![]() |
| | #4216 (permalink) |
| Lid sinds: 24 juni 2009 Locatie: Bollenstreek Leeftijd: 39
|
een kickje na een uur? schaamteloos!!!! mijn mening: Koop de swaybar set van Traxxas zelf. Ik heb deze Hot Racing set voor de Slash 2WD en ik vind 'm niet denderend. Een van de kleuren (ik dacht de rode) is van zo'n slap metaal dat hij buigt en in die stand blijft staan. Dat is natuurlijk niet de bedoeling met een swaybar. Het is echt but kwaliteit. Enfin voor de Slash 2wd hab je niet echt iets anders geloof ik en ik gebruik toch de zilveren in die is wel goed. Maar voor de 4x4 zou ik 'm niet niet nemen (de Traxxas versie is ook even duur trouwens)
__________________ Slice A, MBGT8, SC8/10e, MBSC6ECO, Neu motors, Castle/Tekin ESC en 2 vliegtuigen. mijn auto's |
| | |
| | #4217 (permalink) | |
| Lid sinds: 12 september 2009 Locatie: Utrechtse Heuvelrug Leeftijd: 16
| Citaat:
helpt het veel ?
__________________ ''Aerodynamics are for people who can't build engines.'' - Enzo Ferrari | |
| | |
| | #4218 (permalink) |
|
Oei verkeerde topic.... ![]() 't is ff puzzelen met monteren. Ik heb een RPM voorbumper en dan past ie dus niet meer. Heb toen Mc Gyver gebeld en die heeft ff wat voor me gefixt. Of het helpt? Ik vind van wel. Alhoewel de 4x4 versie (op de 4x4 auto natuurlijk) beter werkt. Je merkt het verschil iig wel heel duidelijk. Maar omdat de stangen zo ver uit elkaar vast zitten (noodgedwongen door het ontwerp van de Slash) zit er meer torsie in en meer speling op de delen. Ze hebben dat dus geprobeerd te compenseren door een dikkere stanf mee te leveren en die buigt dus permanent door. Maar de dunnere weken prima verder.
__________________ Slice A, MBGT8, SC8/10e, MBSC6ECO, Neu motors, Castle/Tekin ESC en 2 vliegtuigen. mijn auto's Laatst gewijzigd door DJLeonardo; 15 november 2010 om 00:07 |
| | |
| | #4219 (permalink) |
| Lid sinds: 22 juni 2009 Leeftijd: 25
|
hey leo heb je ff foto's van dat macguyver werk? ik zit er ook aan te denken om aan de swaybar te gaan (ik MOET wel bijna klaar zijn met de \backslash\ want ik heb geen andere plekken meer om te upgraden:P), en ik snap niet echt wat nou het probleem is van de dikste, werkt die meer als bladveer ofzo?
__________________ Ultimate klasse backslash, Bouwen/aanpassen>>>>>"facory team kit evo 2.0" versies |
| | |
| | #4220 (permalink) |
|
Je kan in 'm showroomtopic kijken dan zie je de voorkant vast zitten. Eerst op de Slash (met paarse stang) Daarna, na de ombouw, met de zilveren stang. De montage is daar omgedraait. De achterkant heb ik nog niet opgelost voor de Slice.
__________________ Slice A, MBGT8, SC8/10e, MBSC6ECO, Neu motors, Castle/Tekin ESC en 2 vliegtuigen. mijn auto's |
| | |
| | #4221 (permalink) |
| Lid sinds: 4 juni 2010 Locatie: diepenveen, overijsel Leeftijd: 14
|
de VXL versie is al leverbaar. Traxxas Slash 2WD Brushless - Lader en Accu - De goedkoopste traxxas modellen uit voorraad leverbaar - Toemen Modelbouw
__________________ TRX RUSTLER + YR ESC 35A (2.0) + YR 9T BRUSHLESS MOTOR = |
| | |
| | #4222 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ ''Aerodynamics are for people who can't build engines.'' - Enzo Ferrari | |
| | |
| | #4223 (permalink) |
|
Quote van de advertentie: Traxxas Slash 2WD Brushless - Lader en Accu De allernieuwste 4wd off road truck van Traxxas Slash 2WD nu leverbaar! Uitgevoerd met een supersnelle Velineon motor/regelaar ehh , men nemen een 4wd slash, haal daar de aandrijfassen en diff's eruit van de voorzijde en wordt dan als 2wd verkocht ??? en de slash 2wd is al lang verkrijgbaar als VXL naja tis de "bekende zaak" nee de 5,5T met bv een 60A gaat minder hard dan een VXL??? Laatst gewijzigd door motorsports; 15 november 2010 om 21:28 | |
| | |
| | #4226 (permalink) |
| Lid sinds: 26 december 2008 Locatie: alphen aan den rijn , zuidholland Leeftijd: 37
|
wat moet ik dan zien? dat op het moment dat ik mijn post aan het maken was.. ( plaatje knippen en imageshack uploaden enzv ) dat jij me net voor was? grote jongen!! |
| | |
| | #4228 (permalink) |
| Lid sinds: 1 augustus 2009 Locatie: Hoogmade (vlakbij Leiden ) Leeftijd: 17
|
Jezus, jullie lijken net een stelletje kleine kinderen..
__________________ HPI E-savage -MMM combo- GCM diffs .Traxxas Rustler - Ezrun 2350 4S |
| | |
| | #4229 (permalink) | |
| Citaat:
| | |
| | #4230 (permalink) | |
| Citaat:
| ||
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| traxxas slash e-ton |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |