![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 5 oktober 2005 Locatie: Den Haag Leeftijd: 19
|
had hem nog niet gezien dus post hem even ![]() ![]() ![]() TRAXXAS - E-Revo Promo E-Revo - Traxxas Online Community YouTube - Traxxas E-Revo @ RCX 2008 ziet er erg goed uit! prijs is volgens mij nog niet bekend, denk dat het rond de 500 euro zal gaan liggen. groeten philip
__________________ |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 30 januari 2006 Locatie: Zaandam Leeftijd: 44
|
Tsja, er komt geen rook uit, stinkt niet..... ![]() Lijkt me wel een grappig wagentje maar offroad heb ik liever een brandstof.
__________________ Groeten, Martin Herstel bootje, Afbouw Spitfire |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 10 mei 2005 Locatie: bolsward Leeftijd: 34
|
ik vind het zonde, koop dan een conversie setje om van je revo een erevo te maken wat ik dus wel van plan ben.
__________________ Der Crawlmeister!!! Xr10 Viper!!! und der mini crawlmeister MRC pro bj mini |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 22 november 2004 Locatie: Tilburg Leeftijd: 36
|
wat wel erg interessant is dat er de mamba (castle creations) monster set erop zit. daar zit ik al even op te wachten.. Voor de rest vind ik een erg mooie auto en als je geen revo hebt om om te bouwen is dit een zeer leuke keuze. Dat het chassis kunstof is zegt niets over de stevigheid, wel over het gewicht (licht dus).
__________________ flickr |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 31 oktober 2007 Locatie: Deventer Leeftijd: 36
|
Voor het racen is dit degene die je hebben moet,voor het lomp rondrijden denk ik dat je voor de E-Max moet gaan..ik denk dat ik de E-Max dan maar moet halen...en die Mamba set,wanneer komt die nou eindelijk?
__________________ Hpi Savage X4,6 4 big shocks version. |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 5 oktober 2005 Locatie: Den Haag Leeftijd: 19
|
op het forum van traxxas zeiden ze dat deze net zo geschikt is voor lomp rond rijden en voor springen als de e-maxx ik denk dat ik voor deze mooie waterdichte e-revo ga sparen TRA5605 - Traxxas E-Revo RTR MT - Impakt RC
__________________ Laatst gewijzigd door pip; 23 april 2008 om 14:29 |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Lid sinds: 24 april 2005 Locatie: Zutphen Leeftijd: 22
|
Lijkt me niet, bij de meeste winkels in Amirika staat dat hij midden juni leverbaar wordt TRAXXAS E-REVO
__________________ Geen Modelbouw meer, maar wie weet wat er komt Eerst even richten op 1:1 schaal |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |