![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #46 (permalink) |
| Lid sinds: 24 augustus 2009 Locatie: Maldegem, België Leeftijd: 21
|
No offence maar zo'n dingen voorkom door jouw auto te onderhouden. Die swaybars zie je op het zicht en tijdens het rijden voel je direct wanneer een diff geblokkeerd zit. En je kunt het ook op de grond testen.
__________________ Mugen mbx6 OS speed // Tekno V4 Mugen mbx6 Tekin RX8 & T8 1900kv/1700kv Xray T3 2011 SP 10.5T & 17.5T // Durango Dex410 LRP Octa x12 5.5T // Scrubbing Speed |
| | |
| | #47 (permalink) |
| Lid sinds: 29 mei 2009 Locatie: Harderwijk Leeftijd: 18
|
@Paul Benard Wow dat is nog aardig hard! En bedankt voor je reactie, blijkbaar heb ik nog heel wat te leren want veel dingen heb ik geen idee van, van wat het is. Maar goed je leert het vanzelf wel zolang je er maar tijd in stopt. Iets wat ik met nitro nooit echt heb gedaan ~Aart
__________________ Auto's: Kyosho Fazer ▬ HPI savage 3.5 ▬ Xray XT8→MambaMonster1717 |
| | |
| | #48 (permalink) |
|
Heey, Het is lang geleden dat er in dit topic is gereageerd, maar ik vind dat dit wel terecht is om toch nog even te plaatsen. Allereerst heel erg bedankt voor alle reacties op de (vele) vragen van mijn kant. Zoals ik eerder al had getypt was ik van plan om eerst langs een club te gaan voordat ik een auto zou gaan kopen. Ik heb mezelf in bedwang moeten houden, maar ik heb me toch aan mijn woord kunnen houden. Achteraf ben ik hier zelfs erg blij mee! Ik had besloten om naar RcElburg te gaan (bigscale baan, maar rijden ook 1/8 ) En daar heb ik kennis gemaakt met vele fanaten. Zelf ook even wat rondjes gereden (met m'n savage). Na wat problemen met de trekstarter ben ik erg goed geholpen en is hij zelfs gerepareerd! Maar goed, na wat rond te vragen was er zelfs iemand aanwezig die alleen nog met electro rijd, en deze man woonde zelfs maar 5 straten verderop! Dus nummers uitgewisseld en een afspraak volgde gauw. Toen werd ik geïntroduceerd in de 'scaler & crawler' wereld, erg mooi om te zien! We hadden het nog wat over wat ik eigenlijk zocht voor een auto, en toen keken we even op marktplaats en zagen we een erg mooie auto voorbij komen. Toen kwam ik weer thuis, en had ik zoiets van "hmm, toch nog maar even kijken naar die advertentie" en eigenlijk werd ik steeds enthousiaster! Enfin, om een lang(er) verhaal korter te maken, ik had contact gezocht met de verkoper en een afspraak om langs te komen was al gauw gemaakt. Gelukkig kwam de "crawler-man" mee, dus iemand met inzicht had ik al gescoord! Daar aangekomen een leuk gesprek gehad met de verkoper en er kwamen steeds meer option-parts en banden boven tafel die ik voor dezelfde prijs mee kon krijgen. Dit maakte het natuurlijk veel te mooi om af te slaan, en ik heb dan ook de auto met mij mee naar huis genomen. Dus ik ben bij deze een "Xray XT8 brushless met MambaMonster 1717 motor+hoop optieparts&verdikte bodemplaat" rijker! Mvg Aart!
__________________ Auto's: Kyosho Fazer ▬ HPI savage 3.5 ▬ Xray XT8→MambaMonster1717 |
| | |
| | #49 (permalink) |
| Lid sinds: 12 maart 2011 Locatie: helmond Leeftijd: 26
|
gefeliciteerd met je aankoop Leuk dat je ff wat laat horen....
__________________ SummiT 2x2cel,E-MaXx Brushless,SlasH 4x4 Ultimate,RuStLeR vxl,BaNdiT vxl,ReVo 1/16, TaMiYa btcc,HpI RS4 3 EVO+,VoRza FluX Hp,LosI MiCrO CraWLer,LosI DeSerT TruCK. |
| | |
| | #50 (permalink) |
|
Dank je! Ja, ik zag pas een paar topics waarin stond dat de meeste van 'dit soort' vragen-topics toch stil valt, en je verder niets hoort van de topic starter. Dus ik dacht, IK NIET! En reageerde dus ~Aart
| | |
| | #52 (permalink) |
| Lid sinds: 24 november 2010 Locatie: Utrecht/Vleuten Leeftijd: 30
|
Wat is eigenlijk het verschil tussen een Trophy truggy en een Vorza?
__________________ HPI Vorza Flux | HPI Rs4 evo3 | TT-01 Ezrun 9T | HPI Bullet 3.0 | Professionele fotografie: www.totaalfotografie.nl |
| | |
| | #53 (permalink) |
| Lid sinds: 28 augustus 2008 Leeftijd: 30
|
eerte verschil Truggy buggy andere verschillen zijn vooral de stevigheid van de onderdelen, dit is bij een Vorza toch wel opmerkelijk beter
__________________ Mugen MBX6R OS / Mugen MBX6T OS / Mugen MBX6 ECO / Schumacher Cougar SV2 / Sanwa M11X |
| | |
| | #54 (permalink) |
| Lid sinds: 24 november 2010 Locatie: Utrecht/Vleuten Leeftijd: 30
|
Maar natuurlijk. Wat een domme vraag van mij... Heb zelf de Trophy 4.6 gehad. Ik weet dat er ook een Trophy 3.5 was die heel erg op de Vorza leek, vandaar.
__________________ HPI Vorza Flux | HPI Rs4 evo3 | TT-01 Ezrun 9T | HPI Bullet 3.0 | Professionele fotografie: www.totaalfotografie.nl |
| | |
| | #55 (permalink) |
| Ik zal gelijk foto's gaan maken! Maar voordat ik kan rijden eerst nog een zender en oplader kopen... Mijzelf lijkt de Spektrum DX3E wel wat moois voor een geinig prijsje. Maar de ene zegt dat deze zender "Full range" bereik heeft en de andere 300 meter. Groot verschil lijkt mij? (Iemand eventueel antwoord hierop?) En dan nog de vraag voor een oplader, ga ik met 4S/5S/6S accu's rijden, of 2x2's 2x3's etc. Zucht, maar eerst maar de foto's maken! ~Aart
| | |
| | #56 (permalink) |
| Lid sinds: 23 mei 2010 Leeftijd: 31
|
300m is meer dan ver genoeg en lijkt mij nogal overeen te komen met "full range". Kijk zeker ook eens naar de DX3C, vond die het prettigst in mijn handen liggen (beter als een DX3S kwa gevoel).
__________________ Mugen: MBX6R OS + MBX6T OS | Hobao: Hyper TT-e | Schumacher: Cougar SV2 Pro | Sanwa M11X |
| | |
| | #57 (permalink) |
|
En hier zijn dan de foto's van wat ik allemaal heb gekregen bij de aankoop. Zitten ook nog een 2S lipo en 3S lipo bij, deze staan niet op de foto(s). ![]() Alles bij elkaar. ![]() Onderdelen 1 ![]() Onderdelen 2 ![]() 6 Extra banden (allen met inserts en 2 afgelijmt) ![]() De auto met kap en stickervelletje ![]() "Ingewanden" top-view ![]() "Ingewanden" side-view En ik ben net naar Modelbouw4u in Lelystad gereden en veel informatie ingewonnen over lipo's/laders/zenders. Ook heb ik gelijk een Lipo-lader gekocht die 6s aankan. Dus mocht ik me ooit goed genoeg voelen voor 6s kan ik dat laden! Voor de veiligheid ook gelijk maar even een "Lipo-bag?" gekocht. Groetjes Aart!
| | |
| | #58 (permalink) |
| Lid sinds: 12 maart 2011 Locatie: helmond Leeftijd: 26
|
mooie auto , erg handig die onderdeeltjes dan kun je wel ff vooruit. volgens de dokter zien de ingewanden er goed uit!!!!woehahaha en meteeen aan goede preventie gedaan qua lader, welke is het geworden? gr
__________________ SummiT 2x2cel,E-MaXx Brushless,SlasH 4x4 Ultimate,RuStLeR vxl,BaNdiT vxl,ReVo 1/16, TaMiYa btcc,HpI RS4 3 EVO+,VoRza FluX Hp,LosI MiCrO CraWLer,LosI DeSerT TruCK. |
| | |
| | #59 (permalink) |
|
hahaha! gelukkig maar dat hij gezond is! En tsja, die onderdelen zijn zeker mooi meegenomen! De lader is de Imax B6 AC/DC Balance Lader Pro Deze werd mij aangeraden door de verkoper, dus ja dan neem ik hem mee hé! En hij was nog goedkoop ook Groetjes Aart!
| | |
| | #60 (permalink) |
| Lid sinds: 25 november 2007 Locatie: Zwolle Leeftijd: 14
|
Is de 1717 niet wat lomp voor een race truggy? De meeste mensen rijden met een Castle 1515 2200kv motor of een motor van de Tekin reeks. Voor de rest : Mooie koop! Veel plezier ermee!
__________________ Team Losi E-LST XXL. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| brushless, clubs, nitro rijder, offroad |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |