weer in de velg laat gaan dan wil er wel eens wat uitspatten dus doe dit voorzichtig...
__________________ P235-CS '12 Pro10 | KoPropo | GM/Trinity | Hobbywing | Shepherd/Xceed Pro10 4 Ever |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 23 oktober 2009 Locatie: Alkmaar Leeftijd: 30
|
ik gebruik deze. Loctite 406 - Full - Henkel speciaal voor rubber en kunstof. (loctite 406 henkel) potje van 20gram is prima. gr Sander.
__________________ Team asso sc10, Genius 90 speedpasion 9,5T/ Tamiya F350, 4 link van Junvak/ Team Losi, micro-T veel hopups./ Tamiya Tam Tech gb-01, 6800kv BL motor, 45A regelaag./ Faluga Powerboat, 35cc mathe. |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 3 maart 2010 Locatie: zaandam
|
bizon seconde lijm wel duur maar werkt perfect, ik gebruik het als ik bijvoorbeeld op een baan rij. als er dan dit in komt 15min wachten en het zit muurvast.
__________________ **Soon: TT Mt4G3 4S Gens Ace**Hobbytech STR8-EP 4s LiPo DX3S**www.wondertiger.com |
| | |
| | #11 (permalink) |
|
Valt wel mee, elke secondelijm is iets van 5 of 6 euro bij een bouwmarkt en daar doe je een behoorlijke tijd mee met een flesje van 20gr. Wat is duurder? Een flesje secondelijm van een paar euro of je auto kort rijden omdat je banden niet goed vast zitten. Als je al wil bezuinigen op wat lijm dan kan je beter niet aan deze hobby beginnen...
__________________ P235-CS '12 Pro10 | KoPropo | GM/Trinity | Hobbywing | Shepherd/Xceed Pro10 4 Ever |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 3 maart 2010 Locatie: zaandam
|
daar heb je een punt.
__________________ **Soon: TT Mt4G3 4S Gens Ace**Hobbytech STR8-EP 4s LiPo DX3S**www.wondertiger.com |
| | |
| | #14 (permalink) |
|
Bison "Colle Seconde Lijm Industrie" (flesje 20gr.)
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| banden, kapot, lijmen, traxxas |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |