![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 14 augustus 2010 Leeftijd: 16
|
Hoi allemaal. ik zou graag met mijn traxxas slash willen gaan rijden. maar ik weet dat het slecht voor de electronica is die ik er in heb. maar wil toch in de sneeuw rijden. hoe kan ik me auto afdichten voor water maar wel dat de ventilator op de regelaar kan ademen?? ik heb een foto hoe hij van de binnenkant er uit ziet. zijn niet goede kwalitijd foto's geworden wegens dat de foto toch maar 800x800 mag zijn dus vga ingesteld. geen tijdt om te bewerken hoop dat er een idee is om het waterdicht te maken. groeten chiel
__________________ Heb dislexie. Hpi RS4Pro2 , Traxxas Slash 4x4, 2 cell lipo 5000 mah, 3 cell lipo 5600 mah. Canon Eos 400D 18-55 MM IS |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 26 december 2008 Locatie: alphen aan den rijn , zuidholland Leeftijd: 37
|
het grootste topic hier heeft ie niet gezien http://www.modelbouwforum.nl/forums/...ash-topic.html en hoe je electronica kan waterproofen ook niet http://www.modelbouwforum.nl/forums/...s-topic-6.html hier mag een slotje op wat mij betreft |
| | |
| | #5 (permalink) |
|
okee bedankt. ik heb het gezien maar dus daar moet ik dan een post voor doen?? groeten
__________________ Heb dislexie. Hpi RS4Pro2 , Traxxas Slash 4x4, 2 cell lipo 5000 mah, 3 cell lipo 5600 mah. Canon Eos 400D 18-55 MM IS |
| | |
| | #6 (permalink) |
|
trouwens het algemeen rijden op sneeuw doet het niet:@ dus dat wordt wat anders of niet
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 26 december 2008 Locatie: alphen aan den rijn , zuidholland Leeftijd: 37
|
bij mij doet ie het wel of stel je vraag gewoon in het slash topic. daar zijn genoeg mensen die je wel kunnen helpen maarre ik zie dat je een ezrun hebt. daar kan je zo de sneeuw mee in. ik in iedergeval wel. je kan altijd een beetje plastidippen ( google op plastidip ) traxxas servo hoeft je niets aan te doen traxxas ontvangerbak is ook waterproof. lipobuzzer in een ballonnetje on/of schakelaar van de regelaar in een ballonnetje lipo in een boterhamzakje je kan ook een badmuts van de hema over je chassis doen. houd ook de sneeuw eruit maak je met deze temperaturen buiten geen zorgen om de temp van je regelaar ik wqeet niet wat voor ding er naast je ontvangerbak zit, maar die moet eruit. ik zou gewoon gaan knallen met dat ding. thuis lekker laten drogen, beetje wd40 op het staal en klaar Laatst gewijzigd door murky123; 22 december 2010 om 19:49 |
| | |
| | #9 (permalink) | |
| Lid sinds: 5 oktober 2011
| Citaat:
| |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| slash, sneeuw, traxxas, waterdicht |
| Discussietools | |
| Weergave | |