![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 25 juli 2009
|
Hoi mensen, ik heb een traxxas rustler met een 60a regelaar van ezrun en een 4300kv 9t moter er in. een 2,4ghz ansmann zender + ontvanger. Maar nu heb ik een probleem. als ik de auto op til dan bewegen de wielen soms wel en niet. als ik hem op de grond zet dan stotterd hij best wel hard en vooruit gaat hij niet en achteruit een klein beetje. weet iemand de oplossing hiervoor? Ik heb er ook een filmpje over gemaakt. http://www.youtube.com/watch?v=PQyoHVv-eJY Groetjes mike
__________________ Traxxas Rustler VXL 2s lipo = FUN Laatst gewijzigd door Burp; 29 januari 2012 om 12:39 Reden: ik moest de link er in zetten |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 3 januari 2012 Leeftijd: 37
|
ik zou eerst de motor los uit de auto vijzen en dan gas geven, als dan alles perfect gaat zou ik naar de diff etc kijken MVG
__________________ Traxxas Slash VXL ; Associated SC10 RS ; Losi LST ;; Fenix 80 ; EasyStar Brushed |
| | |
| | #13 (permalink) | |
| Lid sinds: 25 februari 2008 Locatie: Westland
| Citaat:
Als het diff aan 1 kant geen weerstand heeft krijg je een beetje het effect wat je op het filmpje ziet. | |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Lid sinds: 3 januari 2012 Leeftijd: 37
| Citaat:
gooi gewoon die diff open je zult wel zien wat er is MVG
__________________ Traxxas Slash VXL ; Associated SC10 RS ; Losi LST ;; Fenix 80 ; EasyStar Brushed | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| ezrun, monsterbuggy, probleem, s rustler, traxxa |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |