![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #151 (permalink) |
| Lid sinds: 23 januari 2009 Leeftijd: 26
|
Laat maar horen wat jullie er van vinden!! Volgende keer gaan we van wat meerdere standpunten filmen om het wat aantrekkelijker te maken. YouTube filmpje !! |
| | |
| | #152 (permalink) |
| Lid sinds: 3 november 2008 Locatie: belgie wenduine Leeftijd: 18
|
dat zij neen paar mooie jumps |
| | |
| | #154 (permalink) |
|
Sorry, reacties helemaal niet meer gelezen. @ nick de Flux rijd op 4S de Rustler op 3S (dus 6s voor een Savage). Rustler gaat volgas, ik probeer nog met beleid @ antonv9, het is gefilmt met mijn Panasonic DMC-TZ5 @ 1280*720 30FPS. Hierbij ook een nieuw filmpje, mijn beste bash dag tot nu toe !! Watch HD !! HPI Savage Flux at BMX Track America |
| | |
| | #155 (permalink) | |
| Lid sinds: 2 april 2009 Leeftijd: 36
| Citaat:
@Nard Cox, Heb je er andere wielen onder gezet? Hebben deze meer grip?
__________________ Savage Flux - E-revo mini - Lightning GT10 Laatst gewijzigd door DeeJay; 25 augustus 2009 om 22:49 | |
| | |
| | #156 (permalink) |
|
Hitec of uhm .. nog een ander merk maken goede servo's (Savox servo's zijn volgens mij ook ok). Ben er ook niet echt in thuis moet ik toegeven, neem iig met metale gears Ja ik heb twee paar andere velgen gekocht voor een prikkie. Beide Hong Nor velgen met dikke offset, een paar heeft ProLine Badlands erop, de ander ProLine Mashers. Rijd echt 10x beter dan de stock velgen / banden, alsof het ineens een andere wagen is. Vooral met de Mashers onroad is het verschil ERG goed merkbaar. Meer grip en minder snel kantelen (beste van 2 werelden I guess). |
| | |
| | #157 (permalink) | |
| Lid sinds: 3 maart 2008 Locatie: Westerhaar Leeftijd: 25
| Citaat:
Goede merken voor servo's zijn in ieder geval Hitec, Futaba, en Savöx. Ace schijnen ook erg goede servo's te zijn, maar die heb ik zelf nog nooit gebruikt, dus daar kan ik geen uitspraak over doen.
__________________ I've made up my own mind, so please dont bother me with facts. | |
| | |
| | #159 (permalink) |
|
70 euro heb ik er voor betaald, dus ja, voor een servo prijzig denk ik. maar voor een 20kg servo valt het erg mee. (gewoon in nederland besteld trouwens.)
__________________ I've made up my own mind, so please dont bother me with facts. |
| | |
| | #160 (permalink) |
| Lid sinds: 10 mei 2003 Locatie: Nieuwerkerk Leeftijd: 30
|
Die Savox servo's zijn goed geprijsd in Nederland. Voor Hitec of Futaba Servo's rond die 20kg betaal je veel meer in Nederland en zit je snel over de 100 euro. Tenzij je in HK gaat kijken dan zijn ze al een stuk goedkoper. Ik zou zeggen dat het wel meevalt met die 70 euro voor een servo van dat kaliber.
__________________ Website: Psql.nl Schumacher: Cat SX, Mi1, Mi2, Mi3, Mi4lp XRay: M18 Pro Robitronic: Scalpel Tamiya: F104 Pro, Grasshopper, Dyna Storm, M-03M, Xevo, Top Force, Top Force Evolution |
| | |
| | #162 (permalink) |
|
dat redt die servo wel. de talons van de revo sleurt hij nog om in hoog gras.
__________________ I've made up my own mind, so please dont bother me with facts. Laatst gewijzigd door Klamath; 26 augustus 2009 om 12:59 |
| | |
| | #164 (permalink) |
| Savöx Servo Shop
__________________ I've made up my own mind, so please dont bother me with facts. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |