![]() |
| | #151 (permalink) | |
| Lid sinds: 26 december 2008 Locatie: alphen aan den rijn , zuidholland Leeftijd: 37
| Citaat:
want het verschil zit em niet in de e-revo opzich. de brushless versie heeft verder dezelfde eigenschappen als de niet brushless versie. TRAXXAS - E-Revo Trucks geeft traxxas zelf aan op hun site. | |
| | |
| | #152 (permalink) |
| Lid sinds: 24 april 2005 Locatie: Zutphen Leeftijd: 22
|
De Brushless motor en regelaar zijn niet waterdicht Bij de Brushed versie zitten er allemaal rubbers in de regelaar, en borstel motoren hebben sowieso geen problemen met water
__________________ Geen Modelbouw meer, maar wie weet wat er komt Eerst even richten op 1:1 schaal |
| | |
| | #153 (permalink) |
| Lid sinds: 25 januari 2008 Locatie: Zwolle Leeftijd: 37
|
vandaag ff met de e-revo op ijs gereden tis nog een standaard set-up op 14 cellen Brushless ligt al klaar maar zo op het ijs is dit meer dan genoeg power hier een filmpje: YouTube - E-revo on ice Gr, Vincent |
| | |
| | #155 (permalink) |
| Lid sinds: 23 maart 2006 Locatie: Zwolle, waar anders? Leeftijd: 39
| Pessimist , `t ijs was ruim 5cm dik dus een revo`tje hield ie wel maar met mij had t ijs wel wat moeite . Michiel.
__________________ MHZ Drambuie on Ice Twin 112km/h , MHZ NoMercy, Tenshock Starship, DutchElectricPowerboats "pure electric power" |
| | |
| | #159 (permalink) |
| Lid sinds: 2 februari 2009 Locatie: Rotterdam bij mvb
|
Ik heb een vraagje maken electro auto´s even veel lawaai als nitro?? want anders zou ik een electro erbij kopen omdat die dan stiller is en dan kan ik op meer plekken rijden dus weet iemand dat of de e-revo met brushless moter meer geluid maakt dan een savage 3.5??
|
| | |
| | #160 (permalink) | |
| Lid sinds: 24 februari 2008 Locatie: Oegstgeest, ZH Leeftijd: 18
| Citaat:
Beetje rare vraag maarja.. Je kan dit btw ook op youtube enzo zien. | |
| | |
| | #163 (permalink) | |
| Lid sinds: 24 februari 2008 Locatie: Oegstgeest, ZH Leeftijd: 18
| Citaat:
Edit: kijk anders op youtube. Zo'n ding maakt bijna geen geluid. Ik bedoel, ik weet niet wat voor beeld jij hebt van elektro motoren, maar ze maken echt geen kneiter harde herrie net als benzine en nitro autos. | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |