![]() |
| | #151 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 25 januari 2009 Leeftijd: 41
|
Hoi allemaal, Ik ben Rinaldo, en nieuw op het Modelbouw Forum. Ik had hier wel eens rondgekeken maar was nog niet geregistreerd. Bij deze dus... Joram tipte me over deze topic. En al heel wat vragen zijn beantwoord! Dank hiervoor. Ik heb gisteren een Slash besteld bij PK. Hopen dat hij snel binnen is! Greetz, Rinaldo |
| | |
| | #152 (permalink) |
| Lid sinds: 5 februari 2003 Locatie: drenthe
|
rinaldo welkom op het mbf. ik hoop dat je hier het een beetje naar je zin zult hebben. en met de slash komt het vast wel goed. groeten wiebe
__________________ robbe hunter /picojet combat /graupner bussard/twinstarr /easystarr/smiley/jpower cessna /poppy. |
| | |
| | #157 (permalink) |
|
Dank voor het welkom. Heeft iemand ervaringen met deze webshop? Traxxas Slash Hop-Ups - V Racing Zag dat ze veel alu hadden voor de Slash. Hoop trouwens dat PK mijn Slash vandaag verstuurd. Net zoals aan mijn geld komt ook aan mijn geduld een eind Edit: Vandaag verstuurd!! Laatst gewijzigd door RCW; 27 januari 2009 om 23:04 Reden: nieuws |
| | |
| | #158 (permalink) |
| Lid sinds: 6 oktober 2003 Leeftijd: 28
|
haha ik kom er net vandaan was even in Dordrecht dacht neem ik meteen de slash mee maar de kleur die ik wilde (ja erg hé edit: Ik zie nu net dat flm ook veel voor de slash heeft... Laatst gewijzigd door MeX101; 28 januari 2009 om 17:37 |
| | |
| | #160 (permalink) |
| Lid sinds: 5 februari 2003 Locatie: drenthe
|
flm rpm ed zij andere onderdelen makers merken.... kan je wel vertellen dat de 5,5 op 3 cellen een beetje te veel is. 2 cellen gaat beter , hoe gaat het met het carson setje???????? groeten wiebe
__________________ robbe hunter /picojet combat /graupner bussard/twinstarr /easystarr/smiley/jpower cessna /poppy. |
| | |
| | #162 (permalink) |
| Lid sinds: 7 augustus 2006 Locatie: Bladel N-BR
|
Wiebe, Ik ga het vanavond even inbouwen, dan morgen bij het licht even een testrit. Snelheid zal wel meevallen denk ik , mijn zwager rijdt een TT-01 met een 3.5 LRP erin , dat is pas snel (en niet te houden Ik laat je weten wat ie doet , vindt de stock 12T brushed veel te tam
__________________ |
| | |
| | #163 (permalink) |
|
Nou mijn Traxxas Slash is binnen! Lang leve PK! Bij het openen van de doos direct zoiets van wow Accu's waren al geladen. Ik heb voor de Slash 8,4v/4500 mah gekocht. Alleen de "dean" aansluiting moest ik er nog op solderen. Hierna de auto nog even nagekeken op losse schoeven, en het stootblok van foam uit de ruimte voor de accu gehaald. Er moest immers een 8,4 v accu in passen. Aansluiten, zender aan, regelaar aan, en checken. Alles goed, en dat betekend rijden!! Ik moet zeggen dat ik nog nooit een RC, binnen 20 meter na aankoop, een koprol heb kunnen laten maken. De vering is enorm soepel, en de auto beweegt zich heel realistisch. Dus even te hard een bocht in en hij "struikelt"! Nu was dit op de stoep ( had de veren strakker kunnen stellen hiervoor, en de veerhoek kunnen wijzigen) Dit op weg naar een terreintje waar een grind/zandpad doorheen loopt. Hier is de Slash in zijn elementje. Wat gaat dat ding hard. Zelfs als je al snel rijd, en even "full trottle" doet, wil de achterkant harder dan de voorkant. Controle houden is dan wel eens lastig. Gevolg: Driedubbele salto met enkelvoedige schroef! Ik vind dit zelf een RC die uitdaging beidt...Knallen met die bak, en het vertrouwen hebben dat het ding niet zomaar kapot gaat. Heb eerlijk gezegd nog nooit zo agressief kunnen rijden als vandaag! En dat na een stuk of tien auto's. waaronder BL/Lipo. Zo... en dan douchen met de Slash! Het was meer bagger dan auto. De auto is min of meer "waterproof" Heb wel de motor en regelaar even uitgebouwd...Gewoon alles goed afspoelen, en even voorzichtig doen rondom de gearbox, anders loopt dat weer vol water. Goed uitschudden, in elkaar zetten, en even laten drogen. Natuurlijk wel even olie op de kritieke punten. Even testen...alles doet het nog! Slash of Splash? Lijkt een beetje een review...maarja, ben super enthousiast over dit karretje. Aanrader! Groeten, Rinaldo PS bcs..8,4v..met een 12T BL lijkt me hard zat gaan. En lange rijtijd. Maar ben nog niet op het circuit geweest. Of gewoon de ruimte nog niet gehad. Morgen ff worstelen met foto'S Laatst gewijzigd door RCW; 28 januari 2009 om 23:22 Reden: toevoeging aan bcs |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| traxxas slash e-ton |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |