![]() |
| | #751 (permalink) |
| Lid sinds: 3 maart 2008 Locatie: Westerhaar Leeftijd: 25
|
als de lader aangeeft dat je accuspanning onder de 3v per cel is, zou ik toch de accu eens nakijken (dat is zeker neit goed!) mischien eens laden, en dan ontladen, kijken hoeveel de lader nu weer uit de accu kan halen.
__________________ I've made up my own mind, so please dont bother me with facts. |
| | |
| | #753 (permalink) |
| Lid sinds: 26 december 2008 Locatie: alphen aan den rijn , zuidholland Leeftijd: 37
|
de slash word aangeprezen als een auto die je direct uit de doos kan rijden. je hoeft alleen maar de accu te laden en je kan je lekker uitleven . traxxas zelf heeft het ook over : " The factory-installed planetary differential is Traxxas-tough with hardened steel gears that never need adjusting!" ikzelf ben nog maar een beginner met rc-auto's heb weinig verstand qua afstellen van diff's e.d. is deze slash echt direct klaar om goed te kunnen rijden? zoals traxxas zelf zegt. stellen jullie vaak je diff bij? sleutelen jullie hier vaak aan? ik heb nu een half jaartje een Losi mini-lst 1/18 4wd met 3 diffs ik heb deze mini-lst puur om kennis/ervaring op te doen qua techniek ik strip de ene diff gear na de andre (met name omdat de ene gear dan van plastik is en de andere van metaal, dus verklaarbaar) maargoe, ik heb dus reeds een slash besteld. en ben eigenlijk een beetje huiverig voor dezelfde scenario's als bij mijn mini-lst, terecht of niet, maar ik ga het meemaken.. de reden waarom ik ook de slash gekozen heb : 1 ipv 2 motoren 1 ipv 3 diffs 1 ipv 2 stuurservo's alle tandwielen van metaal |
| | |
| | #754 (permalink) |
| Lid sinds: 21 maart 2008 Locatie: Vlaams-Brabant (belgië) Leeftijd: 17
|
wel,ik ben over die van mij enorm tevreden,mn FG kan er niet aan tippen (aan fun factor dan) echt leuke wagen,erg robuust en veel power ik heb hem letterlijk uit de doos genomen,er de batterij ingestoken en gaan rijden. Alleen vind ik dat de vering standaard wat te zacht staat voor asfalt,daarom heb ik de schocks wat harder gemaakt met de bijhorende spacers.
__________________ FG monster, traxxas slash, E-revo VXL, Tamiya grasshopper 1984 |
| | |
| | #755 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 25 januari 2009 Leeftijd: 41
| Citaat:
Als je zin/tijd hebt kom dan morgen eens naar MVB. Kan je de Slashes eens in actie zien, ervaringen opdoen...en wie weet geef ik, of een ander je wel even de zender in handen.. Je kan ook meerijden naar MVB 10:30u op een centraal punt langs de N11. PB maar ff...
__________________ Upcoming: Tamiya CR-01 Unimog | |
| | |
| | #756 (permalink) | |
| Citaat:
PB maar even...
__________________ Upcoming: Tamiya CR-01 Unimog | |
| | |
| | #757 (permalink) |
| Lid sinds: 13 augustus 2007 Locatie: Amsterdam
|
Upgrade chassis voor de slash: Now available for the Slash edit: en een review: http://www.bigsquidrc.com/rc-reviews...is-kit-review/ Laatst gewijzigd door drkdgglr; 23 maart 2009 om 15:42 |
| | |
| | #758 (permalink) |
|
Mooi chassis! Vindt het een mooie oplossing. De accu verzinken en hiermee het zwaartepunt omlaagbrengen. Ook de stuurservo zit veilig ingebouwd. De Slash zal hierdoor vast een stuk stabieler rijden. Maar moeten we dat willen?? persoonlijk koop ik een auto als de Slash OM zijn rijeigenschappen, en de uitdaging die hiermee gemoeid gaat. Maarja...dat is een persoonlijke mening..
__________________ Upcoming: Tamiya CR-01 Unimog |
| | |
| | #760 (permalink) |
|
Heb je het allemaal een beetje overleefd Mexx101?? Was lekker druk gisteren he..Lekker geSlashed Voel me net een "wiebe" Propperdeprop
| | |
| | #761 (permalink) | |
| Lid sinds: 5 februari 2003 Locatie: drenthe
| Citaat:
was dus klamath en buddy,leuk man effe met z,n 3en nog effe gereden op de of en on road baan. nu rijden ze de mod tc bij ons met lipo.pffff dat gaat echt hard.. niet normaal meer .. was een drukke en mooie dag gister. wiebe .die niks te proppen had.
__________________ robbe hunter /picojet combat /graupner bussard/twinstarr /easystarr/smiley/jpower cessna /poppy. | |
| | |
| | #762 (permalink) | |
| Lid sinds: 3 maart 2008 Locatie: Westerhaar Leeftijd: 25
| Citaat:
__________________ I've made up my own mind, so please dont bother me with facts. | |
| | |
| | #763 (permalink) | |
| Lid sinds: 6 oktober 2003 Leeftijd: 28
| Citaat:
haha ja hoor was super! Erg leuk inderdaad al die slashes op de baan er zaten af en toe flinke klappen tussen maar ze blijven gaan ^^ hehe volgende week ben ik weer van de partij ^* Gisteren had ik erg veel tips gehad van jullie omdat me andere stuur servo verkeerd was afgesteld en soms echt heel slecht stuurde... Keek ik net nog een x blijkt dat de servo saver as uit de houder was geschoten >< | |
| | |
| | #764 (permalink) |
| Lid sinds: 5 februari 2003 Locatie: drenthe
|
druk ze er meenstal zo weer in , zou je er een draadeind m2 doorheen kunnen halen en zo vastzetten ?????? wiebe.
__________________ robbe hunter /picojet combat /graupner bussard/twinstarr /easystarr/smiley/jpower cessna /poppy. |
| | |
| | #765 (permalink) |
|
Heet toch een bell crank?? Snap btw niet dat daar ruimte in kan komen om op deze manier los te schieten. Ik krijg hem niet los i.i.g. Wel zijn de lagertjes berucht t.a.v. slijtage. Mijn Slash heeft ook al wat spelling op deze lagertjes. Lagers en bell crank maken deel uit van het normale onderhoud. Het schijnt dus heel normaal te zijn, dat je soms dit zaakje moet vervangen.
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| traxxas slash e-ton |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |