![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #286 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 12 augustus 2005 Locatie: Geleen, Limburg Leeftijd: 44
|
Hoe lang geleden ?.. Ik heb al acceptgiro's gehad na 2 weken levering !
__________________ Pa : HPI Vorza + Parrot AR Drone / Zoon : Traxxas Slash Platinum + MCX / Dochter : Traxxas Revo 1/16 |
| | |
| | #289 (permalink) | |
| Lid sinds: 15 april 2009 Locatie: Baarlo, Limburg Leeftijd: 40
| Citaat:
FF in de gaten blijven houden, als ik deze weer zie laat ik je het wel weten. Zal anders eens vragen of een vriend van me er geen kan maken op een CNC machine en dan van aluminium. Helaas is hij net terug uit China en moet donderdag naar Indonesië. Maar als ik de auto heb en hij is terug zullen we eens op onderzoek uitgaan.
__________________ Thunder Tiger EB4 S3, 2x E-revo 1/16, HPI Baja 5B & walkera 4-3 | |
| | |
| | #291 (permalink) |
| Lid sinds: 25 februari 2008 Locatie: Westland
| Traxxas 1/16 E-Revo VXL Wheelie Bar - eBay (item 270422372445 end time Jul-10-09 09:54:50 PDT) deze dus, verkoper in de gaten houden zou ik zeggen.
|
| | |
| | #292 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ Thunder Tiger EB4 S3, 2x E-revo 1/16, HPI Baja 5B & walkera 4-3 | |
| | |
| | #293 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 12 augustus 2005 Locatie: Geleen, Limburg Leeftijd: 44
|
Ben bang dat we daar niet op hoeven wachten ; "This auction is for ONE custom manufactured wheelie bar for the Traxxas 1/16 E-Revo VXL." Heb hem een mailtje gestuurd met de vraag of ie plannen heeft om er meer te maken... ps.. Je kunt niet zoeken naar verlopen auctions voor zover ik weet, maar bestaande links naar een item blijven wel een tijdje actief.
__________________ Pa : HPI Vorza + Parrot AR Drone / Zoon : Traxxas Slash Platinum + MCX / Dochter : Traxxas Revo 1/16 |
| | |
| | #294 (permalink) | |
| Citaat:
Ps. Maar hoe kwam ie dan aan de link?
| | |
| | #295 (permalink) |
|
ps.. Staat bij het filmpje.. of hij had de advertentie gezien toen ie nog te koop was en opgeslagen.
| | |
| | #296 (permalink) |
| Lid sinds: 12 oktober 2004 Locatie: Hoek van Holland Leeftijd: 30
|
Of opgezocht via b.v. die geven ook nog weleens links naar objecten die al afgelopen zijn
__________________ FG:marder FSracing Baja1000Serpent:impact m2(2),excel,Traxxas:T-maxx2.5R,RevoS23,Jato3.3,Summit Mugen:MBX5R+5T Electro's:ARX 540 dirtbike Losi xx4(2) tamiya's en marui's Micro: Xray:m18mt/NT18T/NT18MT |
| | |
| | #298 (permalink) |
|
Goed nieuws !! Die gast van ebay mailde me dat ie er meer gaat maken, hij stuurt me een mailtje zo gauw ze klaar zijn, worden weer aangeboden via ebay en hij wilt ook internationaal versturen !
| | |
| | #300 (permalink) |
|
Uch, geen idee Ik ben wat enthousiast zo af en toe.. ik heb nml nog niet eens een mini revo in bestelling staan of in bezit ...
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |