![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1791 (permalink) | |
| Lid sinds: 18 februari 2010 Locatie: brabant,omgeving oss Leeftijd: 35
| Citaat:
__________________ Hong-Nor SCRT10,TRAXXAS Slash 4x4,2wd.,Hong-Nor X10-E,SPEKTRUM-DX3R.http://www.macvlijmen.nl/ | |
| | |
| | #1793 (permalink) |
| Lid sinds: 14 februari 2009 Locatie: Lier BE Leeftijd: 19
| Ik ook
__________________ Tamiya TRF417X - Tamiya TRF416WE - Tamiya F103 - Team Associated B4.1 WWW.TAMIYA.BE |
| | |
| | #1794 (permalink) |
|
Zijn er RPM stukken voor deze wagen ? zoja waar ? grtz
__________________ Tamiya TRF417X - Tamiya TRF416WE - Tamiya F103 - Team Associated B4.1 WWW.TAMIYA.BE |
| | |
| | #1797 (permalink) |
|
Heb wat opzoek werk gedaan. RPM RC Products - Parts for Traxxas 4-Tec Vehicles Dat is zowat alles wat ze momenteel hebben, weinig maar beter dan niets.
| | |
| | #1798 (permalink) |
| Lid sinds: 1 augustus 2009 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 34
|
Ik heb RPM-armpjes rondom, aanrader. Zonder meer steviger dan stock, maar ook de pivots zitten zeer solide in de armpjes waardoor je camber en toe stabiel blijven. Zelfs zonder adjustable toe-links en rod-ends. Even een waarschuwing voor de personen die de center driveshafts van Integy overwegen, NIET DOEN!, echt rotzooi. Op de traxxas forums liepen er al wat negatieve topicjes over, maar eigenwijs als ik ben toch geinstalleerd. De setcrews en metalen pinnen vliegen er zoals voorspeld ondanks loctite gewoon uit en slopen vervolgens je chassis en bulkheads. Heb nu gewoon de plastic units er maar weer ingehangen en maar eens afwachten tot Traxxas die dingen eindelijk lanceert. Gelukkig maar paar buck, maar tot nu m'n enige echte miskoop voor de Traxxas mini's en heb al het nodige getest... |
| | |
| | #1799 (permalink) | |
| Citaat:
Waarom RPM? , rij nu bijna een 3/4 jaar met de stock draagarmen op de slash, oersterk en solide ook de pivots zitten als een huis en niks geen verandering van het Camber. Net even de pivots vervangen samen axle carriers, die waren nu op.Ik blijf gewoon bij de stock draagarmen,degelijke en oersterk. Kwaliteit van Traxxas doet, hierin, niet onder aan RPM. Laatst gewijzigd door motorsports; 15 maart 2010 om 21:46 | ||
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |