![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #32 (permalink) |
| Lid sinds: 21 december 2007 Leeftijd: 43
|
als je je motor tandwiel loskoppeld draait ie dan wel op toeren?? zo niet dan eerst je motor /regelaar goed afstellen, als t dan nog niet werkt is je regelaar overleden/kapot/naar de k...(knoppen) kijk in handleiding voor t afstellen, of als je de auto bij modelzaak gekocht hebt er mee terug, en zet altijd eerst zender aan en dan pas je auto, auto uitzetten en zender dan pass uitzetten, anders heb je kans dat je model er vandoor gaat voor je je zender aan hebt gedaan,of als je zender uit zet dat je auto er alsnog vandoor kan gaan, heb ik ook ondervonden en mn auto kon ik uit de sloot halen grrrr |
| | |
| | #34 (permalink) | |
| Lid sinds: 25 juli 2009
|
dan loopt hij soms wel en soms niet Citaat:
__________________ Traxxas Rustler VXL 2s lipo = FUN | |
| | |
| | #36 (permalink) | |
| Lid sinds: 25 juli 2009
| Citaat:
zoja da neemt mijn vader een nieuwe esc mee op de beurs
__________________ Traxxas Rustler VXL 2s lipo = FUN | |
| | |
| | #37 (permalink) | ||
| Lid sinds: 11 januari 2010 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 26
| Citaat:
Citaat:
| ||
| | |
| | #39 (permalink) | |
| Lid sinds: 11 januari 2010 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 26
| Citaat:
als er met een nieuwe motor en ESC nog steeds hetzelfde probleem is, dan moet je dit probleem toch in je gearbox zoeken en niet in je electronica? haal de complete gearbox eens uit elkaar met een handleiding erbij en zet hem ook weer correct in elkaar met de handleiding. Desnoods zet je je woonplaats in je profiel, misschien dat er iemand met je mee kan kijken? | |
| | |
| | #40 (permalink) |
| Lid sinds: 24 november 2010 Locatie: Utrecht/Vleuten Leeftijd: 30
|
Dat probleem had ik trouwens ook. Bij mij bleek de pinion los te zitten. Later ook aan een kant dat gedeelte aan mijn diff waar de aandrijfas in komt
__________________ HPI Vorza Flux | HPI Rs4 evo3 | TT-01 Ezrun 9T | HPI Bullet 3.0 | Professionele fotografie: www.totaalfotografie.nl |
| | |
| | #41 (permalink) |
| Lid sinds: 24 november 2011 Locatie: Eindje Leeftijd: 29
|
EDIT: Ik heb nog eens heel goed naar het 1e filmpje gekeken. Daar zie je bij 0:45 dat de pinion en Spur beiden draaien en de wielen stil blijven staan!!! Mechanische fout dus in de diff of koppeling. Zet de koppeling eens goed vast, dus even helemaal geen slip toelaten. je moet daarvoor dat blauwe moertje ff goed aandraaien. ![]() (filmpje 2 waar je hem aansluit op AUX, draai je onbelast en filmpje 3 weer belast, das appels met peren vergelijken.)
__________________ Mugen Seiki MBX6-EU = MUGASM! |
| | |
| | #42 (permalink) |
| Lid sinds: 3 maart 2010 Locatie: zaandam
|
het ligt niet aan je slipper clutch... Je moet het echt uit gaan zoeken in je diffs en je gearbox.
__________________ **Soon: TT Mt4G3 4S Gens Ace**Hobbytech STR8-EP 4s LiPo DX3S**www.wondertiger.com |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| ezrun, monsterbuggy, probleem, s rustler, traxxa |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |