![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Guest
|
Beste Modelbouwers, Ik ben een onderdeel van de LEGO 8675 Outdoor Challenger kwijt. Het onderdeel wat ik kwijt ben is een onderdeel waar het wiel overheen wordt geschroven. Dit onderdeel zit normaalgesproken vastgeschroeft aan de as. Bij elke wiel een, maar helaas heb ik er maar drie. Waar kan ik onderdelen bestellen. Ik heb al veel gegoogled maar niks gevonden Groeten, Wouter |
|
| | #2 (permalink) | |
| Lid sinds: 20 augustus 2003 Locatie: Sassenheim Leeftijd: 42
|
Manual? Artikel nummer? en dan naar en speelgoedwinkel die ook Lego verkoopt..... Van de Lego site: Citaat:
__________________ Micro RS4: 100+ km/h, Mugen MRX4, Kyosho TF4-R spider, een ver verbouwde M18 en een Zoom400 voor het betere laagvliegwerk Laatst gewijzigd door Roelof; 12 juli 2008 om 23:02 | |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 5 juni 2008 Locatie: Winschoten
|
Hoi, Hier even je onderdeeltje opzoeken op nummer: Peeron™ LEGOŠ Set Inventories En dan vervolgens kan je ze hier bestellen: BrickLink - The Unofficial Online LEGO® Marketplace Je mag ook het onderdeel numer wel aan mij mailen, mischien heb ik hem wel voor je. Groet, KlaasJan |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 8 april 2004 Locatie: Oss Leeftijd: 45
|
Dit onderdeel is NIET los te koop... LEGO ziet de gehele vooras als 1 item... Een kennis van me (een echte LEGO-FREAK), heeft ook van deze wagentjes en geeft er op de LEGO-dagen demo's mee (kunnen bezoekers er mee rijden)... Hij kan je vast wel aan dat onderdeel helpen (heb je PB gestuurd hierover)...
__________________ >>www.rcbigscaleforum.nl<< -- Horsepower is how hard you hit the wall --Torque is how far you take the wall with you -- |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 13 juli 2008 Locatie: Oss Leeftijd: 44
|
@Niek: Terugbrengen naar de winkel gaat niet als incompleet. Hij was namelijk niet incompleet. Je krijgt namelijk een complete vooras. @Wouter: Maar euh, ik heb wel een paar (understatement) van die dingen liggen. En ook de schroefjes om ze vast te zetten. Het onderdeel is geen separaat onderdeel, dus kom je ze op peeron en bricklink inderdaad niet tegen. En al zou je ze tegenkomen, dan is het wel zo handig om ook het juiste schroefje te gebruiken. Schijnt ook nogal lastig te zijn om daar aan te komen. Groetjes, Maico Arts |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Guest
|
Beste Mari, zou je mij op het spoor kunnen brengen van zo'n onderdeel (vooras + stuurmotor) van de 8675? Mijn zoon heeft een dermate harde crash gemaakt dat het stuurhuis is gebroken. Je zou me er erg mee helpen. Alvast bedankt voor je reactie, Met vriendelijke groet, Dominic Kras |
|
| | #9 (permalink) |
|
Hallo Dominic, Als je dat huis kapot krijgt, heb je geen crash gehad, maar met een personenauto eroverheen gereden... Maar euh, neem even contact met mij op... Groetjes, Maico Arts |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 8 april 2004 Locatie: Oss Leeftijd: 45
|
@Dominic, diegene die je kan helpen heeft al gereageert zie ik (Maico)... gaat nu vast goedkomen...
__________________ >>www.rcbigscaleforum.nl<< -- Horsepower is how hard you hit the wall --Torque is how far you take the wall with you -- |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Guest
|
Hoi Maico. Misschien kun je mij ook helpen? Ook bij onze zoon is dit onderdeel kapot gegaan en er is geen auto overheen gereden maar gebotst tegen de stoeprand. ik hoor graag van je, Groetjes Miranda |
|
| | #12 (permalink) |
|
Hallo Miranda, Waarschijnlijk wel. Maak eens een digitale foto van wat je kapot hebt en stuur die naar mijn prive email adres: legorc apestaart t-hok punt nl Dat "-" teken hoort ertussen! pb mag natuurlijk ook. Groetjes, Maico Arts |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 21 augustus 2010 Locatie: Heerenveen
|
Hallo, Een van mijn vrienden heeft ook een missend onderdeel, namelijk het dekseltje van de accu, is het mogelijk om die te vervangen? Even ter informatie: Het klepje (dekseltje whatever...) is er afgeknapt en niet meer terug te vinden. |
| | |
| | #14 (permalink) |
|
Hallo LeonPowns2, Hebben we het over de batterijbak van de auto of van de zender? Maak eens een foto van dat ding waar die "deksel" op zou moeten komen? Zo'n deksel knapt er namelijk niet zomaar af. Dan is er waarschijnlijk iets meer aan de hand. Het ene dekseltje wordt met een schroef vast gezet en de andere deksel wordt met "draaistukjes" vast gezet. Als die dingen kapot zijn, dan ben je binnen de kortste keren de volgende deksel ook kwijt... Groetjes, Maico Arts |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| 8675, challenger, lego, onderdelen, outdoor |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |