![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1816 (permalink) |
| Lid sinds: 23 januari 2009 Leeftijd: 26
|
De camera man was dikke_hond .. de BMW waar ik tegen aan crashte was ook van hem Ze stonden onder een afdakje bij het clubhuis want het regende wat. Opzich wel een goed punt daar want dan kun je de hele jump op 1 frame zien Laatst gewijzigd door Nard Cox; 26 juli 2010 om 12:20 |
| | |
| | #1818 (permalink) |
|
Mensen klagen alleen als er iets kapot gaat. Dat mensen hier niet klagen betekend gewoon dat er niets kapot gaat ... het zijn gewoon near bombproof wagens Na het racen: Laatst gewijzigd door Nard Cox; 26 juli 2010 om 01:30 |
| | |
| | #1819 (permalink) | |
| Lid sinds: 29 januari 2010 Locatie: Land van Cuijk
| Citaat:
__________________ -Vulneratus Nec Victus- | |
| | |
| | #1820 (permalink) |
| Lid sinds: 20 april 2008 Locatie: poeldijk geschapen:enorm Leeftijd: 31
| das waar,ik heb sinds ik er mee rij ook pas 2 keer hoeven sleutelen,heb hiervoor hpi baja gereden en dat was toch wel een stuk meer gesleutel.
__________________ hpi savage Flux FLM xl---tamiya ta05 eugle drift conversie |
| | |
| | #1822 (permalink) |
| Lid sinds: 20 april 2008 Locatie: poeldijk geschapen:enorm Leeftijd: 31
|
ik ook alleen een toelink kapot gereden ,gefixt door integy rear hubs te plaatsen ,en met de sprongen laatst een rear shock krom , en een bovendraag arm gebroken .that's it !!!geweldige wagens !!!
__________________ hpi savage Flux FLM xl---tamiya ta05 eugle drift conversie |
| | |
| | #1823 (permalink) |
| Lid sinds: 2 april 2009 Leeftijd: 36
|
Nard, ik dacht dat je de Flux had vervangen door je associates truggy? Goed om te zien dat je er nog steeds op los gaat met je Savage Flux. Waar was dit trouwens> Ik wou dat ik zo'n terreintje bij mij om de hoek had.
__________________ Savage Flux - E-revo mini - Lightning GT10 |
| | |
| | #1824 (permalink) |
|
Nopes, heb ze wel een tijdje beide gehad. De RC8Te is nu in bezit van dikke hond en ik heb inmiddels een Mugen MBX6Te erbij gekocht. Dit was in Horst-America, Noord Limburg op een BMX baantje. Erg leuk voor jumps!! |
| | |
| | #1830 (permalink) |
| Lid sinds: 3 oktober 2009 Locatie: Brugge Leeftijd: 31
|
ok ok ik bedoelde eigenlijk springen, botsen en koprollen Ik ben gisteren wat rondjes gaan rijden en hmmmm twas terug grote liefde maar op 6cellen is 14kilo savage toch een beetje gevaarlijk, vooral alsje nieveel plaats hebt maar toch i love my little tank tis deze trouwens eh voor diegene die het niemeer weten ![]() |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |