![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #2536 (permalink) |
| Lid sinds: 29 januari 2010 Locatie: Land van Cuijk Leeftijd: 26
|
Hmmm, ik ga vandaag de dish rims met de pin bandjes bestellen, mocht ik toevallig een keertje op een track zijn dan kan ik nog altijd met de kleine rakker goed scheuren! Starting timer voor TheToyz!!!
__________________ -Vulneratus Nec Victus- |
| | |
| | #2538 (permalink) |
| TRA7173 zijn degene die ik ga proberen of Proline moet nog een ander setje hebben... Spijtig dat de dish rims uitverkocht zijn dus ik ga de bandjes nog niet bestellen.... edit: je kan ze nog wel gemonteerd kopen aber ohne tape dus.... extra editje: goejemorgen!!
| | |
| | #2540 (permalink) |
|
Precies! Als ik ze tape heb ik toch meer het gevoel dat het net wat stabieler rijd en helemaal voor het bochtenwerk! By the way, Proline heeft volgens mij nog niks wat er op moet lijken!
| | |
| | #2541 (permalink) |
| Lid sinds: 22 juni 2009 Leeftijd: 25
|
Hey nard... Heeft die vriendin van jou een zus? ik dacht dat ik ook een exemplaar van die limited edition had gevonden blijkt ze al bezet te zijn! is hier een fix voor? (other then bullets) Nouja ik ga eens naar de Uni werken aan mijn masters thesis work in progress titel, "Light harvesting complexes for artificial photosynthesis" (bleh) |
| | |
| | #2543 (permalink) |
| Lid sinds: 23 januari 2009 Leeftijd: 26
|
@ dikkehond, proline heeft verschillende 1/10 bandjes : 1:10 Buggy Tires Race. Ze zijn 2.2'' in diameter (de velg dan he), deze moeten volgens mij ook passen. @ FireFrenzy, je moet gewoon even de config.txt aanpassen. Gewoon als laatste regel toevoegen ''getahotchickwithasenseofhumorwholikesrccarsandis extremelyhorny/asap''. Als het goed is komt de TNT dan binnen 3 werkdagen met enkele exemplaren aan je deur waar je uit kunt kiezen. Laat maar even weten hoe ze bevalt als je ze hebt. ps. heb het gevoel alsof ik met mijn MT niets toevoeg, is ook niet .... het is maar dat het moet voor school/MU |
| | |
| | #2544 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ -Vulneratus Nec Victus- | |
| | |
| | #2549 (permalink) |
| Lid sinds: 22 juni 2009 Leeftijd: 25
|
Nouja de mijne gaat over hoe het werk nu staat in het werk om brandstoffen uit zonlicht te maken... Niet echt nutteloos met de olie problemen en zo :P CO2 en water omzetten in methanol of waterstof kan je toch leuk een autotje op laten rijden en dan is het nog groen ook... Dat gezegd hebbende:P "we need more videos of mini revo's doing weird shit" in een loze attempt to get back on topic |
| | |
| | #2550 (permalink) |
| Lid sinds: 23 januari 2009 Leeftijd: 26
|
Hier in Swolgen zijn we met carnaval ''bokken'' Resultaat van je BT : oldies; adjust or die !! Mijn MT gaat over waarom niet meer mensen online boodschappen doen en hoe staddistributie kan helpen kosten te drukken. Wellicht open ik hier nog een topic om wat input te krijgen van mensen. Zondag ga ik wrs weer rijden en dan gaat de MERV uiteraard mee! |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |