![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #34 (permalink) |
| Lid sinds: 23 januari 2009 Leeftijd: 26
|
No problem, kan altijd gebeuren ... helaas blijft het wel een beetje stil rondom deze wagen ... |
| | |
| | #40 (permalink) |
| Traxxas Amsoil (check de video)
|
| | |
| | #41 (permalink) |
| Lid sinds: 10 mei 2005 Locatie: bolsward Leeftijd: 34
|
topic titel dan maar weer aanpassen deze staat op mijn verlanglijstje
__________________ Der Crawlmeister!!! Xr10 Viper!!! und der mini crawlmeister MRC pro bj mini |
| | |
| | #42 (permalink) |
|
Yupz, dat het een slash was is toch al even bekend. Wel stoer dat die ook het E-Revo chassis heeft. Ben vooral benieuwd naar de verschillen tussen de E-Revo en Slash 1/16. - Motor : BL (VXL 380) vs Brushed (titan 380?) - Velgen en banden - Body - ? Owja, ze komen dus in April uit : ![]() Bron : draadje @ Traxxas forum |
| | |
| | #43 (permalink) |
| Lid sinds: 3 maart 2008 Locatie: Westerhaar Leeftijd: 25
| Wat ik raar vind is dat ze hem dan Slash noemen, en niet E-Slayer... gezien de Slayer ook het Revo chassis gebruikt.
__________________ I've made up my own mind, so please dont bother me with facts. |
| | |
| | #44 (permalink) |
| Lid sinds: 5 februari 2003 Locatie: drenthe
|
omdat de slash populairder is????? en nu ook de slash brushless,dat was toch alleen de 1op16 revo nu allebij? wiebe
__________________ robbe hunter /picojet combat /graupner bussard/twinstarr /easystarr/smiley/jpower cessna /poppy. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |