![]() |
| | #2566 (permalink) | |
| Lid sinds: 8 maart 2009 Locatie: Hellevoetsluis Leeftijd: 36
| Citaat:
succes, PS Ik heb een ezrun 150Ap met een HV4,5T novak motor en dat is zeker geen optie voor een slash tenminste als je je wielen op de grond wil houden | |
| | |
| | #2568 (permalink) | |
| Lid sinds: 7 februari 2009 Locatie: Maastricht Airport. Leeftijd: 43
| Citaat:
Gelukkig is er het een en ander verbeterd in de loop der tijd. | |
| | |
| | #2569 (permalink) |
| Lid sinds: 24 juni 2009 Locatie: Bollenstreek Leeftijd: 39
| om te voorkomen dat de rijhoogte/gewichts discussie met de electronica discussie doorelkaar loopt... Korte shocks, 80mm voor en 90mm achter, kap is verhoogd gemonteerd: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() en over dat gewicht gesproken: Gisteren even met de korte shocks en gewicht proefgereden (niks geen omrollen of salto's meer hoor!
__________________ Slice A, MBGT8, SC8/10e, MBSC6ECO, Neu motors, Castle/Tekin ESC en 2 vliegtuigen. mijn auto's Laatst gewijzigd door DJLeonardo; 14 november 2009 om 14:32 |
| | |
| | #2570 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 25 januari 2009 Leeftijd: 41
|
Heb je nog aanpassingen moeten doen m.b.t. het inveren? Bedoel dan m.n. het eindpunt welke de draagarmen kunnen bereiken. Of is dit niet nodig? Kecke shocks trouwens!
__________________ Upcoming: Tamiya CR-01 Unimog Laatst gewijzigd door RCW; 14 november 2009 om 13:15 |
| | |
| | #2574 (permalink) |
|
De kap is voor en achter verhoogd. (voorkant met opvulringetjes, zitten bij het pakket aan hetzelfde plastic als de spacers) De voorkant en achterkant zijn bijgesneden, mooier rond vind ik en meer ruimte i.v.m. het verlagen. De kap hangt op het oog nu ongeveer gelijk met stock alleen is het COG dus nu een stuk lager. De shocks zijn van Yeah Racing (ebay, Hong Kong) De inhoud van de dempers is even groot als standaard (en de alu bigbores van Traxxas) De schacht is alleen korter. Verder niks aangpast. Achter zijn de rode veren iets te soepel. Die vervang ik nog voor de bijgeleverde blauwe veren denk ik. oh en de banden, zijn Proline Dirt Hawq's. Ik vind ze moah. De Dirtworks hebben op hard offroad meer grip en op zacht offroad heb je meer aan de Dirt paws. Heb nog Geolanders, Flat irons en Gladiators in bestelling staan. Ben benieuwd hoe dat gaat.
__________________ Slice A, MBGT8, SC8/10e, MBSC6ECO, Neu motors, Castle/Tekin ESC en 2 vliegtuigen. mijn auto's Laatst gewijzigd door DJLeonardo; 14 november 2009 om 15:37 |
| | |
| | #2575 (permalink) |
| Lid sinds: 22 november 2004 Locatie: Tilburg Leeftijd: 36
|
Afgelopen week eindelijk mijn 60A regelaar binnengekregen. Ook de Jato spurs waren binnen. Gisterenavond op mijn gemak alles in en opgebouwd en vandaag regen..... Gelukkig klaarde het vanmiddag op en ben even naar een plaatselijk bouwterrein gegaan om een accuutje te testen. Wel de tractorbanden eronder want anders kom ik daar echt niet voorruit. Mijn eerste impressie is niet slecht. Vermogen genoeg, ik heb het idee dat de punch nog wel een stapje omhoog kan. De topsnelheid is aardig, maar niet indrukwekkend. Op een circuit waarschijnlijk wel genoeg. De tandwielverhouding die ik gebruik is gelijk aan 21/89. Het resultaat van een accuutje baggeren: ![]() ![]() ![]() Zo ziet de jato spur eruit na het rijden...De cover past er niet meer overheen, op verschillende fora waar ze met deze setup rijden hebben ze tot nu toe geen problemen gehad door zonder cover te rijden. De 32p tanden kunnen veel meer hebben dan de originele 48p
__________________ flickr |
| | |
| | #2576 (permalink) |
|
Waarom neem je dan geen slash 4x4 overbrenging? 32p met 13t-18t pinions bij een 53-56t spur. Dan past je diff cover wel lijkt me? Ik zou de voorwielen ook nog ff aanpakken, ziet er een beetje apart uit zo toch? verder lekker geragt zie ik.
__________________ Slice A, MBGT8, SC8/10e, MBSC6ECO, Neu motors, Castle/Tekin ESC en 2 vliegtuigen. mijn auto's |
| | |
| | #2577 (permalink) |
|
ik heb ook nog een 56 spur liggen. Ik zal eens proberen of de cover er wel overheen gaat. Deze achterbanden gebruik ik alleen op erg los zand. Ik heb nog een vollidige set rulux velgen liggen, maar ben nog aan het twijfelen welke banden ik erop ga leggen, de goosbumps, switch of de bowties.
| | |
| | #2578 (permalink) |
|
Ik zou om te beginnen HPI Yokohama Geolanders nemen. Dat profiel lijkt het meest op het standaard Slash profiel. Alleen breder. Of je neemt iets wat lijkt op het profiel van de 4x4 Geolander (4.1"): ![]() BF goodrich (Slash 4x4) wel smal, net als switch ![]() Proline Flat Iron (is wel een stukje groter, 12,5 cm)
__________________ Slice A, MBGT8, SC8/10e, MBSC6ECO, Neu motors, Castle/Tekin ESC en 2 vliegtuigen. mijn auto's Laatst gewijzigd door DJLeonardo; 14 november 2009 om 17:25 |
| | |
| | #2579 (permalink) |
|
die flat irons heb ik al eerder naar gekeken. Het probleem is echter dat de velgen 3.o binnen zijn en 2.2 aan de buitenkant, net als de standaard velgen. En dan wordt de keuze echt beperkt.
| | |
| | #2580 (permalink) |
|
De Flat irons zijn gewoon 2.2 hoor: TowerHobbies
__________________ Slice A, MBGT8, SC8/10e, MBSC6ECO, Neu motors, Castle/Tekin ESC en 2 vliegtuigen. mijn auto's Laatst gewijzigd door DJLeonardo; 14 november 2009 om 18:06 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| traxxas slash e-ton |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |