![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 24 april 2005 Locatie: Zutphen Leeftijd: 22
|
Hoi, Na een tijdje zitten denken heb ik toch maar een topic aangemaakt voor deze auto. Ik ben zelf van plan om eind dit jaar deze auto te gaan kopen deze auto ga ik dan kopen in deze kleur: ![]() Nu wil ik waneer ik deze auto ga kopen de snel slijtende onderdelen erbij bestellen waarvan ik er al eentje sowieso ga kopen: * Wheeliebar Nu is dan maar mijn eerste vraag P.S. alle vragen over deze auto kunnen dus hier neergezet worden
__________________ Geen Modelbouw meer, maar wie weet wat er komt Eerst even richten op 1:1 schaal Laatst gewijzigd door Off-Road Racer; 4 februari 2008 om 20:16 |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ Geen Modelbouw meer, maar wie weet wat er komt Eerst even richten op 1:1 schaal | |
| | |
| | #4 (permalink) | ||
| Guest
| Citaat:
| ||
|
| | #6 (permalink) | |||
| Citaat:
Ik wil elf ook mijn E-Maxx dan ook ''tunen''
__________________ Geen Modelbouw meer, maar wie weet wat er komt Eerst even richten op 1:1 schaal | |||
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 15 januari 2005 Locatie: Alkmaar Leeftijd: 51
| Citaat:
Wat ik ga vervangen: - lagers, die slijten behoorlijk, met name van het diff; - body, is erg sterk maar ziet er na een jaar bashen niet meer uit; - aandrijfassen, die gaan op den duur torderen; - stuurservo (en saver), die zijn aan gort; - bestel vooral veel bodyclips - body posts, die breken na veel rolls kijk ook eens op het Traxxas forum, veel info te vinden http://monster.traxxas.com/index.php plezier. | |
| | |
| | #9 (permalink) |
|
@Cees van den Vendel Zie je nou wel :P @Jeroen E Jah ik dacht, overal algemene topic's over auto's, laat ik er ook eentje beginnen *Bodyclips :Heb ik eral veel van (rotdingetjes) En over het tunen van mijn E-Maxx...ik wil vooral eerst neon en dat soort dingen er in zetten daarna pas de alu dingetjes En dat forum...tja in het engels (niet echt mijn sterkste kant
__________________ Geen Modelbouw meer, maar wie weet wat er komt Eerst even richten op 1:1 schaal |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Guest
|
Ik heb zelf ook een omgebouwde e-maxx. - proline powerstrokes. - unlimitedengineering etx suspension(7075 t6 alu) - titanium servo cover en skids. - Novak super duty xr regelaar - alu bulks en braces. - alu bumpers. - Jumbo kongs(tekoop) en binnekort mischien een gorilla chassis. Maar als je een standaart e-maxx gaat bestellen kun je het beste de aandrijflijnen erbij kopen. Mischien wel meteen cvd's. Deze zijn bij mij het eerst kapot gegaan. |
|
| | #11 (permalink) |
|
Leuk dat dit topic toch wel werkt... @Luuk, kan je er misschien een foto van je maxx hier neer zetten ik zie namelijk alleen een klein fotootje en een linkje of foto naar dat onderdeeltje
__________________ Geen Modelbouw meer, maar wie weet wat er komt Eerst even richten op 1:1 schaal |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Guest
|
Ik Heb op geen site een foto staan dus kan ik die ook niet hier plaatsen. De e-maxx van de foto is niet van mij. Hier zijn wat foto's van dingen die erop zitten: http://www.unlimitedengineering.com/...ore/13100.html http://www.teamnovak.com/products/es...yxr/index.html |
|
| | #14 (permalink) | |
| Citaat:
P.S.Hier kunnen jullie dus ook je vragen kwijt!!
__________________ Geen Modelbouw meer, maar wie weet wat er komt Eerst even richten op 1:1 schaal | |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Guest
|
Op de site zelf is het volgens mij te bestellen en ook in duitsland hebben ze het hier is een linkje http://www.gpracing.de/ |
|
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |