![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 3 maart 2008 Locatie: Westerhaar Leeftijd: 25
|
de Slayer heeft dezelfde basis als de Revo, alleen dan met kortere draagarmen. de Slash is op dezelfde basis als de Stampede/Rustler (in ieder geval, redelijk dezelfde opbouw) zit dus wel een redelijk verschil in.
__________________ I've made up my own mind, so please dont bother me with facts. |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Lid sinds: 23 januari 2009 Leeftijd: 26
|
Damn die E-Revo 1/16 ziet er uit als een leuke wagen!! Maar BL motors zijn toch niet waterproof ? Tuurlijk kunnen ze wel tegen een spatje en het feit dat de motor midden op het chassis zit helpt hem ook wel droog te houden. Maar volgens mij zijn ze niet zo resistent als brushed motors. |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Lid sinds: 5 oktober 2005 Locatie: Den Haag Leeftijd: 20
|
de BL e-revo 1/16 is ook waterproof! zoals in het filmpje gezegt word. en zoals ook in het filmpje gezegt word, @battlefear, de slayer en de e-revo zijn bijde waterproof
__________________ |
| | |
| | #23 (permalink) |
|
Bewijs dat de CC Mamba waterproof is?: http://www.rcbros.com/reviews/cc/Mreview.wmv Verder lees ik prijzen van $250 tot $300. Voor 300 euro wil ik best zo'n E-Revo Brushless 1/16 hebben. Wordt standaard met een 6cell NiMH accu geleverd en een lader. Gebruikt helaas niet de nieuwe 2,4Ghz standaard in tegenstelling tot de E-Revo Brushless 1/10. |
| | |
| | #24 (permalink) |
|
met een 1/16 kan je echt hoog jumpen! bij sturen in de lucht is lastiger dan een 1/8 of 1/10. het reageerd net iets agresiever. ik heb 2 verschillende 1/18's gehad, vandaar dat ik het weet.
__________________ |
| | |
| | #25 (permalink) | |
| Lid sinds: 3 maart 2008 Locatie: Westerhaar Leeftijd: 25
| Citaat:
Mja, die kost dan ook weer iets meer dan 300 euro.
__________________ I've made up my own mind, so please dont bother me with facts. | |
| | |
| | #26 (permalink) |
|
Ja okee, maar het kan in ieder geval. Nu nog accu's die zichzelf bijladen, geluid en geur machine op electro en nitro kan inpakken Maarja we wachten maar rustig af op dit kleine race monster. |
| | |
| | #27 (permalink) |
| Guest
|
de motor is waterproof oke" maar hoe zit dat met de stuurservo en de esc dan????? of zit alles in de siliconenkit of moet je dat zelf doen of is dat al gebeurd???? want op films is alles mogelijk RECLAME maar hoe is dat in de werkelijkheid |
|
| | #28 (permalink) |
|
de esc en de servo zijn net als de slash,e-revo,e-maxx (en vast nog meer) zijn allemaal waterproof! dus het is een voledig waterproof autotje!
__________________ |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |