![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| Discussietools | Weergave |
| | #181 (permalink) | |
| Lid sinds: 30 september 2006 Locatie: Heerde Leeftijd: 22
| Citaat:
Als ik jou was zou ik naar een feigao motor zoeken, deze worden vaak gebruikt voor als je wat goedkoper uit wil zijn, en een ezrun esc. Kijk anders eens op http://kershawdesigns.com/ daar staan ombouw sets en motor/esc combo's te koop. | |
| | |
| | #182 (permalink) |
| Lid sinds: 20 januari 2007 Locatie: Gent Leeftijd: 24
|
Ja, die ombouwset ben ik ook al tegengekomen. Maar een ander setje plaatst de motor tussen de tvp's, da's een stuk veiliger vind ik. En de motor wordt aan beide einde's vastgehouden. Vooraan op een plaatje gevezen, en achteraan door een soort klem. Maar zijn er mensen die het al gedaan hebben, een vliegtuigregelaar op een auto gebruiken? [edit] Toch bedankt voor de link, ze hebben blijkbaar veel meer dan alleen de conversion kit voor de savage
__________________ <-- Universeel demonteer tooltje. Laatst gewijzigd door Zjeraar; 5 september 2009 om 17:41 |
| | |
| | #183 (permalink) |
| Lid sinds: 2 april 2009 Leeftijd: 36
|
Ik heb het voor elkaar. Ik heb mijn Flux kapot gereden. Ik heb vorige week een band kapot gereden.
__________________ Savage Flux - E-revo mini - Lightning GT10 |
| | |
| | #184 (permalink) |
|
Ik heb sinds een paar dagen ook een savage flux, alleen in de handleiding staat dat je bij 3 cell lipo lipo het meegeleverde 25 T tandwiel moet gebruiken. Maar kan het kwaad om gewoon met de 20 T te blijven rijden? Meestal rij ik gewoon op gras/zand en de auto gaat met het 20 T tandwiel hard zat, en op de weg wordt de auto toch te onstabiel met de standaard banden om vol gas te rijden. Tot nu toe ben ik ieder geval super blij met de auto, hij kost niet meer als een bigscale maar de fun gehalte is vele malen hoger, en de hoeveelheid problemen vele malen kleiner @ DeeJayMet een 1/16 revo hoef je toch ook niet te klagen? |
| | |
| | #185 (permalink) |
| Lid sinds: 3 november 2008 Locatie: belgie wenduine Leeftijd: 18
|
@I... ik rij met dezelfde batterijen als jij en er is wel een groot verschil met 20t of 25t. ikzelf vind dat de 25t beter controleerbaar is en je niet zooo veel wheelies ik heb ook eerst gereden met 20t tot dat hij kapot was (heb er een goede 10 uur mee gereden is trouwens niet zo slecht vind ik dan heb ik pas de 25t erop gestoken en rij er nu al meer dan 20 uur mee en no steeds niets aan en waar kun jij zoal volgas rijden? meer dan 3/4 gas kan ik hier niet doen in de straat en rijstijl kan niet leuker zijn of met een savage flux hee |
| | |
| | #186 (permalink) | |
| Citaat:
Maar ik vroeg het mij af omdat een zwaardere vertanding meer ampere trekt als een lichtere, maar lichter is meer toeren en bij brandstof motoren is het beter een laag toerental te rijden. Dus vandaar vroeg ik het mij af. Volgas heb ik nog nooit gereden, we gaan het wel een keer uit proberen zodra ik de auto een beetje heb leren kennen en straat banden binnen heb. Gps meter kan ik hier bij de opleiding lenen en hier in de buurt is een super vlak stuk 2 baans weg... van een 80 km/h weg waarmee ze mee gestopt zijn, dus op een traktor na rijd daar niets. Dus zolang de savage niet boven de 220 km/h uit komt moet het te volgen zijn met de auto | |
| | |
| | #187 (permalink) |
|
ja bij mij was het wel een tijdje wennen met de flux daarvoor heb ik alleen met nitro savage's 4.6 gereden en is toch een groot verschil ik vind het beter om met 25t te rijden dan met 20t |
| | |
| | #188 (permalink) |
|
Ik ben ook begonnen met nitro, eerst een nitro onroad, toen elektro voor een tijdje en dat begon zo te vervelen (30km/h met 10 min rijtijd) dat ik helemaal met de hobby gestopt was. 2 jaar terug weer opgepakt met een bigscale onroad, dit beviel niet en toen een bigscale offroad (fg) gekocht... hier vrij veel problemen mee gehad, toen een hormann hmt gekocht, met hydro remmen rondom enz enz (was van plan wedstrijden te gaan rijden). Toen voor de fun een losi mini t met mamba brushless gekocht en na een paar dagen stond de hmt die meer als 10x zo duur was als de mini t constant in de garage en reed ik altijd met de mini t. Dus toen hmt verkocht en een savage flux gekocht, en ik moet zeggen dat het de beste auto is die ik tot nu toe gereden heb. 2 dagen geleden lieten we hem aan de pa van een vriend zien en die zei "elektro is toch niets, je had beter die brandstof gehouden" en na een anderhalve backflip en een 2 meter lange rug schuiver was hij van mening veranderd. En het aller beste is wel het naar binnen rijden en onder de tafel parkeren zonder enig gemopper van mn ma. |
| | |
| | #189 (permalink) |
|
even een vraagje weet iemand wat de diameter is van deze wielen het gaat om deze: HPI Mounted Phaltline Tire 140x70mm On Blast Wheel Chrome - 4729 at HPI Europe er staat 70mm-140mm nu twijfel ik een beetje wat het nu is |
| | |
| | #190 (permalink) | |
| Citaat:
Moest je niet 100% zeker zijn dan kun je de winkel altijd een mailtje sturen. | |
| | |
| | #193 (permalink) |
|
oke bedankt misschien een goede tip voor een flux rijder als je snel achteruit gaat rijden en je wilt remmen(geef weer goed vooruit gas) doe dat dus nooit nu ik heb dat gedaan en nu is er het volgende: een kletterent geluid een een grote rookwolk uit de batterij wat er gebeurt was: er is iets van soldeersel doorgesmolten in de batterij gemmakelijk om te maken maar nu vanaf ik iets aan de zender aanraak smelt dat opnieuw door met een rookwolk weet iemand hoe ik dat goed kan vermaken? |
| | |
| | #194 (permalink) | |
| Citaat:
| |
| | |
| | #195 (permalink) | |
| Lid sinds: 3 maart 2008 Locatie: Westerhaar Leeftijd: 25
| Citaat:
de verbinding is te dun, hierdoor word deze bij een kleine belasting al zo warm dat de tin weer smelt. Gr, Tim
__________________ I've made up my own mind, so please dont bother me with facts. | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |