![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #6046 (permalink) |
| Lid sinds: 25 februari 2008 Locatie: Westland
|
Weer een mini traxxas gebaseerd op de e-revo. ( incl bijpassende rugzak ) http://c29494.r94.cf1.rackcdn.com/wp...ss-Release.pdf Of is deze ook al voorbijgekomen? ( hou niet elk topic in de gaten |
| | |
| | #6049 (permalink) |
| Lid sinds: 23 mei 2007 Locatie: Hoogvliet Leeftijd: 42
| Het is een leuk degelijk wagentje, de meeste die ik ken die er een hebben zijn er happy mee.
__________________ Mvg, Leo van Miert Stampede - Hyper ST brushless - Trophy Flux - Vorza Flux - SCRT10 - XTM Rail - Turnigy SCT 1:16 |
| | |
| | #6050 (permalink) |
| Lid sinds: 30 juni 2011
|
Vorige week heb ik een paar keer met de merv in de sneeuw gereden. Na deze ritjes leek het me een goed idee, om de auto helemaal uit elkaar te halen. Alles weer goed schoon maken en opnieuw invetten. Bij de bulkhead voor de achteraandrijving, kwam ik erachter dat 1 lagertje erg kraakt. Net of er vuil in zit. Vraag mij alleen af hoe er uberhaupt vuil in dit lager kan komen. Weet iemand wat er aan de hand kan zijn? Roest, kapot kogeltje of toch vuil tussen de lagerdelen?
|
| | |
| | #6051 (permalink) |
| Lid sinds: 3 maart 2010 Locatie: zaandam
|
Kan zijn dat het lagertje vuil is. Als de lagers 'gesealed' zijn kun je ze schoonmaken mits er niet te veel speling in de lager zit, anders ben je toe aan een nieuwe. Hoe maak je de lagers schoon: -Haal aan beide kanten de seals eraf (scherp puntje van een mesje, kijk uit dat je niet je seal kapot maakt). -Doe in een kopje wat benzine/terpetine -Schud de lager goed in het kopje en borstel voorzichtig over de lager. Voel tussentijds of de lager soepel loopt. -Als de lager soepel loopt, droog je de lagers wat af en laat het een uurtje op een doekje liggen -Eventueel doe je wd-40 op je lager(tegen roest) en veeg je dit er weer goed af met een ander 'schoon' borsteltje. -Nu doe je een klein beetje (lager)vet/olie in het lagertje(aan beide kanten een beetje) -Maak de 'seals' schoon met een droog doekje -Druk de seals (kijk goed hoe de seal om moet) weer in je lager. En klaar is kees! Hier nog eventueel een filmpje hoe het in ze werk gaat (wijkt wel iets af van hierboven) KLIK
__________________ **Soon: TT Mt4G3 4S Gens Ace**Hobbytech STR8-EP 4s LiPo DX3S**www.wondertiger.com |
| | |
| | #6053 (permalink) |
| Lid sinds: 10 augustus 2011 Locatie: Arnhem Leeftijd: 15
|
bedankt voor de uitleg Heeft een van jullie de axle carriers van rpm? En zo ja hoe bevallen die?
__________________ E-Revo vxl 1/16 2S lipo 2ah |
| | |
| | #6056 (permalink) | |
| Lid sinds: 12 maart 2011 Locatie: helmond Leeftijd: 26
|
Kijk hier hebben we wat aan hujjjj ![]() ![]() Citaat:
__________________ SummiT 2x2cel,E-MaXx Brushless,SlasH 4x4 Ultimate,RuStLeR vxl,BaNdiT vxl,ReVo 1/16, TaMiYa btcc,HpI RS4 3 EVO+,VoRza FluX Hp,LosI MiCrO CraWLer,LosI DeSerT TruCK. | |
| | |
| | #6057 (permalink) |
|
Ik ga een stukje rijden op het half gesmolte ijs. Er ligt toch nog zeker 10 cm onder die prut dus daar maak ik mij geen zorgen om. Ik hoor dat mijn lipo is opgeladen dus ik ga.
| | |
| | #6059 (permalink) |
| Lid sinds: 12 maart 2011 Locatie: helmond Leeftijd: 26
|
mooi filmpje leuk dat opspeterende water
__________________ SummiT 2x2cel,E-MaXx Brushless,SlasH 4x4 Ultimate,RuStLeR vxl,BaNdiT vxl,ReVo 1/16, TaMiYa btcc,HpI RS4 3 EVO+,VoRza FluX Hp,LosI MiCrO CraWLer,LosI DeSerT TruCK. |
| | |
| | #6060 (permalink) |
|
jep, toen reed hij nog, ik was vandaag dus weer daar aan het rijden. En nu kan je als je links boven kijkt een bruine heg zien, in die heg reed ik even in nadat ik probeerde mijn auto met een hand te besturen en met 1 hand te filmen. Ik wou er even uit rijden, klonk even raar maar oke ik reed er uit. Wat bleek, lag er uitgerekend daar een opengescheurd blikje. Daar ging mijn linkervoorband aan kapot,er zit een Y vormige scheur in
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |