![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1668 (permalink) |
| Lid sinds: 12 oktober 2004 Locatie: Hoek van Holland Leeftijd: 30
| 25A is nog net genoeg voor een 1/16 of 1/18 model....
__________________ FG:marder FSracing Baja1000Serpent:impact m2(2),excel,Traxxas:T-maxx2.5R,RevoS23,Jato3.3,Summit Mugen:MBX5R+5T Electro's:ARX 540 dirtbike Losi xx4(2) tamiya's en marui's Micro: Xray:m18mt/NT18T/NT18MT |
| | |
| | #1673 (permalink) |
| Lid sinds: 20 april 2008 Locatie: poeldijk geschapen:enorm Leeftijd: 32
|
kan ik de dekseltjes van de batterty box aan de achterkant iets afzagen?heb nieuwe lipo's maar die passen net niet door dat de draden aan de bovenkant eruit komen.
__________________ hpi savage Flux FLM xl---tamiya ta05 eugle drift conversie---hpi blitz 8,5t |
| | |
| | #1676 (permalink) |
| Lid sinds: 20 april 2008 Locatie: poeldijk geschapen:enorm Leeftijd: 32
| accu zelf past wel alleen de draden steken er aan de bovenkant uit dus gaat het klepje niet dicht,en das toch wel handig
__________________ hpi savage Flux FLM xl---tamiya ta05 eugle drift conversie---hpi blitz 8,5t |
| | |
| | #1677 (permalink) |
| Lid sinds: 28 april 2008 Locatie: Langeraar Leeftijd: 27
|
Net even lekker aan het rijden geweest. Alleen na een lipowissel en +/- 25 min rijden zag mijn band er zo uit: ![]() Verder is ook de body niet onbeschadigd gebleven. De wheeliebar doet niet echt lekker zijn werk! Moet even opzoek gaan naar een andere wheeliebar wanneer ik op straat wij met deze banden. ![]() Zelfs de voorbumper heeft het rollen niet overleeft ![]() Verder heb ik een castle field link, maar wat alles betekend weet ik nog niet. Is er ergens een nederlandse handleiding met wat wat is en wanneer de wat versteld wat erdan gebeurt? Ik vind namelijk dat de auto niet lekker wegrijd met weinig toeren. De auto schokt dan heel erg. Ook wanneer je remt tot stilstand en dan wegrijd moet de auto even denken voordat hij gaat rijden, niet echt een directe gasreactie. Gr Rick
__________________ Mugen MBX-6T Brushless, Mini revo, HPI Savage Flux XL 1717, HPI RS4-3 Evo Stage-D, Tamiya M-02L, 2x Yokomo MR4TC-BD all controlled by DX3R |
| | |
| | #1678 (permalink) |
| Lid sinds: 3 maart 2008 Locatie: Westerhaar Leeftijd: 25
| Bigger, Wider, Cooler, Losi LST2? :P @rickyyy: dat zou die toch wel moeten doen, vloeiend weg rijden. dat doet m'n erbe iig wel (en die van m'n kameraad ook.) en die hebben ja hetzelfde setje er in zitten.
__________________ I've made up my own mind, so please dont bother me with facts. Laatst gewijzigd door Klamath; 5 mei 2010 om 16:09 |
| | |
| | #1679 (permalink) |
| Lid sinds: 3 november 2008 Locatie: belgie wenduine Leeftijd: 18
| bij mij rijd hij ook nooit vloeiend weg het schijnt dat dat komt door de magneten in de motor je krijgt dat dus niet weg...
__________________ savage flux 6s -- rustler vxl 3s -- hpi savage x ss -- E-revo 1/16 vxl -- E-revo 1/10 4s -- slash 4x4 3s |
| | |
| | #1680 (permalink) |
| Lid sinds: 3 oktober 2009 Locatie: Brugge Leeftijd: 31
|
dat is normaal dat je wagen niet vloeiend wegrijd zu... ziehier het verschil tussen jouw motor en de neu bv niets aan de hand dus en nu nog effe de instellingen bestuderen in de menu's van de castle software. Alles word netjes uitgelegd bv de brake %, de throttle % ,... maar moest het echt niet lukken gewoon effe vragen hier! Zoiezo moetje de brake % NIET op 100% zetten! das nefast voor je motor, 25-40% is meer dan genoeg. De lipo cutoff zeker op 3.5 volt zetten! succes! |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |