![]() |
| | #1502 (permalink) |
| Lid sinds: 12 oktober 2004 Locatie: Hoek van Holland Leeftijd: 30
|
Als er 2 koelers op moeten is je motor geen lang leven beschoren ...... Dan maar wat minder hard is mijn voorkeur....
__________________ FG:marder FSracing Baja1000Serpent:impact m2(2),excel,Traxxas:T-maxx2.5R,RevoS23,Jato3.3,Summit Mugen:MBX5R+5T Electro's:ARX 540 dirtbike Losi xx4(2) tamiya's en marui's Micro: Xray:m18mt/NT18T/NT18MT |
| | |
| | #1503 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 januari 2004 Locatie: Prov. Drenthe. Leeftijd: 34
| Uhm, was hypothetisch bedoeld.....
__________________ | Traxxas Stampede VXL | DJI F450 Naza| Gens ACE lipo's | TX: T3pk Assan, Spectrum DX3r & Graupner MX-16 HOTT | |
| | |
| | #1504 (permalink) |
| Lid sinds: 11 oktober 2007 Locatie: Gouda Leeftijd: 42
|
Je kunt er natuurlijk een thermo schakelaar op zetten die pas boven de 60 graden aan slaat maar volgens mij verbruikt dat ding 2x niets aan stroom.
__________________ Traxxas E-REVO Brushless Edition - Spektrum DX3.0 - TQ 2.4 |
| | |
| | #1505 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 januari 2004 Locatie: Prov. Drenthe. Leeftijd: 34
|
Even zonder dollen,Neem aan dat we nu weer wat meer richting ontopic gaan??? Alvast bedankt...
__________________ | Traxxas Stampede VXL | DJI F450 Naza| Gens ACE lipo's | TX: T3pk Assan, Spectrum DX3r & Graupner MX-16 HOTT | |
| | |
| | #1506 (permalink) |
| Lid sinds: 21 april 2006 Locatie: Neerbeek (Limburg) Leeftijd: 42
|
Vraagje over die koelertjes, ik heb even gekeken en ik ga er van uit dat deze op een zelfde manier werken als het koelertje op de esc? Nu ben ik nog niet in het bezit van een e-revo, maar ben me wel aan het inleven middels dit topic o.a. maar als ik van een vriend hoor dat het ventilatortje regelmatig ermee ophoudt omdat ie onder het stof, vuil, zand zit twijfel ik of in dat geval zo'n koelertje wel zin heeft? heeft iemand daar overigens een oplossing voor om het ventilatortje wat meer buiten schot te houden van stof, vuil, zand?
__________________ Ik: E-Revo brushless edition. Dochter: E-Revo VXL. |
| | |
| | #1507 (permalink) |
| Lid sinds: 7 maart 2009 Locatie: Rijsenhout Leeftijd: 47
|
Nee, koeler op de esc wordt wel door een thermostaatje geschakeld, de blower draait constant. Over het schoon houden van de fan van de esc is in dit topic een paar weken geleden nog uitgebreid geschreven
__________________ www.machheemstede.nl Andre van der Steen Tamiya M-03/ X-ray T3-011/Transponder 6609697 |
| | |
| | #1508 (permalink) |
| Lid sinds: 1 juni 2009 Locatie: Almelo Leeftijd: 26
|
wat is de beste vertanding voor de revo met normale motor. ik denk zelf dat de tandwielen die er inzitten al erg snel zijn ik ga binnenkort de brrushles motorset kopen. daarna komen e lipo accus. welke lipos zijn het snelste voor de brushless set. |
| | |
| | #1509 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 15 januari 2005 Locatie: Alkmaar Leeftijd: 51
|
YESSSSS, sinds vandaag de gelukkige eigenaar van een E-Revo Brushless Edition! Morgen maar eens even 'uitlaten'! Ik heb dit topic al eens doorgelezen en zie iedereen hoog opgeven over de accu compartimenten. Ik heb zippys met aansluitingen aan de bovenzijde, ik heb geen idee hoe ik dat in de revo moet krijgen! Graag advies.
__________________ Tamiya Lamborghini Cheetah [1978] - Tamiya TL01 Stadium Raider - Brushless Traxxas E-Maxx - Traxxas E-Revo Brushless Edition |
| | |
| | #1510 (permalink) |
| Lid sinds: 28 april 2009 Locatie: Den Bosch Leeftijd: 39
|
zijn die met van die losse stekkertjes?? Had ik ook ik heb zef nieuwe gemaakt zal het proberen uit te leggen. je hebt van die gouden steker/plug hoe noem je die?? je moet daar de draad aan de boven zijde in solderen normaal. Dat doen we nu ff niet je vijlt een hoekje weg zodat je het snoer er haaks in kan solderen en dan passen ze. Gouden plug en stroom draad staan dus 90 graden op elkaar. ik hoop dat je me snapt Gr Ronald
__________________ Instagram: Radio_Control Laatst gewijzigd door diver; 25 september 2009 om 21:33 |
| | |
| | #1511 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 15 januari 2005 Locatie: Alkmaar Leeftijd: 51
| yep zeker wel, ik moet haakse stekkertjes maken, gaat lukken. Dat bevalt me beter dan boren in het chassis. Had dit eigenlijk niet verwacht. Gebruikte die lipo's in mijn e-maxx, ging heel prima.
__________________ Tamiya Lamborghini Cheetah [1978] - Tamiya TL01 Stadium Raider - Brushless Traxxas E-Maxx - Traxxas E-Revo Brushless Edition |
| | |
| | #1513 (permalink) |
| Lid sinds: 7 maart 2009 Locatie: Rijsenhout Leeftijd: 47
|
Hallo Jeroen, Super Ben je ook van plan om af en toe op de baan in Purmerend te komen rijden?
__________________ www.machheemstede.nl Andre van der Steen Tamiya M-03/ X-ray T3-011/Transponder 6609697 |
| | |
| | #1514 (permalink) | |
| de stock Titans, hoezo? Citaat:
__________________ Tamiya Lamborghini Cheetah [1978] - Tamiya TL01 Stadium Raider - Brushless Traxxas E-Maxx - Traxxas E-Revo Brushless Edition | |
| | |
| | #1515 (permalink) | |
| Lid sinds: 30 juli 2007 Locatie: Geleen Leeftijd: 29
| Citaat:
Voordat ik de accu erin doe steek ik de stekker die aan de buitenkant zit er al in. dan schuif ik de accu naar binnen en sluit ik de andere stekker aan via het ventilatiegat. Blijft prima zitten zo.
__________________ E-REVO MMM 2200KV, MERV and Losi mini-t. | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |